אילו טיפים היו נותנים הסלבס הבינלאומיים לעצמם כנערים?.

אילו טיפים היו נותנים הסלבס הבינלאומיים לעצמם כנערים?

לא משנה בני כמה הסלבס שמופיעים בכתבה הבאה, עדיין יש להם עצות לתת לעצמם כצעירים. במידה והם היו חוזרים אחורה בזמן, מה הייתה העצה שהם היו נותנים לעצמם?

ממש לא משנה בני כמה הסלבס שמופיעים בכתבה הבאה, כי הם תמיד ירצו לחזור אחורה בזמן כדי להגיד לעצמם לשנות משהו בחיי הנעורים שלהם. אז מהי העצה שהם היו נותנים לעצמם אם היו יכולים? תאמינו לנו, בחיים לא הייתם חושבים שהם יגידו את הדברים האלו. אז אילו עצות היו נותנים מיילי סיירוס, טיילור סוויפט, נייל הורן ורבים אחרים לעצמם? התשובה ממש כאן:

עוד במדור הבידור של פרוגי:

מיילי סיירוס

הראשונה ברשימה תהיה הכוכבת הפרובוקטיבית שכולנו אוהבים להכיר, מיילי סיירוס, כי הרי אין אדם שלא היה רוצה לדעת איזה טיפ היא הייתה נותנת לעצמה אם הייתה חוזרת אחורה בזמן בתור נערה. בראיון שנערך עם סיירוס בזמן האחרון, הודתה כי הייתה שמחה אילו יכולה לומר לגרסא הצעירה שלה לזכור שזה לא סוף העולם לאחר אירוע כואב אחד, כמו פרידה. "אבא שלי תמיד אמר לי את זה ואף פעם לא באמת הקשבתי. היה לי צורך עז לזכור ש'גם זה יעבור'. כשאתה כל כך צעיר, אפילו עכשיו - כשמשהו קורה - זה סוף העולם בשבילך", היא סיפרה במהלך השיחה.

סיירוס בצעירותה
סיירוס בצעירותה © אינסטגרם

"שברון הלב הכי גדול שלי היה כשהייתי בת 14... הייתי מאוהבת במישהו. הייתי מאוהבת כל כך באדם הזה שחשבתי שהוא מושלם בכל כך הרבה מובנים, ולכן כשנשבר לך הלב זה כל מה שאתה רואה, כל החיים שלך נהרסים בגלל שהאדם השני לא אהב אותך בחזרה".

לפני שנים בודדות
לפני שנים בודדות © אינסטגרם

אנחנו כמובן כבר יודעים על מי מדובר - ניק ג'ונאס. חבר להקת "האחים ג'ונאס" יחד עם ג'ו וקווין, שהתפרקו בשנת 2013. סיירוס וג'ונאס ניהלו זוגיות צמודה במשך שנה וחצי, בין השנים 2006-2007. בזמנו, סיירוס טענה כי הם התחילו לצאת לאחר הפגישה הראשונה שלהם. השיר של סיירוס, "7 Things", פורסם ביוני 2008, כחצי שנה לאחר שהחליטו השניים להיפרד, מה ששבר את סיירוס.

השיר עצמו נכתב על ניק, וביום שהקליפ יצא, מיילי אמרה לעיתונות כי היא מחכה לשיחת טלפון מאוד חשובה, שהיא כנראה ממנו. בדקה 3:20 של הקליפ ניתן לראות תמונה של בחור הדומה לניק נקרעת, ואילו בדקה 1:45 מיילי אוחזת בתמונה של שניהם כאשר הפרצוף של ניק מוסתר בה. בנוסף, לאורך כל הקליפ מיילי עונדת את השרשרת שקיבלה מניק ומחזיקה בה. צפו בקליפ:

