הרקדן עומרי מלל: "אתה מנהל עסק שהוא בעצם אתה". צילום פרטי

הרקדן עומרי מלל: "אתה מנהל עסק שהוא בעצם אתה"

עומרי מלל (22), מהרקדנים הצעירים הבולטים בארץ, מספר בריאיון על המסע שלו בעולם הריקוד מנער שאפתן בן 16: "ידעתי שאת זה אעשה בתור מקצוע" ועד להופעה בפארק הירקון מול 60 אלף איש: "כשהמחשבות מתחילות לנדוד שם בדרך כלל קורות הטעויות"

    1. מתי התחלת לרקוד?

      "אני זוכר את עצמי רוקד מאז ומתמיד, זה התחיל בבית עם האחיות שלי, תמיד אהבתי מוזיקה ואת הקצב. התחלתי לרקוד ברייקדאנס בגילאי היסודי ועם הזמן התחלתי להתנסות בכל הסגנונות מהיפ הופ ועד בלט".

  1. איך הבנת שזה מה שאתה רוצה לעשות בחיים?
  2. "המורים שגידלו אותי, מאוד האמינו בי וגרמו לי להרגיש שיש לי את זה, שהכישרון נוכח. הם דחפו אותי להתאמן יותר, להיחשף לסגנונות ולמסלולים בהם אפשר להתפתח בתור רקדן. ברגע שנחשפתי לדוגמאות שהופכות את הריקוד ליותר מחוג, ידעתי שאת זה אעשה בתור מקצוע והמטרה היא לעשות הכל כדי להצליח ולפתח את זה כמה שיותר מהר". 
  1. © צילום פרטי
    מה הדבר הכי מספק במקצוע?
    1. "הדבר הכי מספק במקצוע זו כמובן הבמה, ההופעה. הידיעה שיש לפעמים עשרות אלפים בקהל, כל העיניים נשואות לבמה, ואתה עליה עושה את מה שאתה הכי אוהב. זה מהרגעים שהחיוך לא יורד מהפנים ואני מרגיש שזכיתי בפרס הכי גדול".
    2. ומה הקושי הגדול ביותר?
    3. "התוצר הסופי שהוא לפעמים קצר מאוד, יש עבודה מרובה. החזרות יכולות להיות ארוכות, מתישות. ימי צילום של 12 שעות ולפעמים יותר. כלי העבודה שלי הוא בעצם הגוף, צריך להקשיב ולהיות מודע, לדעת לתחזק אותו כמו שצריך בשביל להמשיך לעבוד באופן מתמשך". 
© צילום פרטי

יש "רגע ריקוד" בקריירה שמהווה את נקודת המפונה עבורך?

    1. "קשה לשים את האצבע על רגע אחד. הייתי אומר שהתקופה בה התחלתי להרוויח כסף מהריקוד גרמה להתבגר מאוד מהר. הידיעה שאתה מנהל עסק שהוא בעצם אתה, צריך להישמר בתודעה של כראוגרפים, להיות מקצועי, לדעת להוציא קבלות ועוסק פטור. כל אלו דברים שילד בן 16 לא רואה אותם כמובן מאליו. מעבר להשקעה בריקוד הייתי צריך להקדים את זמני בעוד הרבה דברים אחרים שלא היה לי מושג בהם". 
       רקדת לצד לא מעט מהכוכבים הגדולים: נועה קירל, אנה זק, עומר אדם והרשימה עוד ארוכה. איך מגיעים לזה?
      "כשהייתי בן 16 התנדבתי לעזור לחברים שהתחרו בתוכנית "גוט טאלנט", לא היה לי אז ניסיון וזו גם לא הייתה עבודה רשמית. ביום צילום נתקלתי במיכל שי (עד היום אחת הכראוגרפיות המצליחות בארץ), אזרתי אומץ והרבה ביטחון וניגשתי לדבר איתה, הצגתי את עצמי ושאלתי אותה  אם היא מחפשת רקדנים חדשים. לא היו לי הרבה ציפיות ואמונה שיצא מזה משהו.כמה ימים אחרי קיבלתי ממנה הצעת עבודה, להופיע בגמר הכוכב הבא בלייב יחד עם נטע ברזילי ומרגי. מאותו רגע ההצעות התחילו לזרום והיומן התחיל להתמלא, השם שלך עובר מפה לאוזן ועם הזמן מקבלים הצעות מכראוגרפים נוספים וככה צומחים בתעשייה".

 

© צילום פרטי

מבין הרגעים על הבמות הגדולות - איזה רגע הוא בלתי נשכח מבחינתך?

"הייתי אומר שהארוויזיון בישראל ב-2019 הוא רגע בלתי נשכח. לקחתי חלק בצוות הסטנד-אין, מה שזה אומר שהייתי הכפיל של המשלחות מאירופה. למדתי את כל הנאמברים של התחרות שהיתה בארץ. לפני שהמשלחות הגיעו השתמשו בנו ככפילים עבור בסיס של תאורה ומצלמות, בהפקה מסוג כזה מקבלים טעימה איך עובדת הפקה מקצועית בין לאומית".

 

  1. מה עובר לך בראש כשאתה רוקד על הבמה?
  2. "יצא לי להופיע מול 60 אלף איש עם עומר אדם בפארק הירקון. ברגעים של ההופעה אני מאוד מרוכז ומנסה לא לחשוב יותר מדי. בעיקר המחשבות הן לזכור לחייך, לא להפסיק לספור בשביל להישאר בקצב או דגשים שאסור לשכוח. כשהמחשבות מתחילות לנדוד שם בדרך כלל קורות הטעויות".
    © צילום פרטי
    אילו חלומות לעתיד יש לך בתחום?
    "החלומות שלי כרקדן הם לפרוץ בחו"ל. לעשות את הדברים שאני עושה בארץ בסדר גודל בינלאומי ומקצועי יותר. הייתי בשנה שעברה כחמישה חודשים בניו יורק ולוס אנג'לס, טסתי לבחון אם זה משהו שהוא ריאלי בשבילי. במקרה יצא שלקחתי שיעור בו נכחה סוכנת שעובדת באחת משלושת הסוכנויות הגדולות בארצות הברית (MSA), היא ניגשה אליי בסוף השיעור עם כרטיס ביקור וביקשה שאצור איתה קשר. יום למחרת קיבלתי מייל מהסוכנות שהם מעוניינים להחתים אותי אצלם ולתת לי הזדמנויות לעבוד. הרקדנים שחתומים באותה סוכנות רוקדים עם השמות הכי גדולים בתעשייה העולמית ועושים פרויקטים בינלאומיים". 
  3. מה הטיפ שלך לרקדנים צעירים, שחולמים להגיע גבוה?
    "הטיפ שלי לרקדנים שחולמים גבוהה ובכלל לאמנים מכל סוג שהוא, לא לוותר אף פעם. לא להיכנע לתגובות מהסביבה, לא להתייאש אם מקבלים תשובה שלילית ולא לחכות שהזדמנויות ייפלו מהשמים. את ההזדמנויות צריך לייצר בעצמנו, צעד אחר צעד. שום דבר לא קורה ביום אחד. הכי חשוב זה לאהוב את עצמך ולהיות שמח". 
 
 
תגיות
תגובות