"אנחנו מוזרים": ליאם פיין מדבר על חברי הלהקה. צילום: יחסי ציבור

"אנחנו מוזרים": ליאם פיין מדבר על חברי הלהקה

בשבוע שעבר אחד מחברי להקת "וואן דיירקשן" ליאם פיין, התראיין למגזין אמריקאי וחשף לנו כמה פרטים על סיבוב ההופעות החדש, הדיסק שיצא בקרוב ואפילו כמה סודות על חברי הלהקה

אחד מחברי להקת "וואן דיירקשןליאם פיין, התראיין למגזין האמריקאי "Top Of Pops" וחשף כמה סודות על הלהקה. מה "וואן דיירקשן" עושים לפני שהם עולים לבמה, איך זה להופיע מול מאות אלפי אנשים בכל לילה ולילה ומה לגביי המעריצות? "לפני שאנחנו עולים לבמה אנחנו שמים את הידיים שלנו ביחד אחת על השנייה ואומרים נאום קצר שבכל מדינה הוא משתנה" סיפר פיין והוסיף שחברי הלהקה מאוד מוזרים. יחד עם זאת הוא דיבר על סיבוב ההופעות הנוכחי ששמו "Where We Are Ture", כל לילה הלהקה מופיעה מול מאות אלפי אנשים, פיין סיפר כי "זאת לא הפעם הראשונה שבה אני מופיע על במה ומול כמות גדולה של אנשים אבל הפעם זה שונה כי כשאתה יוצא החוצה מהבמה אתה אומר וואו ופשוט לא נקלט לך שאתה פה, לפעמים אני מרגיש באווירת פסטיבל".

 
 
 
אחד מחברי הלהקה הארי סטיילס, לא ישב בשקט והחליט גם להביע דעה, "כשאתה עושה הופעות באיצטדיונים כאלה גדולים אתה מבין שאתה לא אומן של 5 דקות תהילה ואתה חושב לעצמך וואו זה עצום ואני כל כך קטן, ישר אני נתקף חרדה". גם נייל הורן לא מפספס את הזדמנות ומחליט להגיב: "בכל לילה כשאני יוצא מהאיצטדיון אני עומד 20 דקות ופשוט מסתכל על חברי הלהקה ואומר וואו זה לא נקלט איפה אני נמצא זה פשוט מדהים כל מה שקרה". פיין הוסיף לתשובה של השניים "אני זוכר שישבתי וחשבתי על זה שאני הולך להופיע בסופרבול ולא הבנתי איך אני אמור לעלות על במה ולהופיע מול כל כך הרבה אנשים, זה לא יאמן, יש לנו את המעריצים הכי מדהימים בעולם והם הופכים כל הופעה למושלמת, אני באמת אוהב אותכם".
 
 
 
 

מסתבר שבימים אלו סיימון קוואל, מי שבעצם יצר את "וואן דיירקשן" בעונה השביעית של ה"אקס פקטור" הבריטי, מקווה להשיג הצלחה דומה לזו של "וואן דיירקשן" ומרכיב להקה נוספת. קוואל מספר כי "הבנים היו הקטגוריה החזקה ביותר בשלב הבוטקמאפ וכאב לשופטים להיפרד מכל כך הרבה כישרונות אז בסופו של דבר החלטנו לאחד את הבנים ללהקה אחת ויש להם את כל מה שצריך כדי להצליח". הבנים של "וואן דיירקשן" נמצאים בסיבוב הופעות בצפון אמריקה יחד עם להקת החימום שלהם 5 seconds of summer ובכל לילה ולילה מופיע מול מאות אלפי אנשים. האם להקת הבנים החדשה של קאוול הולכת להיות המתחרים של "וואן דיירקשן"? מקווים שלא. 

 
 
 
כל רגע פנוי שיש לחברי הלהקה בין הופעה להופעה, הם מנצלים להקלטת חומרים לאלבום הרביעי והחדש שאמור לצאת בנובמבר 2014. כמו באלבום הקודם גם הפעם הם מקליטים בחדרי בית המלון או באולפן ההקלטות הנייד שיש להם, בכל זאת - אין להם זמן להגיע לאולפן הקלטות רגיל. על פי דברי הלהקה, האלבום החדש הולך להיות הרבה יותר נועז והם חושבים שיש בו שירים ממש טובים כי הפעם הייתה להם יד חופשית בכתיבה והם כתבו כמעט את כל השירים. בארבע שנים בלבד, הלהקה הצליחה להפוך לכוכבים בינלאומיים והם הצליחו לכבוש את העולם ולהופיע באיצטדיונים הכי גדולים. לנו נשאר רק לאחל המון בהצלחה עם סיבוב ההופעות ועם האלבום החדש.

 
 
 
תגובות