סוכת VIP: הסלבס שהיינו רוצים לארח בסוכה ואלה שלא. צילום: אינסטגרם

סוכת VIP: הסלבס שהיינו רוצים לארח בסוכה ואלה שלא

עברנו את יום הכיפורים ואנחנו מקווים שנחתמנו בספר החיים, אבל עכשיו הגיע חג הסוכות וזה הרי ידוע שזו מצווה גדולה לארח בסוכה. אילו מהסלבס היינו מזמינים לשבת איתנו בסוכה ואילו לא? מקווים שלא תפגעו, אולי תזכו להדליק איתנו נר בחנוכה או להתחפש איתנו בפורים

נכנסנו לתקופת החגים, עברנו את ראש השנה ואת יום הכיפורים ועכשיו הגיע סוכות, כמובן שאין מצווה גדולה יותר מלארח בסוכה. אז אילו סלבס היינו רוצים לארח בסוכה שלנו ואיזה סלבס לא?

הסלבס שהיינו מארחים בסוכה שלנו

נינט טייב

כולנו היינו רוצים שבשבעת הימים שאנחנו יושבים בסוכה תהיה אוירה טובה ונעימה, אוירה טובה מתחילה ממוזיקה טובה, אמרנו מוזיקה טובה, אמרנו נינט טייב. אמנם היא נשואה ובהיריון, אבל גם בהיריון ועם טבעת על היד היא מתקתקת עבודה כמו שצריך ולא מפסיקה לעשות מוזיקה אפילו לרגע. אז נינה, אנחנו מקווים שאת רואה את זה ותגיעי לבקר אותנו פלוס הבעל הטרי ותפנקי אותנו באיזה נאמבר או שניים.

© גיא כושי ויריב פיין
 
 

בר רפאלי

רוצים שהסוכה שלכם תהיה הסוכה הכי מפורסמת בישראל או אפילו בעולם? זה פשוט וקל, תזמינו את בר רפאלי ובשנייה זה קורה. כמו כן, הרגע שבר תכנס לסוכה אנחנו יכולים לוותר על המנורה הגדולה כי היא תאיר את הסוכה הרבה יותר טוב. אבל בר אם את באה זה רק בתנאי אחד, את חייבת להגיע עם הבויפרנד כי אולי בזכות החג הזה את תזכי לעמוד תחת חופה ואנחנו נזכה לראות אותך בלבן, מהסיבות הנכונות כמובן. יש משהו חשוב ששכחנו לציין, אנחנו ממש מפחדים שאם תבואי תגנבי לנו את כל הפוקוס, אנחנו מבקשים, אל תשקיעי יותר מידי! 

© אינסטגרם

דניאל מורשת

כל דודה שבאה לסוכה יש בממוצע שני ילדים, אז אם מגיעות שלוש דודות, אז אנחנו נמצאים עם שישה ילדים, מה שאומר - כאב ראש. איך מונעים את כאב הראש הזה? בשתי מילים: דניאל מורשת. מורשת הוא אחד מכוכבי הילדים הכי גדולים במדינה, ברגע שהם יראו אותו הם פשוט ידבקו אליו ולנו יהיה שקט. ואנחנו בכלל לא משתמשים בילדים כתירוץ להביא את מורשת אלינו לסוכה, זה לא שאנחנו שרופים עליו או משהו כזה.

© רפי דלויה

שחר חסון

מוזיקה טובה? יש. תאורה? יש. בייביסיטר לילדים? יש. מה חסר? הומור. אז לכבוד זה אנחנו מביאים את מנחה "הפרעת קשב" שהוא במקרה אחד מהקומיקאים הגדולים בארץ, שחר חסון. ברגע שחסון יכנס לסוכה אנחנו לא נפסיק לצחוק, הוא כמובן יצחיק אותנו עם כמה בדיחות שיגרמו לנו להוציא את העוף מהפה. שחר, אנחנו מבטיחים לדאוג לך לג'חנון אחד לפחות.