הקליפ המדובר
 

טיילור סוויפט

בוידאו מיוחד עבור מסע פרסום לחברת הביגוד "Ked's", טיילור סוויפט דיברה על העצה האמיצה שהיא הייתה נותנת לעצמה בתור ילדה. "אני חושבת שהייתי רק אומרת לה לעשות את מה שהיא עושה. אתה יודע להיות סקרן לגבי דברים, יש לך דימיון, הרגשות שלך נפגעים, אתה תולה תקוות שווא והופך למאוכזב, חולם על דברים ומדמיין אפשרויות", היא אמרה. "כן, אתה הולך להיפגע בדרך, אבל אתה גם הולך להרגיש דברים, ללמוד דברים ואתה הולך לגלות מי הם החברים שאתה סומך עליהם ולשמור עליהם קרובים אלייך. ואני חושבת שזה מה שהחיים הם".

זכרונות מחוף הילדות
זכרונות מחוף הילדות © אינסטגרם

נייל הורן

במגזין "קוסמופוליטן" הבריטי חשף נייל הורן: "אני מניח שהייתי כנראה נער די מעצבן. הייתי צריך ללמד את עצמי להבין מצבים", או בקיצור מה שאנחנו קוראים לו / טאקט. חברו ללהקת וואן דיירקשן, ליאם פיין, גם חשב שעל נייל להתאמן קצת יותר בראיונות לכלי תקשורת. "בשלב מוקדם הייתה לנייל נטייה ממש רעה לומר את הדבר הלא נכון בזמן הלא נכון", הוא אמר. הורן אז הוסיף, "אני פשוט לא הייתי רגיל לכל זה. אבל עכשיו אני יודע מה אני עושה. אז אני חושב שהייתי אומר לעצמי בן ה-14 אולי להתבגר קצת לפני שאני נכנס ועושה את כל זה!"

ככה זה התחיל
 
יש לו את זה עם ילדים. הורן והאחיין
יש לו את זה עם ילדים. יחד עם האחיין © אינסטגרם

לוסי הייל

עצה אחת שכוכבת "שקרניות קטנות ויפות" ולאחרונה גם זמרת קאנטרי מוצהרת, לוסי הייל, הייתה יכולה להציע לעצמה בתור צעירה הייתה קשורה ביופי ובמה שהיא רוצה והיא הייתה עושה. "אל תמרטי את הגבות שלך. עברתי תקופה שבה אני תלשתי אותן. סוף סוף, למזלי, גרמתי להן להראות טוב. אבל עברתי תקופה רעה", היא אמרה.

אולי עדיף להסתיר אותן?
אולי עדיף להסתיר אותן? הייל. © אינסטגרם

שיילין וודלי

נראה כי לכוכבת הסדרה "סודות ההתבגרות" ("The Secret Life of the American Teenager") והסרטים "מפוצלים", "אשמת הכוכבים" ו"היורשים" יש טונות של ביטחון עצמי, אבל זה לא תמיד היה כך. "הלוואי שבגיל 13 היה לי ביטחון עצמי ואת הידיעה שאתה לא צריך להיות מקובל על ידי מישהו אחר מאשר עצמך. בשנייה שאתה מתחיל לקבל ולאהוב את עצמך, אז האור שלך מאיר ואנשים אחרים מגיבים לזה בתוקף", אמרה שיילין וודלי תוך קידום הסרט "אשמת הכוכבים".

סצנה מתוך "מפוצלים"
 
שיילין. נראית ילדה ביישנית?
נראית ילדה ביישנית? © אינסטגרם

ליאם פיין

רק לפני שבוע וחצי חגג פיין את יום הולדתו ה-21, מה ששימח את חברו נייל יתר על המידה (אתם יודעים, זה הגיל שבו מותר להתחיל לצרוך אלכוהול באמריקה). למרות היום המיוחל, פיין אמר שאילו יכול היה - לא היה מתנהג כפי שהתנהג בשנות נעוריו. "הייתי אומר לעצמי להקל קצת. הייתי קצת יותר מדי מרוכז בעבודה, כי אני באמת רציתי לעשות את זה. יכולתי ליהנות מזה קצת יותר", הוא מספר למגזין קוסמו. "אבל אולי זה עזר לי לטווח הארוך, להיות הרציני כשכל השאר לא הכי יציבים".

