בוקר טוב: פותחים את הבוקר עם עמית פרקש ומירב פלדמן. צילום: אור גפן

בוקר טוב: פותחים את הבוקר עם עמית פרקש ומירב פלדמן

כוכבת הילדים והנוער עמית פרקש עולה מדרגה והופכת להיות מנחה של תכנית בוקר לילדים לצד השחקנית מירב פלדמן, בערוץ טלוויזיה חדש

כוכבת הילדים והנוער עמית פרקש, הופכת משחקנית למנחה מן המניין ותחלוק תכנית בוקר לילדים לצד השחקנית מירב פלדמן. מדובר על תכנית 'כייפית' שתשודר כל בוקר. מידי בוקר מישהי אחרת מהשתיים תנחה לצד אסי צובל. התוכנית תשודר בערוץ 20, ערוץ מורשת יהודית, שפונה גם לקהל חילוני ודתי.

עוד במדור התרבות של פרוגי:

את התוכנית תפיק הפקת ערוץ Zoom, ערוץ ילדים ונוער, שאמון על תכניות מצליחות בהן "מועדון החנונים" ו"איטי ועצבני". רק בימים האחרונים דיווחנו לכם על כך שהערוץ יפיק שתי סדרות חדשות / "סוסי פרא" ו"שבט צוצלת". נראה כי בערוץ מרוצים מעבודתה של פרקש לאחר שני הפרויקטים הראשונים של הערוץ, בהם כאמור "מועדון החנונים" ו"איטי ועצבני", ועל כן בחרו לקחת אותה גם לפרויקט נוסף בערוץ אחר, הקשור לאותה קבוצת בעלות.

פרמיירת "מועדון החנונים".
 

תכנית הבוקר תכלול מגוון רחב של נושאים ביניהם ספורט, תרבות, גאדג'טים וטכנולוגיה, לצד אנשים שיגיעו לאירוח באולפן. התכנית תעלה לאוויר בחודש הקרוב ותשודר במהלך החופש הגדול וכן במהלך הלימודים. "מדובר בתוכנית ממש כייפית שיהיה נחמד להתעורר איתה בבוקר" סיפרה פרקש לפרוגי. "זאת תכנית בוקר מגניבה לילדים ממש, כמו שיש למבוגרים. אני ממש מתרגשת לקחת חלק".

תגובות