הגיע הזמן? בפסטיגל שוקלים להחזיר את תחרות השירים. מתוך פסטיגל 2020, סולן הפקות

הגיע הזמן? בפסטיגל שוקלים להחזיר את תחרות השירים

לראשונה מאז 2015: בהפקת המופע שוקלים להחזיר את תחרות השירים בין הכוכבים כבר בחנוכה הקרוב • כל הפרטים

בשורה משמחת למעריצים הוותיקים של הפסטיגל ולחובבי תחרויות הכוכבים באופן כללי: לראשונה מזה שבע שנים - תחרות השירים עשויה לחזור למופעי הפסטיגל, כך לפחות שוקלים בהפקת המופע - על פי הפרסום ב״ערב טוב״ ועל פי דיווחים שהגיעו ממקורות יודעי דבר גם אל מערכת פרוגי.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עד שנת 2015 ("היי סקול פסטיגל"), מעבר לסיפור העלילה השנתי, נערכה תחרות שירים מקוריים של הכוכבים המשתתפים באותם המופעים. הקהל היה מצביע בזמן ההפקה (עם סיום חלק א' של המופע) עבור השיר אותו העדיפו, ובתום סבב המופעים של אותה השנה הוכרז על השיר המנצח ועל שאר הדירוגים. 

בשנים האחרונות בהם התקיימה תחרות השירים, זכתה באופן קבוע ורצוף אליאנה תדהר (ארבע פעמים ברצף מאז פסטיגל 2011) , סיבה שבין היתר הובילה, על פי ההערכות, לביטול תחרות השירים בשנים שאחרי. אחת הטענות הייתה שהקהל בוחר לפי רמת הפופולריות של האמן המבצע ולאו בהכרח על פי השיר הכי טוב. 

© מתוך אינסטגרם elianatidhar@

יחד עם זאת, מאז "היי סקול פסטיגל", נרשמו פחות ופחות שירים מקוריים ויותר שירים מוכרים או שירים מהרפרטואר של האמנים המבצעים (לדוגמת: מרגי, קירל, רן דנקר, סטטיק ובן אל ועוד) - דבר שהוביל את הקהל לרצות להשיב את פורמט השירים המקוריים למופעי חנוכה הגדולים, בדיוק כמו שקרה בעבר.

 

אך כאמור עשוי להיות קאמבק של פורמט התחרות כבר בפסטיגל הבא, כך לפחות שוקלים בהפקה שמתחילה לחמם מנועים לקראת תכנונים לחנוכה הקרוב, פסטיגל 2022. עם זאת, מוקדם מדי לצאת בהצהרות רשמיות, אך כמובן נשוב ונעדכן בנושא.

השיר האחרון שהוכרז כמנצח, "הדרך לאור", פסטיגל 2014 - "משחקי הפסטיגל":

 
תגיות
תגובות