חוזרת לתודעה: קטלין רייטר תקדם גאדג'ט חדש. צילום: מוטי לבטון

חוזרת לתודעה: קטלין רייטר תקדם גאדג'ט חדש

זוכרים את הסרטון בו רואים את קטלין רייטר הורסת סט צילומים? אז הנה האמת מאחוריו: רייטר תקדם אמצעי אחסון אלחוטי שמשמש כמרכז בידור נייד. בקרוב: רייטר תככב על שלטי חוצות ברכבי הארץ

ימים ספורים לאחר שסיפרנו לכם על הסרטון בו נראית זוכת העונה הראשונה של "דה וויס", קטלין רייטר, הורסת ועוצרת יום צילומים, סרטון שאגב הגיע ללא פחות מ-20 אלף צפיות נכון לכתיבת שורות אלו, מתברר כעת כי הסרטון, כפי שחזינו, מדובר בסרטון וויראלי שנועד למכור מוצר חדש.

צפו בסרטון.
 

מדובר בסרטון שהוא חלק מקמפיין וויראלי של חברת "סאנדיסק" שהוציאה מוצר חדש לשוק שנקרא "Connect", שזהו מה שרייטר איבדה ונראית מאוד עצבנית בגלל זה. רייטר תככב בקרוב גם על שלטי חוצות בכל הארץ. עודד קטקו, מנכל המכירות של החברה בישראל אמר כי "בחרנו בקטלין כמישהי אהודה ומוכרת, המייצגת את הדור הצעיר ובאה מעולם המוזיקה. הקמפיין הנוכחי מכוון לבני נוער וצעירים. היה ברור לכל המעורבים שהיה צריך ללכת על פרסום שמדבר אליהם בגובה העיניים".

וככה זה שהיא לא עצבנית
וככה זה שהיא לא עצבנית © רן גולני

עוד במדור התרבות של פרוגי:

המוצר החדש אותו רייטר תקדם, הוא חלק מליין מוצרי אחסון פלאש אלחוטיים, המשמשים כמרכז בידור נייד. באמצעות אפליקציה ידידותית למשתמש, הם מספקים אחסון וגישה אלחוטית לסרטים, מוסיקה ומסמכים שטוענים עליהם, ואפשרות נוחה לחלוק תכנים במספר מכשירי מובייל ובמגוון מערכות הפעלה שונות, בין אם מדובר באייפון, אייפד, מערכות אנדרואיד, קינדל, אייפוד, מחשבי פי סי ומק.

תגובות