לא עוצרים לרגע: וואן דיירקשן בסרט נוסף. צילום: shutterstock

לא עוצרים לרגע: וואן דיירקשן בסרט נוסף

במקביל לזה שהם קוטפים שיאי גינס והם כבר ממזמן נחשבים ללהקה המצליחה בעולם, ששומרת על שלושה אלבומים במצעדים באמריקה, הם עכשיו בדרך להוציא את הסרט החדש והשלישי, "Where We Are Concert Flim". זהו הסרט השני של 1D שמגיע לארץ

הסרט השלישי הקשור ללהקת הבנים המצליחה בעולם וואן דיירקשן, שעתיד לצאת במהלך חודש אוקטובר בכל העולם, ייצא גם בישראל. מדובר בסרט השני הקשור ללהקה שיוצא בישראל. "Where We Are Concert Flim" יראה רגעים בלעדיים מסיבוב ההופעות השלישי של הבנים הכי האהובים עלינו וכן גם נקודת מבט שונה.

 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

בניגוד לסרט הקודם "This Is Us", מורגן ספורלק לא יביים את הסרט השלישי, בין היתר בגלל שהוא לא לוקח חלק בסיבוב ההופעות החדש. את המושכות לוקח פול דאגדייל שביים בעבר את ה-DVD של הסיבוב הראשון. דאגדייל יביים גם את ה-DVD של השלישי. לעומת ספורלק, מפיק "This Is Us", בן וינסטון ממשיך עם הבנים וייקח חלק בהפקת הסרט. בימים אלה הוא נמצא יחד איתם בעיצומו של סיבוב ההופעות. 

ציוץ משעשע, שלא קשור לתקופה האחרונה, אבל אנחנו בהחלט מקווים שיהיה כזה גם בקרוב, צוייץ בדיוק לפני שנה בחשבון האינסטגרם של הסרט, ובו הם כתבו לישראלים להוביל טרנד חדש: "ישראל: אם אהבתם את 1DMOVIE, תצייצו". מעניין מה יהיה השנה. צפו בציוץ:

תגובות