מי הם השחקנים שהיינו רוצים שיחזרו לככב על המסך שלנו?. צילום: ענת מוסברג

מי הם השחקנים שהיינו רוצים שיחזרו לככב על המסך שלנו?

יש לא מעט שחקנים שנהנינו לראות אותם על מסך הטלוויזיה שלנו והם נעלמו לנו בשנים האחרונות. אז מי הם השחקנים שהיינו רוצים לראות אותם בקאמבק? הרשימה המלאה

בעבר הילדים ובני הנוער היו צופים בטלנובלות למבוגרים כמו "משחק החיים", "טלנובלה בע"מ", "מיכאלה", "לחיי האהבה", "לגעת באושר","השיר שלנו" ועוד. רוב השחקנים מהתקופות האלה כבר לא נמצאים על המסך שלנו ואין ספק שהיינו רוצים לראות אותם עושים קאמבק וחוזרים אלינו. הרשימה המלאה.

אליענה בקייר

אין ספק שאליענה בקייר הייתה בין הכוכבות הגדולות ביותר של העשור הקודם. בקייר התפרסמה לראשונה בשנת 2003 בתוכנית הריאליטי "פרויקט Y" ולאחר מכן השתתפה בשתי עונות של סדרת הדרמה היומית "השיר שלנו" לצד רן דנקר ונינט טייב. בשנת 2006 היא שיחקה בסדרה "ילדות רעות" ובאותה שנה השתתפה במופעי הפסטיגל וזכתה עם השיר שלה "החץ המנצח" במקום השני. התפקיד האחרון שעשתה היה בסדרת הדרמה "15 דקות". לפני כשנה בקייר נישאה לאיש יחסי הציבור ארנון פרלמן, ונולדה להם בת. ללא ספק היינו רוצים לראות את אליענה חוזרת למסך הטלוויזיה שלנו, אולי עם איזה עונה חדשה ל"השיר שלנו"?  

 
כן, היה אפשר להתלבש ככה בעשור הקודם © ענת מוסברג 

רן דנקר

אם יש מישהו שתמיד יישאר לנו בשבילו מקום בלב זה רן דנקר. דנקר הוא חתיך אמיתי, זמר מדהים וכמובן שהוא גם שחקן מצוין. ראינו אותו לראשונה בסדרת הדרמה היומית "השיר שלנו" שבה הוא שיחק לאורך כל ארבע העונות, מהרגע שהתחילה הסדרה "השיר שלנו" הוא הפך לכוכב והשתתף בפסטיגל 3 שנים ברציפות. בשנת 2008 עלתה בYES הסדרה "דני הוליווד" שבה הוא שיחק את התפקיד הראשי. כיום הוא מככב על במות התיאטרון עם הצגה בשם "המאהב", ובטלוויזיה ב"תא גורדין", אבל עם כל הכבוד, אנחנו רוצים לראות אותו יותר על המסך שלנו, ולא רק בסדרה אחת. 

 
חתיך נשאר חתיך © ענת מוסברג

גיא אריאלי

אל גיא אריאלי בהחלט התגעגענו. ראינו אותו לראשונה בסדרת הנוער "החברה הטובים" ששודרה בערוץ הילדים, לאחר מכן הוא קיבל תפקיד ראשי בסדרה "משחק החיים" לצד לירון וייסמן, יעל שרוני ונירו לוי וב2003 הוא השתתף בפסטיגל. בנוסף אריאלי שיחק בסדרות "ילדות רעות" ו"נשות הטייסים" ולפני כשנתיים ראינו אותו בסדרת הדרמה "אלנבי" ששודרה בערוץ 2. אריאלי הוא מבין השחקנים הטובים שיש לנו בארץ, אז היי גיא, מה עם איזה קאמבק? 

