KISS ME: הנשיקות הכי לוהטות שהיו ב"האח הגדול". צילום: רפי דלויה

KISS ME: הנשיקות הכי לוהטות שהיו ב"האח הגדול"

בכל עונה של "האח הגדול" אנחנו זוכים לראות לפחות רומן אחד שמתפתח במשך העונה כולה ואפילו שנמשך בחוץ, אז מה הן הנשיקות הכי סוערות מכל העונות?

תכנית הריאליטי "האח הגדול" משודרת בישראל כבר שש עונות. דיירי בית האח סגורים בבית שלושה חודשים ולכן הסיכויים שלא יתפתח רומן אחד לפחות בכל עונה הוא קלוש, ואנחנו זוכים לראות לפחות זוג אחד בכל עונה או אפילו יותר. אז מה הן הנשיקות הכי לוהטות שהיו בבית?

אליאב אוזן & נופר מור

אליאב אוזן ונופר מור נמצאים כרגע בעיצומה של העונה השישית. אוזן הגיע בתחילת העונה ואילו מור שהייתה כבר בעונה השלישית, נכנסה במסגרת הדיירים החדשים. לפני כניסתה של מור, אוזן היה מקורב לדיירת דנית גרינברג שהתאהבה בו מתחילת העונה, אך ברגע שמור נכנסה לבית התפתח בין השניים ניצוץ שהוביל לרומן סוער. הבעיה בתחילת הרומן הייתה כמובן גרינברג, שעשתה לשניים לא מעט משחקי קנאה, אך מור ואוזן לא עמדו בפיתוי והתנשקו נשיקה סוערת בחדר הארונות. האהבה מנצחת.

© אינסטגרם

אנה בול & אחי נתן 

העונה השישית מלאה בהפתעות. גם בין אנה בול ואחי נתן התפתח ניצוץ בעיצומה של העונה השישית של "האח הגדול", ולפני שבול הודחה מהבית השניים התנשקו נשיקה לוהטת בבריכה. בול ונתן היו ידידים, ולאט לאט הידידות התפתחה לזוגיות אבל ממש קצרה. השניים הבינו שכדאי להם להיות ידידים טובים ולא בני זוג. בול הודחה מהבית לפני חודש ונתן נשאר שבור לב ומתגעגע. לפחות הוא מתנחם בזרועותיו של אליאב.

 
© ערוץ 2
© ערוץ 2

עוד במדור הבידור של פרוגי:

קותי סבג & יאנה יוסף

קותי סבג ויאנה יוסף הם הזוג הכי מצחיק שהיה בבית. לקח לא מעט זמן עד שהתפתח ניצוץ בין השניים, בתחילת העונה סבג התחיל עם יוסף, אך היא לא שיתפה פעולה וראתה בו רק ידיד. בהמשך כשהשניים התקרבו יותר והפכו לקצת יותר מידידים, הם התנשקו לראשונה בשירותים. אמנם לקח להם הרבה זמן עד שזה קרה אבל כשזה קרה זה קרה ובגדול. גם אחרי התכנית השניים המשיכו להיות בזוגיות ואף גרו ביחד. הזוגיות לא צלחה והשניים נפרדו. זמן מה לאחר מכן יוסף הכירה את הקומיקאי ציון ברוך, ולפני פחות משבועיים נודע לנו כי השניים מתחתנים.

 
 
© ערוץ 2

דור דמרי & אור דניאל

דור דמרי נכנס לבית "האח הגדול" בתחילת העונה החמישית אך אור דניאל נכנסה כדיירת חדשה באמצע העונה. בעונה החמישית לפני כניסת הדיירים החדשים ההפקה החליטה לעשות תרגיל לדיירים ולעבוד עליהם שיש בית נוסף ושכניסת הדיירים תהיה בעצם איחוד של שני הבתים. כדי שהדבר יהיה אמין ביימה וצילמה ההפקה מספר קטעים עם הדיירים חדשים והשתמשה במספר שחקנים כדי להראות את הקטעים לדיירים בבית האח. לפני שדניאל נכנסה לבית דמרי ראה אותה בקטעים שצולמו לדיירים וכבר אז הוא התחיל להראות סימנים של התעניינות בדיירת. קצת לאחר כניסתה לבית "האח הגדול" השניים התנשקו לראשונה במסיבת ט"ו באב, אמנם הנשיקה הייתה בהשפעת אלכוהול אבל זאת לא הייתה הפעם האחרונה. לאחר יציאתם מהבית המשיכו השניים בזוגיות צמודה ומפתיעה שבסופה אפילו עברו לגור יחד, אך לאחר תשעה חודשי זוגיות השניים החליטו לפרק את החבילה.   

© ערוץ 2
 

סער שיינפיין & איילה רשף

סער שיינפיין ואיילה רשף הם בין הזוגות היותר זכורים בתולדות "האח הגדול". הרומן הסוער שהיה ביניהם החל ממש בתחילת העונה השנייה ולא לקח יותר מידי זמן עד שהנשיקה הלוהטת הגיעה. הם התנשקו לראשונה כששכבו אחד ליד השניה במיטה והיו לבדם בחדר. רשף ושיינפיין היו ביחד לאורך כל העונה ולא נפרדו לשניה. הם נשארו זוג לתקופה ארוכה לאחר התוכנית אך נפרדו. לפני כשנתיים רשף נישאה לפליט "הישרדות", טומי אלתגר.

© ערוץ 2
© ערוץ 2

עמיר גולדברג & סיוון אברהמי

כנראה שיש דבר כזה אהבה ממבט ראשון. עמיר גולדברג וסיוון אברהמי נכנסו לבית "האח הגדול" בעונה השלישית, וכבר בערב הכניסה הם נכנסו לחדר הארונות והתנשקו נשיקה לוהטת במיוחד. גולדברג ואברהמי ניהלו רומן סוער לאורך כל העונה והמשיכו להיות ביחד גם לאחר סיום העונה, אך לאחר זמן קצר הם נפרדו, חזרו ושוב נפרדו. 

© ערוץ 2
© ערוץ

עתי שולברג & ליהיא גרינר

אם כבר מדברים על "האח הגדול" איך אפשר בלי ליהיא גרינר? גרינר ושולברג היו דיירים בעונה השלישית. גרינר נכנסה לתכנית כבר מאורסת, אך לאלוהים היו תכניות אחרות. במהלך העונה התאהבו גרינר ושולברג, לא עצרו את עצמם והתנשקו.

למרות שבמקרה שלהם אפשר להגיד שנשיקה זה לא המקום הכי רחוק שאליו הם הגיעו בשידור חי. לאחר מכן הודיעה גרינר כי היא מבטלת את האירוסים עם ארוסה אבירם, והחליטה שהיא מעדיפה להמשיך במערכת היחסים עם שולברג. כשנכנסו לבית הדיירים החדשים וביניהם נכנס גם אבירם, מה שיצר מתח בין השניים, ולמזלה של גרינר הוא הודח כבר באותו שבוע. כששולברג וגרינר יצאו מהבית, הם המשיכו בזוגיות שלהם, אולם כמה שבועות לאחר מכן נפרדו. כיום גרינר נשואה ליוסי צבר ויש להם ילד משותף, ואילו שולברג נשוי לזמרת איגי וקסמן, ולהם יש ילדה.

© ערוץ 2
© ערוץ 2
תגובות