VMA 2014: סיכום הזכיות, ההופעות וההפתעות. צילום מסך מהאתר של MTV

VMA 2014: סיכום הזכיות, ההופעות וההפתעות

טקס פרסי הוידאו של MTV, ה-VMA, התקיים הלילה בקליפורניה שבארצות הברית, והצליח יותר מכל להזכיר לנו שהשנה החולפת הייתה שנה של נשים, נשים ועוד קצת נשים בתעשיית המוזיקה

טקס פרסי הוידאו של MTV, ה-VMA, שהתקיים הלילה הצליח להוכיח לנו שהשנה החולפת הייתה שנה של העצמה נשית ובעיקר התעסקות של נשים במיינסטרים העולמי. הערב נפתח בזכייתה של מיילי סיירוס, כוכבת הפרובוקציות של השנה האחרונה, בפרס "קליפ השנה" לקליפ מעורר הסקנדלים "Wrecking Ball".

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

אלא שבמקום שסיירוס תלך לקבל את הפרס, עלה במקומה ילד צעיר בשם ג'סי שסיפר על הקשיים שלו לגדול בתור הומלס בקליפורניה, והצליח לרגש את כל הקהל. הוא הפנה אותם לעמודה של מיילי בפייסבוק, שבימים אלו מגייסת כספים כדי לעזור לכל אותם צעירים שהחיים לא הקלו עליהם ונאלצים לחיות ברחוב.

קייטי פרי זכתה בפרס "הקליפ הטוב ביותר של זמרת" עם הקליפ לשיר "Dark Horse", פרס "שיר ההיפ הופ הטוב ביותר" הלך לדרייק עם השיר "Hold On", לאחר מכן "הקליפ הטוב ביותר של הזמר" הלך לאד שירן בשיר "Sing". "קליפ הפופ הטוב ביותר" הלך לאריאנה גרנדה ואיגי אזליה בשיר "Problem", ובדרך גבר על "Happy" של פארל וויליאמס, שהיה ללא ספק אחד השירים המושמעים ביותר השנה. 

הקליפ הטוב ביותר של זמרת
 

לאחר מכן, בקטגוריית "קליפ הרוק הטוב ביותר" ניצחה כרגיל לורד עם השיר "Royals" והצליחה לגבור גם על גדולים כמו ארקטיק מאנקיז ואימג'ן דרגונס בדרך, בקטגוריית "פריצת השנה" זכו פיפת' הרמוני, להקת הטיפוח של דמי לובאטו. בקטגוריית "קליפ הדאנס הטוב ביותר" זכו זד והיילי וויליאמס עם השיר "Stay The Night". בשתי הקטגוריות האחרונות, "שיתוף הפעולה הטוב ביותר" ו"הקליפ עם המסר החברתי הטוב ביותר", זכתה ביונסה עם השירים "Drunk In Love" (בשיתוף בעלה) ו/"Pretty Hurts", בהתאם.  

רגע, אבל מה עם ההופעות והכל?

אז זהו, כאן אנחנו נכנסים לעומק של הטקס ומתייחסים למה שבאמת מעניין בו, ההופעות והבין לבין. הופעתה המשותפת של אריאנה גרנדה, ניקי מינאז' וג'סי ג'יי הייתה הראשונה לאותו ערב, והתחילה עם הלהיט של גרנדה, "Break Free", עברה ללהיט של מינאז', "Anaconda" ונגמרה בלהיט הענק של השלושה - "Bang Bang". הכל היה טוב, מהריקודים הרגועים של גרנדה לטוורקינג של מינאז', עד לתקלת המלתחה המביכה שלה, שנאלצה להסתובב במהלך ההופעה המשולשת עם יד שאוחזת ברוכסן המקולקל של השמלה. 

השלושה!
השלוש! © טאמבלר

הופעה נוספת שהייתה שווה ציון היא ההופעה של טיילור סוויפט עם השיר החדש שלה, "Shake It Off",  שהפסיקה לענטז בלי הפסקה גם במהלכה וגם במהלך שאר הטקס, וזכתה לבוז על כך ממיילי סיירוס, אחרי שזאת קיבלה מסוויפט את אותה ההבעה והיחס במהלך הטקס בשנה שעברה. אירוניה מישהו?

ככה זה היה נראה אז
ככה זה היה נראה אז © טאמבלר
ככה זה היה נראה אתמול
ככה זה היה נראה אתמול © טאמבלר

ההופעה שחתמה ללא כל ספק את הערב והצליחה להתעלות על הכל במהלך הערב היה הופעת הסגירה של ביונסה עם מחרוזת בת 16 דקות שלה לאלבומה האחרון והמפתיע, שיצא לפני כמעט שנה. בסיום ההופעה בעלה וביתה עלו על הבמה וחיבקו אותה, מגישים לה את פרס מפעל החיים על שם מייקל ג'קסון, והיא הגיבה מן הסתם בבכי שהצליח לרגש את כולנו. מי אמר גירושים? לא נראה ככה לדעתי.

במהלך ההופעה
במהלך ההופעה © האתר של MTV
במהלך ההופעה
כשהיא קיבלה את הפרס © האתר של MTV

אז... אני נהניתי מהטקס, אני מאמין שגם אתם. מה אהבתם? 

 
 
תגובות