 
© ענת מוסברג

שרון דוראני

חכו, אתם זוכרים אותה! בשנת 2001 ראינו את שרון דוראני לראשונה בטלנובלה "לגעת באושר" בתפקיד ראשי, באותה השנה היא השתתפה בפסטיגל עם השיר "כשאני אוהבת" וזכתה במקום הראשון. היא לקחה חלק בעונה השישית של סדרת הקומדיה "שמש" בהשתתפות צביקה הדר וגלית גיאת ושיחקה שם את אחותה של אתי. בשנים 2004-2005 היא הייתה מנחה בערוץ הילדים. אנחנו לא יודעים לאן היא נעלמה, אבל מה שבטוח - דחוף לחזור למסך, התגעגענו! 

 
איפה התלתלים בובה? © ענת מוסברג

יעל דואני

האמת היא שיעל דואני, נעלמה לנו די מהר. את יעל, ראינו לראשונה ב2002 בטלנובלה "לחיי האהבה" ששודרה בHOT. בשנים 2002-2003 היא השתתפה בפסטיגלים ובנוסף היא לוהקה לכמה מחזות זמר. ממש עכשיו אחרי לא מעט זמן דואני חזרה למסך שלנו והיא משתתפת יחד עם אחותה רוני דואני בתכנית הריאליטי "המירוץ למיליון". ההשתתפות שלה במירוץ ממש לא מספיקה לנו ואנחנו רוצים שהיא תחזור לשחק באיזה סדרה, שניים או אולי עשר? אנחנו נסתפק בכל דבר, רק שתחזור כבר! 

 
© ראובן שניידר

אפרת בוימולד

את אפרת בוימולד ראינו לראשונה בשנת 2002 בסדרה "שתי דקות מפאראדיס". שנה לאחר מכן ראינו אותה מככבת בטלנובלה "משחק החיים" לצד לירון וייסמן, גיא אריאלי ורון שחר, באותה שנה לוהקה למחזמר "ספיד וגלגלי הקסם" ובו גילמה את תפקיד מלכת הכיתה. בשנת 2004 זכינו לראות את בוימולד בתור דמות מרכזית ששמה נועה שחר בסדרת הדרמה היומית המוזיקלית "השיר שלנו", היא שיחקה בשתי העונות הראשונות של הסדרה ובתפקיד אורח בעונה השלישית.

 

כמו כל כוכבת גם בוימולד הגיעה לפסטיגל ב2005 ואז יצאה להפסקה קצרה ממסך הטלוויזיה לטובת השתתפותה בהצגות "מקווה" ו"יומנים". לאחר שלוש שנים שלא ראינו אותה בטלוויזיה ב2008 היא עשתה קאמבק וראינו אותה בתפקיד משנה בסדרה "דני הוליווד" וב2012 חזרה לגלם את דמותה מ"השיר שלנו" נועה שחר לכמה פרקים בסדרה "תנוחי". עכשיו היא חזרה אלינו והיא משחקת בסדרה "כוכב הצפון" שמשודרת בערוץ דיסני, אבל בכל זאת שאנחנו מתכוונים לקמאבק אנחנו מתכוונים לקאמבק רציני, היינו שמחים לטלנובלה!  

 
© יוני טובלי

דניאלה וירצר 

את דניאלה וירצר ראינו לראשונה בטלנובלה "לחיי האהבה" בתפקיד מרכזי ועם תום הסדרה היא עשתה הפסקה מהטלוויזיה לארבע שנים. לאחר מכן חזרה למסך והשתתפה בסדרת הטלווויזיה "אלביס, רוזנטל והאישה המסתורית" ששודרה בערוץ 2. ב2008-2009 השתתפה בעונה השניה של הדרמה האלקטורנית "מסכים" וב2011 הופיעה שוב בערוץ 2 בסדרה "גבוה וגרינבאום". בכל תפקיד שוירצר גילמה התגלה אתגר כלשהו ולכן, אנחנו מעריכים אותה יותר וחייבים להודות שהיא הצליחה להשאיר לנו טעם של עוד.

© ענת מוסברג

עוד במדור הבידור של פרוגי: 

 

 


הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי? 

ולפייסבוק שלנו?

תגובות