מאחורי הקלעים: תחרות השירים תחזור לפסטיגל?. משה נחומוביץ, ירדן בר (סולן הפקות)

מאחורי הקלעים: תחרות השירים תחזור לפסטיגל?

הצטרפנו אל החזרות של הפסטיגל כדי לחשוף עוד כמה סקופים מאחורי הקלעים רגע לפני שהמופע עולה לבמות. מי הזוגות שנחשפו מאחורי הקלעים, מה קורה עם השירים השנה וגם - מי חסר לאליאנה?

מסורת הפסטיגל כאן כדי להישאר, וכמו בכל שנה גם הפעם הצטרפנו אל אולם החזרות בתל אביב, רגע לפני למעלה מ-100 הופעות של כוכבי המופע ברחבי הארץ. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

גם הפעם חקרנו את הכוכבים על מה שקורה מאחורי הקלעים, מי הזוגות שצצו במהלך החזרות, מה קורה עם השירים המקוריים השנה וגם - עוד כמה סודות שאסור לכם לפספס!

 

כזכור, העלילה תעסוק בהצצה אל העולם שמאחורי הפקת הפסטיגל. על פי קו העלילה חנוך רוזן נקרא לביים פרויקט אחר - ולכן הוא בוחר בשיאנית הפסטיגלים, אליאנה תדהר, להחליף אותו בתפקיד הבמאית השנתית של המופע. הפסטיגל יעקוב אחר המסע של אליאנה ליצירת הפסטיגל המושלם, יחד עם נבחרת הכוכבים הגדולה בישראל (חסון, זק, בוחבוט, אשרם, חזן, סאול, ארנסון ותלם). זו תצטרך להתמודד עם קשיים בדרך כמו למשל עם זינה (הדמות האייקונית של שלום מיכאלשווילי) שנבחרה להיות הכוריאוגרפית של המופע, להתמודד עם מנכ״לית הפסטיגל הקשוחה (סנדרה) ועם כתבת חטטנית בשם יעל סקופ (יעל אלקנה). תדהר תאלץ לבקש עזרה מעוזרת הבמאי המיתולוגית (פאפורה) וממוכרני המרצ׳נדייז הוותיקים של הפסטיגל (ציון ברוך ואסי ישראלוף).

© ירדן בר, סולן הפקות

במהלך מסעה של אליאנה לפסטיגל המושלם, היא תישאב אל עולם הפנטזיה - הממלכה האבודה, הידוע והמוכר מפסטיגל 2006. שם היא תפגוש כמה מהדמויות המוכרות של אותו הפסטיגל רק שהפעם מלכת הקור היא סנדרה שדה, לצד גיבורים חדשים כמו הנסיך עומר, האביר עידן תלם, הנסיכה אנה, זמר הממלכה עדן חסון ועוד.

תגובות