ליאור כהן ואסף הרץ אחים? ומה הקשר לניקול ראידמן?. צילום: אינסטגרם, רפי דלויה

ליאור כהן ואסף הרץ אחים? ומה הקשר לניקול ראידמן?

בחנוכה הקרוב יעלה המחזמר "עמי ותמי" בהשתתפותם של ליאור כהן, אסף הרץ וניקול ראידמן. איזה תפקיד משחק כל אחד מהם ומה ליאור כהן חושבת על הפרטנר אסף הרץ? כל הפרטים בכתבה

ממש בימים אלו, חברות ההפקה "ברלינר הפקות" ו"המגן הפקות" החלו לעבוד על המחזמר "עמי ותמי" שעתיד לעלות בחנוכה הקרוב ברחבי הארץ. השחקנית ליאור כהן שאותה ראינו לראשונה בסדרה הקומית "מה בכריש", וקצת לאחר מכן בסדרת הנוער האהובה "גאליס" תשחק במחזמר את תמי.

עוד במדור התרבות של פרוגי:

© אינסטגרם

בנוסף לכהן, מי שיקח חלק במחזמר הוא השחקן אסף הרץ שאותו ראינו לראשונה בסדרת הנוער "אליפים", הוא זכה במקום הראשון של "רוקדים עם כוכבים", עשה קמפיין לחברת הנעליים ToGo לצד עדי הימלבלוי והשתתף בפסטיגל, כמובן שהרץ יגלם את אחיה של תמי, עמי. אין "עמי ותמי" בלי מכשפה ולכן, בנוסף לליאור ולאסף מצטרפת לצוות השחקנים גם כוכבת "מעושרות" ניקול ראידמן והיא תככב על הבמה בתפקיד המכשפה. 

© אינסטגרם
© אינסטגרם

שוחחנו עם ליאור כהן שאישרה את הפרטים על המחזמר וסיפרה לנו פרטים נוספים על המחזמר: "הבמאי של המחזמר הוא עידן עמית. זה הסיפור הרגיל של עמי ותמי, אני גם לא יודעת עדיין יותר מידי פרטים" ליאור הוסיפה כי לא מדובר במחזמר הראשון שלה "למדתי בבית ספר למשחק במשך שלוש שנים, ושמה העלנו מחזמר עם שירי ברטון ברכט, שרתי שם שיר שלם סולו. בנוסף העלתי לאחרונה מחזמר שהוא עם שירי נעמי שמר אז זה לא בדיוק המחזמר הראשון שלי".

כהן מספרת לנו על ההתרגשות לקראת ההצגה החדשה, "כל תפקיד חדש שאני עושה, או הצגה, או פרויקט, או סדרה, זה תמיד מרגש, קודם כל לפגוש את הטקסט, את הדמות, את השחקנים שעובדים איתי, את הבמאי והוויז'ן שלו, זה תמיד מרגש להכנס לדבר כזה חדש".

ששאלנו את ליאור על הפרטנר אסף הרץ, היא סיפרה "האמת היא שאף פעם לא יצא לי לעבוד איתו, הוא נראה לי אחלה בחור ומההיכרות השטחית שלי איתו הוא חמוד והוא גם שחקן טוב!"

© אינסטגרם

הסוכנת של אסף הרץ, חני שלום, מסרה "תמיד כיף לקחת חלק במופעי חנוכה, במיוחד כשמדובר במחזמר שזה פרויקט מוזיקלי ומוזיקה זה משהו שאסף מתעסק בו כרגע. הוא מאד מתרגש לקחת חלק בפרויקט עם ליאור כהן, יהיה כיף!".

© רפי דלויה
 
תגובות