חזרה לעבר: איך הסלבס נראו בילדותם. צילום: פייסבוק וטמבלר

חזרה לעבר: איך הסלבס נראו בילדותם

מעבר לאיפור, הבגדים, השטיח האדום והחיים הנוצצים של הסלבס, אנחנו שוכחים לפעמים שגם הם היו ילדים בגילנו, חסרי שיניים ובלי שום מודעות עצמית. ככה נראו הסלבס ללא סטיילסטים ומאפרים בגיל ההתבגרות

זאק אפרון

לפני שזאק אפרון נהפך להיות הגבר הכי חתיך בעולם, הוא היה הילד הכי חתיך בכיתה. אנחנו בטוחים שכל הנערות בבית הספר היו רודפות אחריו עוד אז והוא היה המלך של הכיתה, לא מפתיע שלאחר כמה שנים את שיחק את הנער הנחשק בסרטי "היי סקול מיוזיקל". וכמו רוב הילדים הצעירים, גם אפרון, עם שתי שיניים בולוטות חייב לציין, אהב ספורט ונהג לשחק בבייסבול. אז זה סוד הקסם שלו.

היה החתיך של הכיתה
היה החתיך של הכיתה © אינסטגרם

עוד במדור הבידור של פרוגי:

מיילי סיירוס

לעולם מיילי סיירוס לא נראתה יותר תמימה מהתמונה הזאת, גם לא ב"האנה מונטנה". לפני שהיא התחילה לעשות טוורקינג עם לשון בחוץ, להתפשט על הבמות ולשחק את הילדה הטובה ב"האנה מונטנה", סיירוס למדה בבית הספר בדיוק כמו כולנו. בתמונה אנחנו רואים את סיירוס הילדה עם שיער ארוך ולא מסודר עם קשת שלא ממש מחמיאה, אבל לגבי הסטייל אנחנו יכולים להגיד שהוא לא כל כך נורא. ידעתם שלאחר שהתקבלה להאנה מונטנה היא הפסיקה את לימודיה בבית הספר עם כולם ולמדה עם מורה פרטי על הסט?

לפני הטוורקינג
לפני הטוורקינג © אינסטגרם

נאיה ריברה

אין ספק שנאיה ריברה מהממת! בתקופה בית הספר ריברה עשתה שינוי משמעותי בחייה ומילדת טום-בוי, הפכה לאחת הבחורות הכי נחשקות בעולם. החיוך של כוכבת גליי פשוט מדבק, מפתיע לדעת שהיא לא הייתה פופולארית בבית הספר, בעצם היא אפילו אומרת למעריצים שלה שלא להיות פופולארי זה יותר מבסדר. אם תשאלו אותה מה היא לקחה מבית הספר היא תגיד לכם שהתמדה, עבודה קשה ולהיות מי שהיא כל הזמן. גם אנחנו רוצים להיות היא כל הזמן, לא פייר.

מזהים את הילדה בצד ימין?
מזהים את הילדה בצד ימין? © אינסטגרם

קאשה רוז

קשה לנו לזהות את קאשה ללא כל הנצנצים והתלבושות ההזויות שלה, אבל עכשיו היא נראית הרבה יותר פשוטה ואפילו נערה רגילה לחלוטין, אנחנו מאוד אוהבים את המראה הזה. רוז השתנתה מקצה לקצה במראה החיצוני שלה, מהנערה הגבוהה עם השיער החום היא הפכה לקאשה שאנחנו מכירים כיום. היא תמיד סיפרה שהיא הייתה תלמידה מאוד חרוצה, אבל היא נשרה מבית הספר בגיל 17 כדי לחזור ללוס אנג'לס ולפתח את קריירת המוזיקה שלה. השתלם?

בגיל 13 במופע כישרונות בבית ספר
 

דבי ראיין

דבי ראיין פשוט יפייפיה ומושלמת, התאכזבנו לשמוע שהיא לא הייתה מלכת הכיתה, היינו בטוחים שכן בגלל החיוך שלה שכבש אותנו וחשבנו גם שאת כל הבנים בבית הספר. אבל מסתבר שהיא בכלל הייתה לגמרי חנונית, מהאלה שיושבים בסוף הכיתה, מכינים תמיד שיעורי בית ויודעים את כל התשובות (גם אנחנו היינו כאלה). היא הייתה עד כדי כך חנונית שהיא אפילו לקחה חלק במועדון השחמט של בית הספר (לשם אנחנו דווקא לא הגענו). אחרי תפקידיה בטלוויזיה אנחנו בטוחים שאף אחד מהתלמידים שהיו איתה בכיתה לא יקניטו אותה יותר.

 
היא גם יודעת לשחק שחמט!
היא גם יודעת לשחק שחמט! © אינסטגרם

אמבר ריילי

איזה חיוך יש לזמרת המדהימה אמבר ריילי מהסדרה "גליי", החיוך שלה עד כדי כך מדבק שגורם לנו לחייך גם. עוד כשהיא הייתה קטנה היא אהבה את המוזיקה ולקחה את כל השיעורים שכללו מוזיקה, היא הייתה במועדון הדרמה, מקהלת בית הספר, שיעורי תיאטרון, שיעורי ריקוד, ג'אז, וכיתות אופרה. איזו אמביציה, כל הכבוד. כל חבריה לכיתה היו קוראים לה "הוליווד" בגלל שידעו שהיא תהיה מפורסמת כשתהיה גדולה. גם אנחנו ידענו.

