לא יפתיע: האם אריאנה גרנדה והארי סטיילס מאוהבים?. צילום: טמבלר

לא יפתיע: האם אריאנה גרנדה והארי סטיילס מאוהבים?

זמרת הפופ העולה ומי שיוצאת עם הראפר ביג שון, אריאנה גרנדה, טוענת שאין רגשות רומנטיים בינה לבין הארי סטיילס, חבר להקת וואן דיירקשן

© טמבלר

עוד במדור התרבות של פרוגי:

אלבומה של גרנדה הנקרא "My Everything" כולל שיר בעל אותו שם אשר נכתב על ידי החתיך של וואן די, הארי סטיילס. גרנדה נשאלה האם הייתה נרגשת לקבל שיר שסטיילס כתב לה ותשובתה הייתה: "כן, מאוד נרגשת. אני מתכוונת, הוא רק ביקר באולפן ויוהאן (אחד המפיקים שלי) אמר כזה 'היי, רוצה שנכתוב שיר לאריאנה?' והארי ענה משהו כמו 'כן, בטח!' אז כל זה קרה די באקראי".

כשנשאלה האם היא חושבת עליו כשהיא מבצעת את השיר, אריאנה הוסיפה: "לא, אני מצטערת לאכזב אותך... אבל אין קשר רומנטי ובין הארי". עם זאת, מי שבעבר יצאה עם נ'ייתן סייקס מלהקת "The Wanted" שהודיעה על פירוק לפני פחות משנה (קצת בגלל כל היריבות שהייתה לה עם וואן די) ואפילו יצאה עם ג'יי ברוקס מהג'נוסקיאנס ויחד הם היו הזוג הכי חמוד באמריקה - הודתה כי היא יכולה להבין למה כל כך הרבה בנות חושקות בהארי. למגזין "We Love Pop" היא הוסיפה: "הוא בהחלט מאוד מאוד מתוק".

© טמבלר

בינתיים, אריאנה מקווה שהארי ייקח בקרוב קצת הפסקה מהפעילות עם להקתו, כך שהיא תוכל להחזיר לו טובה ולכתוב לו שיר שיקליט. הזמרת שיצרה את להיט הפופ "Problem" נשאלה אם היא הייתה כותבת שיר לפרויקט הסולו הפוטנציאלי שלו, ואמרה: "כן, אם הוא יעשה כזה, אני אשמח. זה לגיטימי, אחרי שהוא כתב אחד בשבילי. אני צריכה להחזיר את הטובה". אז מה הארי, יש לך עוד טובות בדרך? נראה לנו שרק טוב יוצא מזה.

© טמבלר
© טמבלר

כמו שאתם כבר יודעים, המעריצים לא פוסחים על השלב של עיצוב התמונות של השניים יחד, חיבור הכינוי האולטימטיבי עבורם כזוג - "האריאנה" ואפילו כתיבת הפאנפיקים, שלהזכירכם הפך לאחרונה פופולארי יתר על המידה בגלל ההעברה של הפאנפיק "After" אל המסך הגדול.

תגובות