© פייסבוק

רוני דלומי

אחרונה וחביבה אנחנו רוצים וחייבים להזמין אלינו את הבחורה הכי חמודה ואהובה שיש, רוני דלומי. אנחנו לא יודעים בתור מה אנחנו מביאים אותה, הרי היא חלק מהקאסט של גאליס, מה שאומר שהיא יכולה להצטרף לדניאל מורשת עם הילדים. אבל בואו לא נשכח שהיא גם זמרת מוכשרת מאוד, שיכולה לעזור לנינט להנעים את זמננו ואנחנו בדילמה. אבל למה לבחור רק אחד מהכישורים של הבחורה הזאת שאפשר להשתמש בכולם? רוני, אנחנו מחכים לך.

© רפי דלויה
 
 

הסלבס שלא היינו רוצים לארח בסוכה שלנו

דנה אינטרנשיונל

אם יש מישהי שבאמת מצליחה להפחיד אותנו זאת דנה אינטרנשיונל. סוכה אמורה להיות מלאה בשמחה ומה שדנה יכולה להביא איתה לסוכה שלנו זה רק עצבים וכעס. אנחנו מפחדים שהיא תפרק לנו את הסוכה ותהרוס את אווירת החג. אין ספק שלא כדאי להיתקל בדנה ובטח שלא להתעסק איתה, בכל זאת מדובר בדיווה. בואו תראו מה קרה לצלם הפפראצי שנתקל בדנה וניסה לצלם אותה. דנה למרות הכל אנחנו אוהבים אותך כמו שאת.

 
 

תובל שפיר

למרות האהבה הגדולה שלנו לתובל שפיר, לא היינו רוצים אותו בסוכה שלנו מהסיבה הפשוטה שאנחנו רוצים אותו כל הזמן, ובנוסף אנחנו מעדיפים שהוא יתרכז בחזרות למופע של גאליס כדי שנזכה לצרוח מאושר עם האנרגיות המטורפות של הקהל, ובזמן שהוא במופע ניתן קצת הזדמנות לאחרים להתארח...

© רפי דלויה

עודד פז 

עודד פז נמצא איתנו כבר שנים, הוא ללא ספק בלאגניסט ומשוגע אמיתי וממש לא היינו רוצים שהוא יבלגן לנו את הסוכה, אנחנו אוהבים סדר וניקיון וזאת הסיבה שבגללה הוא לא יכנס לסוכה שלנו, במיוחד לאחר התמונה שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו שבה רואים אותו בשירותים. גם אם היינו רוצים אותו בסוכה שלנו, אנחנו לא בטוחים שהוא היה מצליח להכנס, בכל זאת מדובר בסוכה של צפרדעים והיא תהיה נמוכה. 

© חן אביב

ירון ברלד

אם נזמין את ירון ברלד לסוכה שלנו אנחנו לא בטוחים שתישאר לנו סוכה, כי ברלד הפרוע ישתמש בה כדי להצחיק אותנו ויהרוס אותה במהירות ובקלות. אומנם אנחנו חייבים שתהיה לנו בחג אווירה טובה וכייפית אבל יש גבול לבלאגן שאפשר לעשות בסוכה, בכל זאת אנחנו רוצים להירגע קצת ולהינות מהחופש הקצר שקיבלנו. 

© רפי דלויה

מוקי

לא היינו רוצים את מוקי בסוכה שלנו כי כמו בכל חג אנחנו נרצה לשיר, ואנחנו בטוחים שנזייף כי בכל זאת מדובר בצפרדעים. אנחנו לא ממש רוצים שתיהרס לנו השמחה והאווירה הטובה שבנינו עם הביקורות המעצבנות של מוקי. כל דבר והמקום שלו, עדיף לשמור את הביקורות של מוקי לעונה הבאה של "הכוכב הבא".

© פייסבוק
תגובות