קוראים לה אמבר אבל אתם פשוט יכולים לקרוא לה הוליווד
קוראים לה אמבר אבל אתם פשוט יכולים לקרוא לה הוליווד © אינסטגרם
 

 טיילור לאוטנר 

לא לקח לנו הרבה זמן כדי לדעת שזה טיילור לאוטנר, למרות שבעקבות הסרט "דמדומים" לאוטנר עבד הרבה על הגוף שלו, אבל פניו לא השתנו והוא בדיוק אותו הדבר גם בתור ילד. בשביל להגיע להצלחה שלו בתור שחקן הוא היה צריך לעבור הרבה, בעיקר בגלל שבבית הספר הוא היה קורבן להתעללות מצד התלמידים בשל היותו שחקן. מעניין לראות את אותם תלמידים היום, אבל בכל זאת אנחנו איתך טיילור.

טיילור לאוטנר רוקד!
 

דמי לובאטו

טוב, את היופי של דמי לובאטו אף אחד לא יוכל לקחת ממנה. גם בתקופת היסודי, כן אנחנו מדברים עשר שנים אחורה, היא הייתה "הילדה הכי יפה בגן". מעוררת קנאה לחלוטין. אנחנו היינו בטוחים שהיא לא הייתה ילדת לימודים, אבל כבר הבנו שאנחנו לא טובים בניחושים ואחרי בדיקה הסתבר שהיא קיבלה את תעודת הבגרות שלה שנה לפני מועד הסיום. גאונה. אנחנו מחכים לשלנו עד היום, נקווה שהיא תגיע.

הילדה הכי יפה בגן
הילדה הכי יפה בגן © אינסטגרם

טיילור סוויפט

פשוט חמודה! איך אפשר בכלל לעמוד בחיוך של הילדה הקטנה עם הרווחים בשיניים? ללא ספק היינו בטוחים שטיילור סוויפט הייתה הילדה הכי חמודה ואהובה בכיתה, תמיד האמנו בה. גם גילינו שכבר בגיל 14, אי שם בחטיבת הביניים, היא ידעה שהיא תהיה זמרת וכדי לחסוך עבודה בעתיד היא הייתה יושבת וכותבת שירים, שחלקם בסוף הפכו ללהיטים לא קטנים שכולנו אוהבים. מוכשרת!

גם בגיל הזה היא הייתה כותבת שירים
גם בגיל הזה היא הייתה כותבת שירים © אינסטגרם

קייטי פרי

קצת לפני שקייטי פרי הפכה להיות קייטי פרי, כלומר אחת הזמרות הכי אהובות בעולם, היא ללא ספק הייתה הילדה הכי "פצצה" בשכבה, ככה לפחות אנחנו חשבנו. אבל בתקופת התיכון, כבר בסמסטר הראשון, היא החליטה שמסגרת בית הספר היא לא בשבילה ועזבה אותו בגיל מאוד צעיר בשביל לטפח את קריירת השירה שלה. 

מזהים אותה משמאל? גם היא נשרה מבית הספר כדי לטפח את קריירת המוסיקה שלה
מזהים אותה משמאל? גם היא נשרה מבית הספר כדי לטפח את קריירת המוסיקה שלה © אינסטגרם

ניקי מנאז

ממש קשה לנו לראות את ניקי מנאז' בלי כל התלבושות המוזרות שלה, הישבן הבולט והמיקרופון, אבל בתמונה היא נראית לגמרי נערת תיכון רגילה ואנחנו לגמרי מחבבים אותה ככה. אה, אנחנו מחבבים אותה גם איך שהיא נראית היום, בכל מצב נחבב אותה. לפי מה שניקי סיפרה היא הייתה לגמרי "תולעת ספרים", היא מאוד אהבה לשבת ולקרוא, תכונה שקשה לראות אצלה היום. וואלה הופתענו!

דומות?
דומות? © אינסטגרם

אריאנה גרנדה

התינוקת הכי חמודה שראינו! לפי איך שהיא נראית היום (לעומת כל המתפשטות) נראה שבתקופת בית הספר, תקופה שלא אירעה ממזמן, אריאנה גרנדה הייתה ילדת לימודים שהייתה יושבת בבית ולומדת. טעות! גם היא עזבה את התיכון בשביל לפתח את קריירת המוזיקה שלה, אבל בכל זאת לא הזניחה את הלימודים לעומת השאר ובית הספר שלח לה חומרי לימוד כדי שתוכל להמשיך ולהשכיל. גם יפה, גם חכמה וגם מוכשרת!

כמה שהיא מתוקה!
כמה שהיא מתוקה! © אינסטגרם

הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי? 

ולפייסבוק שלנו?

תגובות