גדלו. הורן ופיין
גדלו. הורן ופיין © אינסטגרם

שי מיטשל

כוכבת נוספת ב"שקרניות קטנות ויפות" היא שי מיטשל, כרגע היא אמנם חברה בחמישייה המקודשת בסדרה, אבל כשהייתה צעירה יותר, היא בקושי הייתה משתלבת. "בתור מישהי שמתבגרת, אני מייחלת לכך שלא הייתי מנסה כל כך קשה כדי להתאים את עצמי למשהו".

"את הכי יפה כשנוח לך"? מתכוננת לעונה החדשה © אינסטגרם

"הייתי אומרת לעצמי רק לאמץ את מה שנולדתי איתו כי הוא יפה ויש סיבה ללמה נעשית. זה קשה להיות ילדה. אני חושבת שאנחנו צריכות את כל התמיכה שאנחנו יכולות לקבל", היא אמרה למגזין "Seventeen".

בנות, אתן תמיד יפות
בנות, אתן תמיד יפות © אינסטגרם

ג'וש האצ'רסון

לשחקן הראשי והחתיך של "משחקי הרעב", ג'וש האצ'רסון, יש הרבה טיפים לתת לגרסא הצעירה של עצמו בחזרה אחורה בזמן. בראיון ל-"Buzzfeed" הודה ג'וש כי אתה צריך לעשות דברים בגלל שאתה רוצה לעשות אותם, ששברון לב זה לא כשל - זה תהליך למידה, שחברים טובים שווים את זמן ההמתנה עד שהם מגיעים ושזה דבר נהדר להיות שונה.

"אתה חייב לעשות את הדברים כי אתה מאמין בהם ואתה רוצה לעשות אותם", הסביר ג'וש. "אני הייתי קורבן לבריונות, וודאי, במיוחד כשאמרתי שאני רוצה להיות שחקן בפעם הראשונה. בשכונה המסורתית יותר שממנה אני בא, קנטאקי, הילדים חשבו שזה מוזר".

"הייתי קורבן לבריונות" © אינסטגרם

הוא גם אמר שאתה צריך להיות מונע על ידי תשוקה ולא על ידי פחד. "אם אתה גר במדינה שיש בה דאגות או שאתה חושש לדברים, זה לא מה שמניע אותך, אלא הוודאות שאני רוצה שתהיה לי בחיים שלי או סביבי זה מה שמניע. אני רוצה להתקדם קדימה עם מה שאני רוצה לעשות הלאה, כמו ברגעים שיש לי את התשוקות שלי, האנרגיה שלי והאושר שלי", מסכם ג'וש.

הצליח למרות הכל. לצידה של הפרטנרית ג'ניפר לורנס
הצליח למרות הכל. לצידה של הפרטנרית ג'ניפר לורנס © אינסטגרם

הילארי דאף

כוכבת דיסני לשעבר, הילארי דאף, שמה את הקלפים על השולחן וסיפרה מהי העצה שהיא הייתה נותנת לה כצעירה במהלך ראיון לרדיו "iHeartRadio". "כולנו מפעילים לחץ כל כך חזק על עצמנו כשאנחנו צעירים, וכל דבר נראה לנו כמו סיפור גדול", היא אומרת, "אבל לא משנה מה קורה, הכל הולך להמשיך, ואתה הולך לעבור את זה. תזדקף, תרים את הראש גבוה למעלה ותהיה בטוח - כי בסופו של היום, אתה תרגיש טוב עם זה".

תזכרו: כתפיים אחורה, ראש למעלה.
תזכרו: כתפיים אחורה, ראש למעלה. © אינסטגרם
תגובות