תקלות בשידור הפסטיגל: לא מצליחים לצפות במופע. מתוך My פסטיגל

תקלות בשידור הפסטיגל: לא מצליחים לצפות במופע

יום השיא של חגיגות ה-40 לפסטיגל הגיע, אך בהפקה נתקלו בתקלה די צפויה מראש - במשך שעה ורבע היה עומס גולשים אשר גרם לאתר להיתקע וצופים רבים לא יכלו להפעיל את המופע • "התקלה נפתרה, מתנצלים על העיכוב" - כך נמסר מהפקת הפסטיגל

הערב (ה'), בשעה 18:00 הייתה אמורה ליפתח הדלת הוירטואלית האחרונה בחגיגות 40 ימי הפסטיגל, דלת אשר בתוכה המופע המלא של השנה, שכאמור, נערך בצורה מקוונת. אלא שבעקבות עומס גולשים - האתר קרס וגולשים לא יכלו לצפות בו.

מיד עם פתיחת הדלת הראשונה עלתה בקרב הצופים התהייה על אפשרות של עומס צפייה בזמן מאורע השיא - המופע הגדול. אלא שעל אף שהדגישו שהדלת תהיה צפייה החל מהיום ועד לעוד כשבוע, גולשים רבים אכן העדיפו לצפות במופע עם עלייתו - מה שגרם לעומס כבד על שירות האתר המקוון של הפסטיגל. לאחר כשעה ורבע מהזמן בו הייתה אמורה להיפתח דלת המופע, התקלה נפתרה.

בנוסף, בעקבות העיכוב, הפקת הפסטיגל החליטה להאריך את המועד בו ניתן לצפות במופע ובמקום ב-24 בדצמבר, יהיה ניתן לצפות במופע המלא עד ה-31 בדצמבר. (רק אם  לא צפיתם כבר פעם אחת במופע במלואו דרך החשבון שלכם - "המפתח")

הדלת הסודית:
האמת מאחורי הפסטיגל הווירטואלי
פרוגי
חגיגות ה-40 של הפסטיגל הועברו השנה בצורה שונה לגמרי מהתכנון המקורי והפסטיגל עבר למתכונת וירטואלית לגמרי. אבל איך נראתה העבודה מאחורי הקלעים? מפתחי טכנולוגיית החוויה האינטרקטיבית שיתפו אותנו בסודות מחדר העבודה

ממהפקה נמסר בתגובה: "נפתרה התקלה. כל מי שרכש קוד יוכל לצפות במופע מתחילתו ובמלואו. מתנצלים על העיכוב, צפייה מהנה!

 
תגובות