תובל שפיר: "יש בתוכי מרד גדול. רצון לקום וללכת".

תובל שפיר: "יש בתוכי מרד גדול. רצון לקום וללכת"

הוא אליל בנות הנוער בישראל, יש לו הכל, ובכול זאת, בראיון מיוחד למגזין הבידור "פנאי פלוס", הוא מספר על מה שהוא מרגיש באמת. "יש לי רצון שמגיע ממקום אלים שרוצה לגרום לך לשנות הכל, לשנות את כל החיים, את מי שאני"

הוא אליל בנות הנוער בישראל, יש לו הכל, ובכול זאת, בראיון מיוחד למגזין הבידור "פנאי פלוס", הוא מספר על מה שהוא מרגיש באמת. על מה שהוא מרגיש בבטן. מאז שתובל שפיר החל לשחק בסדרת הנוער המצליחה "גאליס", הוא כנראה לא ציפה לכזו הצלחה: ארבע עונות מוצלחות, מרצ'נדייס / כריות, בגדים, ציוד לבית ספר וכו', הופעה בהיכל נוקיה, סרט דוקומנטרי וסרט עלילתי. על אף ששפיר שיחק ועשה דברים רבים ושונים בתחום המשחק, "גאליס" היא ממש פריצת הדרך. זה מבלי קשר גם לפסטיגלים בהם לקח חלק.

כתבת המגזין, צביה בלום, תפסה את השחקן לראיון מיוחד וחושפני. "יש בתוכי מרד גדול. רצון לקום וללכת" הוא אומר ומסביר: "כמו הרס עצמי, אתה לא מקבל את מה שיש לך, אתה רוצה לשבור את הכלים. רצון שמגיע ממקום אלים שרוצה לגרום לך לשנות הכל, לשנות את כל החיים, את מי שאני".

פרמיירת הסרט "גאליס - המסע לאסטרה".
 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

אבל זה לא הדבר היחיד עליו הוא דיבר בראיון, במהלכו הוא סיפר על המעריצים ואהדת הקהל שהוא זוכה לה: "יש סיורים מודרכים למשפחות שלמות בראש העין, שם אני גר. פעם הגיעה אליי חבורה עם שני כלבים והצטלמתי עם הסבתא והילדה ועם הכלב והילדה ועם הסבתא והכלב. עדיף לי להצטלם ולשלוח אותם".

הראיון המלא מחר במגזין הבידור "פנאי פלוס".

תגובות