אז והיום: כוכבי דיסני שהשתנו ובגדול. צילום: יחסי ציבור

אז והיום: כוכבי דיסני שהשתנו ובגדול

גדלנו עליהם בסדרות דיסני פופולאריות כמו "האנה מונטנה" ו"זאק וקודי". מאז שהסדרות נגמרו הכוכבים התבגרו ועשו שינוי גדול ומשמעותי. מי הכוכבים שעשו שינוי דרסטי במיוחד?

אין ספק ששינוי חיצוני ופנימי זה דבר שלפעמים מסתמן כדבר טוב, אבל בחלק מהמקרים הוא מסתמן כרע בעיקר עבור המעריצים. מי עשה שינוי טוב? ומי הפתיע אותנו לרעה? קבלו את כוכבי דיסני שגדלנו עליהם, אז והיום.

מיילי סיירוס

מיילי סיירוס התחילה את הקריירה שלה כשחקנית בסדרה "האנה מונטנה", בעודה רק בת 14. בסדרה היא שיחקה בתפקיד מיילי סטיוארט שחיה חיים כפולים ככוכבת פופ אהודה. הסדרה זכתה לרייטינג גבוה ולסרטים שמבוססים על דמותה של סיירוס. 

© דיסני 
© דיסני

עוד במדור הבידור של פרוגי:

לאחר ארבע עונות מצליחות, מצחיקות ומרגשות, סיירוס החלה לעבוד על הקריירה המוזיקלית שלה. בשנת 2013 עשתה שינוי קיצוני כשכיכבה בקליפ הסינגל שלה "Wrecking Ball" כשהיא רוכבת עירומה על כדור הריסה. הקליפ זכה בתואר "קליפ השנה" בטקס פרסי הוידיאו של ה-MTV, ה-VMA. בעקבות הקליפ יצאו לא מעט פרודיות וחיקויים בכל רחבי העולם אך זה לא הזיז לסיירוס הצעירה, שהמשיכה לעשות את שלה בהופעות חיות ובטקסים נחשקים. 

© אינסטגרם

רק לא מזמן סיירוס העלתה לבמה בטקס פרסי המוסיקה של MTV הומלס וממש לאחרונה ידיד קרוב צילם אותה בזמן שישנה ללא חלק תחתון והעלה את התמונה לחשבון האינסטגרם שלו. 

 

למרות הכל, אנחנו ללא ספק אוהבים אותה והיינו רוצים לראות פרק איחוד של "האנה מונטנה" יחד עם שאר משתתפי הסדרה. 

דמי לובאטו

דמי לובאטו המתוקה פרצה דרך בסרטי "קאמפ רוק" שבהם שיחקה לצד האחים ג'ונאס.

מתוך הסרט הראשון
 

משם המשיכה לשחק בסרט "התוכנית להגנת הנסיכות" לצד חברתה הטובה סלינה גומז ואז המשיכה לסדרה מבית דיסני "תנו לסוני צ'אנס", בה שיחקה בתפקיד הראשי.

"תנו לסוני צ'אנס" © דיסני
הכי כובשת!
הכי כובשת! © דיסני 

לובאטו הייתה במכון גמילה ולאחר שהתאוששה ממנו, הוציאה את אלבומה השלישי שזכה להצלחה גדולה. לא מעט ילדים מעריצים אותה בזכות האומץ שיש לה, על כך שהיא שרה על תקופה קשה שעברה ובה חוותה גם בין היתר בריונות. גם מבחינה חזותית היא השתנתה, היא השילה מעליה לא מעט קילוגרמים וכל פעם היא מתחדשת בצבע חדש בשיער.

מתחדשת בכל צבעי הקשת
מתחדשת בכל צבעי הקשת © טמבלר

ב"תנו לסוני צ'אנס" היא גרמה לכולנו להתאהב בה לחלוטין ולכן אנחנו דורשים פרק איחוד עם סטרלינג נייט (צ'אד) ההורס.

