מושיק משיק: הבתים של המפורסמים. צילום: אור גפן

מושיק משיק: הבתים של המפורסמים

יצאנו להשקת תכנית הטלוויזיה החדשה של מושיק גלאמין ופגשנו את ירדן הראל, נטלי דדון, לירז דרור ומור סילבר שסיפרו לנו מה הפריט המרשים ביותר שיש להן בבית, מהו הפריט הנוראי ביותר, ואיפה הן היו רוצות לגור אם לא בבית שלהן?

הגבר שעיצב את מרבית בתי הסלבס בארץ מושיק גלאמין, החליט להרים את הכפפה ולהפוך את התחביב הידוע שלו לתכנית טלוויזיה בשם "בבית של", שתעלה בקרוב מאוד למסכים ותשודר ב/HOT בידור ישראלי. אל הפרימרייה המושקעת שהתקיימה בחנות "ביתילי" במתחם העיצוב דיז'יין סנטר הגיעו שלל כוכבים, החל מאור גרוסמן ועד ירדן הראל, ולא הפסיקו לפזר גלאם וחיוכים. כי מה לא עושים בשביל חברים?

© אור גפן

שוחחנו עם מספר כוכבות שהגיעו לפרימרייה על עיצוב, פתיחת שנת הלימודים החדשה וכמובן על אהוב ליבן, מושיק גלאמין. אז לאיזו כוכבת יש שירותים בצבע כחול, עבור מי פנטאהוז מול חוף הים הוא החלום הרטוב ולמי גלאמין עיצב את כל הבית? יצאנו לברר.

© אור גפן

ירדן הראל 

מההיכרות שלך עם מושיק, מהי התכונה החיובית שהכי בולטת בו?
"יעילות. הוא יעיל בטירוף והוא עושה מכלום הכל. אם נתייחס לזה בהקשר של עיצוב הבית אז הוא פשוט רואה חדר מסויים וישר יודע מה צריך לעשות, איך אפשר לשפר את זה וכמובן שאת כל הדברים הללו הוא עושה תוך שניות. פשוט בן אדם יעיל!. אני מאחלת לו שהצופים יראו בתכנית כמה שהוא מהמם, כמו שהוא באמת. שיהיה לו כיף ושיהנה מכל רגע."

מה הדבר הכי מרשים שיש לך בבית ומה הדבר הכי נוראי?
"הדבר הכי מרשים שיש לי בבית הוא חדר השינה. מושיק עיצב לנו את כולו וזה אחד הדברים הכי יפים שיש. הכי נורא זה האבק, כמובן. וואו, זה באמת נורא. מצטבר אצלנו אבק בחלונות בתדירות גבוהה מאוד עקב העובדה שאנחנו גרים ממש על כביש".

מה את מעדיפה בית פרטי וקלאסי או דווקא פנטהאוז מול חוף הים?
"ברור שפנטהאוז מול חוף הים, זה חלום של כל בן אדם. אני ללא ספק מאנשי הבניינים ולא מאנשי הבית הפרטיים".

© אור גפן

מור סילבר

מההיכרות שלך עם מושיק, מהי התכונה החיובית שהכי בולטת בו?
"שהוא כל כך חברותי, מקסים וחייכן. אתה רואה? ביקשת תכונה חיובית אחת ותוך שנייה הבאתי לך שלוש מחמאות. אין, הוא באמת מדהים. אגב, אני חייבת להוסיף שחוש האופנה שלו הכי מהמם שיש ואני שמחה שהוא משתמש בו בתבונה בכל התחומים".

"אני מאחלת למושיק המון המון בהצלחה. אני מבטיחה שאדאג שיהיה לתכנית רייטינג מעולה. אפילו אפרגן לו באינסטוש. אני גם חושבת שהתכנית מאוד מעניינת מכיוון שלראות את הבתים של הסלבס, איפה הם גרים ואיך נראה הבית שלהם זה מאוד מאוד מעניין".

© אור גפן

מה הדבר הכי מרשים שיש לך בבית ומה הדבר הכי נוראי?
"אמא של חבר שלי היא אמנית אז יש לנו בבית שני ציורים שלה שהם הזויים ויפים כאחד. פשוט לוקח זמן להתרגל לאמנות מהסוג הזה אבל בשורה התחתונה הם מוסיפים המון לבית והיא כישרון על. הדבר הכי נוראי שיש לי בבית הוא השיש הכחול שיש בשירותי אורחים, זה פשוט מחריד אותי בכל פעם מחדש. אגב, השירותים בחדר השינה שלנו לבנים, מנצנצים והורסים".

מה הפריט הכי חשוב שיש לך בבית?
"יש לי כרית שהלאביות, המעריצות שלי הכינו לי במיוחד. הן רשמו למור באהבה והיא כרית פשוט מהממת".

מה את מעדיפה - בית פרטי וקלאסי עם גינה גדולה על הקרקע או פנטהאוז מול חוף הים ולמה?
"אפשר לבחור בבית פרטי על חוף הים? וברצינות, אם חייבים לבחור אני בוחרת בפנטהאוז מול חוף הים. השקיעה, האוויר והים. מה צריך יותר מזה?".

