לאלי בראיון לפרוגי: "רק בישראל עדיין מדברים איתי על כמעט מלאכים". צילום: נועם דהן

לאלי בראיון לפרוגי: "רק בישראל עדיין מדברים איתי על כמעט מלאכים"

הכוכבת הארגנטינאית, לאלי אספוסיטו, תופיע הערב (ד') בישראל שנה רביעית ברציפות. רגע לפני פגשנו אותה לראיון מיוחד בו סיפרה מה גורם לה לחזור לכאן שוב ושוב, עם איזו כוכבת ישראלית היא תרצה לשתף פעולה וגם - האם היא תחזור לכאן גם בשנה הבאה? צפו

השחקנית וכוכבת הפופ הארגנטינאית והאהובה, לאלי אספוסיטו, לא מפסיקה להרעיף את אהבתה על ישראל. כבר שנה רביעית ברציפות שהיא מגיעה לכאן במסגרת סיבובי ההופעות העולמיים שלה, זאת בנוסף לביקורי עבר במסגרת הסדרות המצליחות בהן השתתפה. הערב (ד'), היא תופיע עם המופע החדש שלה - "Brava Tour" הכולל להיטים חדשים וגם לוק חדש ובלונדיני. תפסנו אותה לראיון מיוחד!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

צילום הריאיון: אוראל דוקרקר | תמלול: יובל כוכבי

© נועם דהן

קצת אחרי שנחתה הכוכבת בישראל, אתמול (ג'), בזמן שכולם מילאו את הקלפיות, פגשנו את לאלי במלון דניאל בהרצליה (רשת טמרס) במסיבת עיתונאים חגיגית של ישראל בידור יחד עם כוכבי הרשת החזקים המקומיים. גם שם אספוסיטו לא הפסיקה להתלהב מהחיבה שהיא מקבלת כאן, שנים אחרי "כמעט מלאכים" שמשמרת אותה עד היום כאן ככוכבת על, בנוסף לשירים שלה שהקהל לומד בעל פה ומתאהב. גם כוכבת הרשת, ליאל אלי, לא התאפקה בכינוס המיוחד והפנתה לאספוסיטו את שאלת המיליון - האם היא וחסמין (אאוחניה סוארז) מדברות או שהן בריב? הכוכבת הארגנטינאית המבולבלת מהשאלה ענתה שהן דווקא מדברות ושהיא נורא אוהבת את שתי בנותייה של אאוחניה.

 

תגובות