דילן וקול ספראוס

צמד התאומים הכי מתוקים שיש כיכבו במסך הטלוויזיה שלכם למשך כשלוש שנים בקומדיה המצליחה "החיים היפים של זאק וקודי". הסדרה עוסקת בעלילות התאומים זאק וקודי בבית המלון "טיפטון" שבו אמם שרה בתור זמרת. בכל פרק הם עושים תעלולים ומשגעים את מנהל המלון, מאריון.

 

בסדרת הספין-אוף שנקראת "החיים היפים על הסיפון" הם מגיעים לאונייה שנמצאת בבעלות אביה של לונדון, והפעם מצטרפת דמות נוספת לעלילה המשעשעת – דבי ראיין. החבורה ממשיכה לשעשע את הצופים ביחד עם מנהל האונייה שניהל את בית המלון. הסדרה זכתה להצלחה רבה ברחבי העולם ומאז שנגמרה, התאומים ספראוס נעלמו, בעוד שראיין השתתפה בסדרה משלה באותו ערוץ – "ג'סי". למרות כישורי המשחק המעולים של ראיין, אין ספק שלא הייתה ולא תהיה סדרה כמו "זאק וקודי".

"החיים היפים על הסיפון" © דיסני

התאומים השתנו מבחינת מראה - הם גבהו ונהיו חתיכים אפילו יותר משהיו כנערים. בשנת 2010 הם עזבו את ערוץ דיסני לטובת לימודים במכללה בניו יורק והיה נראה שהם נעלמים לתקופה מסוימת, עד שחזרו אלינו עם הסרט "החיים היפים". נכון שמתחשק לכם פרק איחוד גם איתם? כי לנו מתחשק ללא ספק. בינתיים אין משהו חדש איתם, אבל כשיהיה – כמובן שנעדכן. עד אז נחרוש את חשבונות האינסטגרם שלהם, כי הם פשוט מלאים בתמונות לוהטות. איזה כיף!

התאומים ספראוס
התאומים ספראוס © אינסטגרם

סלינה גומז

כוכבת הילדים לשעבר, סלינה גומז, התפרסמה בזכות תפקידה בסדרה "המכשפים מוויברלי פלייס". בסדרה שיחקה בתפקיד אלכס רוסו, מכשפה צעירה ושובבה. בעקבות הסדרה יצא סרט  טלוויזיה שמבוסס על הסדרה. גומז כיכבה גם בסרטים "עוד סיפור סינדרלה", "תוכנית להגנת הנסיכות", "ספרינג ברייקרס", "הבריחה" ועוד. מאז, הקריירה של גומז ממשיכה לשגשג – לפני כמה ימים היא הוציאה קליפ חדש לסינגל "Hold On" שיושמע בסרטה החדש "Rudderless". נראה שגומז מעדיפה להתמקד כרגע בסרטים ופחות בטלוויזיה. חבל. 

"Hold On"
 
"המכשפים מוויברלי פלייס" © דיסני
מתוקה!
מתוקה! © דיסני

מה לגבי חיי האהבה שלה? גומז ידועה בתור בת הזוג של ג'סטין ביבר ומערכת היחסים שלהם נעה לעתים קרובות. ככל הנראה השניים נפרדו סופית, אבל אנחנו בטוחים שגומז תתגבר על ביבר במהירות ותמצא לעצמה בויפרנד חדש.

לא נורא, סלינה. יש הרבה דגים בים
לא נורא, סלינה. יש הרבה דגים בים © אינסטגרם
© אינסטגרם

גומז מצאה את עצמה בחודשים האחרונים בסכסוכים רבים. ביבר גרם לסכסוך של גומז עם טיילור סוויפט, לאחר מכן התנתק הקשר של גומז וקיילי ג'נר ואיך לא – היחסים של גומז וסיירוס התערערו. למה אי אפשר להחזיר את הימים של "המכשפים" לאחור?

 
תגובות