מה את מאחלת לגולשי פרוגי לרגל פתיחת שנת הלימודים?
"תשתדלו להנות מכל רגע, תלמדו בצורה טובה ומושקעת והכי חשוב שתיהיה שנה שקטה ורגועה. אוהבת אתכם".

נטלי דדון

מה הדבר הכי מרשים שיש לך בבית ומה הדבר הכי נוראי?
"הדבר הכי מרשים ונוראי כאחד הוא משהו שמושיק עיצב לי. הייתה לי פעם נעל שכבר רציתי לזרוק כי היא הייתה ישנה ומוזנחת והוא פשוט עיצב לי אותה מחדש בעזרת חוש האופנה והעיצוב שלו ושינה אותה מהקצה לקצה. ברור שלא זרקתי אותה בסוף והיא שמורה אצלי בבית".

מה את מעדיפה - בית פרטי וקלאסי עם גינה גדולה על הקרקע או פנטהאוז מול חוף הים?
"זאת שאלה בכלל? ברור שהים, אין תחליף לים".

© אור גפן

"אני מאחלת למושיק שימשיך להיות הכי טוב שיש. הוא כבר ממוקצע, יודע את העבודה. נותר לי רק לאחל לו בהצלחה בהמשך ושאני סומכת עליו".

אם אנחנו כבר בקטע של איחולים, מה את מאחלת לגולשי פרוגי לרגל פתיחת שנת הלימודים?
"בגלל שאנחנו כבר בהרגשה של בית, עיצוב ואופנה אז אני מאחלת להם שהבית שלהם יהיה הבית הכי נעים שיכול להיות בכל ימות השנה. וכמובן שתיהיה שנה שקטה".

לירז דרור

גם דרור לא חסכה מאיתנו מחמאות על גלאמין ואמרה "יצירתיות היא התכונה הכי בולטת אצלו כמובן, הוא תמיד יודע להפוך עולמות בעיצוב ולעשות יש מאין. אני מאחלת לו הרבה הרבה בהצלחה ושלא ישכח לעצב לי את חדר הארונות".

מה הדבר הכי מרשים שיש לך בבית ומה הדבר הכי נוראי?
"זה ישמע ממש יהיר אם אגיד שאין לי בבית שום דבר שהוא נוראי? אבל הדבר הכי מרשים שלי בבית יכול להיפרש גם כהכי נוראי, כל הבית שלי מעוצב בסגנון שחור לבן. וכשאני אומרת הכל אני מתכוונת לזה".

© אור גפן

מה הפריט הכי חשוב שנמצא אצלך בבית?
"ספרי אמנות, בחיי. קיבלתי אותם כמתנות מאנשים ולא יכולתי להתעלם מהיופי שלהם אז הצגתי אותם לראווה אצלי בסלון".

מה את מאחלת לגולשי פרוגי לרגל פתיחת שנת הלימודים?
"הרבה בהצלחה ואל תשכחו ללמוד הרבה, זה באמת חשוב".

© אור גפן

מושיק גלאמין

איך התחושה לקראת עליית התכנית החדשה שלך?
"התחושה היא מאוד מרגשת ונעימה וזו תכנית מאוד מיוחדת והיה פשוט כיף לצלם אותה, נהנתי מכל רגע. מצפייה בפרקים אני יכול לספר לך שהם יצאו מאוד מגוונים ומעניינים".

לאיזה סלבס עולמי הכי היית רוצה לעשות מייקאובר בבית?
"אני מאוד ישראלי בדברים הללו. כל החו"ל והכוכבים שם כל כך לא מעניינים אותי. מישראל הייתי רוצה לעשות מייקאובר לשרה וביבי".

מה הפריט בעל הערך הסנטימנטלי הגבוה ביותר שיש לך בבית?
"אני חושב שכל מיני פרטים שעברו מהסבים והסבתות שלי. הבית שלי נראה כמו מוזיאון של חפצים בנטימנטליים כי יש מלא מלא דברים כאלה".

לאיזה סלב הכי אהבת לעשות מייקאובר?
"הכי אהבתי לעשור מייקאובר לכולם. הם חברים שלי והרגשתי בנוח. חוץ מזה, זה עושה טוב בלב לעזור לחברים אז ברור שנהנתי איתם במיוחד. אני יכול לספר שמכל הסלבס דווקא את צופית גרנט לא הכרתי והבית שלה היה מהמם ולמרות זאת היה לי איתה מאוד מעניין, מרתק ומאתגר לעשות את זה".

לסיום, יש לך מסר עבור גולשי פרוגי לרגל פתיחת שנת הלימודים?
"אני מאחל לכם שנת לימודים מהממת, שקטה ומאושרת. ושתוציאו ציונים טובים וגם אם לא זה ממש לא נורא".

© אור גפן
© אור גפן
© אור גפן
© אור גפן
© אור גפן
הריאליטי בשטח
הריאליטי בשטח © אור גפן

 

עוד במדור התרבות של פרוגי:

 

תגובות