תינוק VIP: איך יראה הגן של הבייבי סלבס?. צילום: דודי חסון

תינוק VIP: איך יראה הגן של הבייבי סלבס?

בכל יום שעובר עוד הריונית מצטרפת לרשימה העמוסה של "הריוניות הביצה 2014", אז אנחנו קצת הרחקנו לכת וחשבנו איך באמת יראה הגן של הבייבי סלבס

הביצה רועשת בהורמונים ורוב נשותיה בהריון. ביניהן, נינט טייב, יובל שרף, אסתי גינזבורג, יוליה פלוטקין, רוסלנה רודינה, לירון ויצמן, דנה גרוצקי, שרי גבעתי ועוד נוספות. עם הורים מקושרים ויפים, אין אחד שלא ניסה לדמיין איך יראו הבייבי סלבס. אנחנו הרחקנו לכת, וחשבנו... איך יראה הגן של הבייבי סלבס? 

אמבוש או אבוש?
אמבוש או אבוש? © ירדן הראל
בקרוב היא תהפוך לאמא!
בקרוב היא תהפוך לאמא! © אלון שפרנסקי 

שוקו ולחמניה? כריכי חומוס עם מלפפון חמוץ? לא בגן הזה. בגן של הבייביסלבס יהיה קייטרינג מיוחצן עם שלל מטעמים של שפים מובילים וצלוחיות מושקעות, הילדים ילמדו לאכול בחינניות אל מול עייני הפפראצי, לצלם תמונות אוכל מגניבות לאינסטגרם, וכמובן לפתח קשרים עם חבר שף לימים שבהם אין לך פרויקט ואתה גווע ברעב בדירת החדר השכורה שלך. כן, ככה הסלבס בארץ חיים, אל תאמינו למה שאתם רואים ב"איש חשוב מאוד".

בייבי ג'ינג'י
בייבי ג'ינג'י © דודי חסון

במקום הפסקה, יש לילדים 15 דק׳ של תהילה. ארגז חול זה פאסה, בגן הזה יופיע בחצר שטיח אדום, אותו יוכלו הילדים לחקור מקרוב, לתרגל את הליכתם עליו וכמובן לשחק ב״תופסת סלב״. המשחק הולך ככה, כל ילד בוחר תפקיד: מראיין, צלם וידיאו, צלם פאפארצי וסלב, כשכולם צריכים לתפוס את הסלב והוא צריך לברוח שלא יתפסו אותו. אם הוא נתפס, יצטרך לספק רייטינג ע״י תמונה נועזת או מידע חם.

מדוושת לקראת הלידה
מדוושת לקראת הלידה © מוטי לבטון

את שיעור יצירה ומלאכה, כמובן יעבירו לבייביס מיטב הסטייליסטיות: דורין אטיאס, ליאת אשורי ומיטל ברונר. יחד יכירו הילדים את כל הטרנדים, הגזרות, הבדים והתאמת העקבים לשמלה. בנוסף, ישחקו ב״היוש וביוש״, ״שיק ושוק״ ויערכו תצוגות אופנה. בין השיעורים הבולטים יהיו שיעורי "יחסי ציבור ומתנות", כיצד ליצור תדמית איכותית ובכל זאת לקבל מתנות בחינם מהשקות, וגם ילמדו ילדי הגן על "תולדות הליהיא גרינר", ובשביל איזה מתנות שווה לצאת מהבית.

גם הילדה תקבל היוש? © רפי דלויה 

ואיך אפשר בלי שיעור ספורט? את שיעור הספורט תעביר ליקי המאמנת של הסלבס, כך יחטבו הבייביסלבס את גופם החסון לקראת עונת הרחצה שמלאה בפפארצי. חיטוב האגן, שרירי הבטן התחתונים ועוד. כמובן שהם גם ילמדו כיצד להיראות טוב גם כשהם מזיעים, והכי חשוב הם ילמדו איך מעלים תמונה לאינסטגרם באימון, שתהיה מספיק מזמינה כדי שגם פשוטי העם יתאמנו עם מאמנת מגניבה.

שיעור ספורט כמו כל סלב מן המניין
שיעור ספורט כמו כל סלב מן המניין © אינסטגרם
© אינסטגרם
רותם סלע מיה דגן ויעל גולדמן
רותם סלע מיה דגן ויעל גולדמן © אינסטגרם

בשיעור המוסיקה ילמדו הילדים את מיטב הסגנונות, מרוקנרול ע״י האמא נינט, עד לסלסולים מזרחיים מאבא אייל. הם ינגנו יחד בכלי נגינה, ומי שתהיה המורה למוסיקה היא לא אחרת מאשר בר רפאלי שתבוא אליהם היישר מאקס פקטור, אולי ככה יהיה לה חשק גם לילד משלה? אנחנו מקווים.

אמא נינה... בקרוב!
אמא נינה... בקרוב! © אינסטגרם
כוכב נולד
כוכב נולד © ראובן שניידר 

בשעת הסיפור היומית יקראו התלמידים כתבות בפרוגי, הם ינתחו את שראו וידונו בנושאים. כך, ילמדו להיות סלבס מצטיינים. בהצלחה!

את הגננת התקשינו מאוד לבחור, מה דעתכם? מי הכי מתאים לכהן על גן הסלבס הראשון במדינה?

תגובות