לילה טוב: מה הסלבס עושים כשהם לא מצליחים להירדם?. צילום מסך מאינסטגרם

לילה טוב: מה הסלבס עושים כשהם לא מצליחים להירדם?

לכולנו יש את הלילות האלו שאנחנו פשוט לא מצליחים להירדם בהם, אבל מה עושים במצבים האלה? בדקנו מה המפורסמים הבינלאומיים שלנו עושים אם הם לא נרדמים בלילה. הצטרפו אלינו

לכולנו יש לילות שאנחנו פשוט לא מצליחים להירדם.. אפילו לספור כבשים כבר לא עוזר לנו. יש בינינו אנשים עם בעיות שינה, כמו קווין ג'ונאס שאשתו דניאל מספרת כי הוא נוחר בצורה כל כך חזקה שהיא צריכה לעבור לישון בחדר האורחים, או  אנשים כמו ג'ניפר אניסטון שהולכת מתוך שינה. בקיצור, ריכזנו לכם את כל המידע לגבי מה המפורסמים עושים כשהם לא מצליחים להירדם. מי יודע, אולי בסופו של דבר תאמצו כמה רעיונות.

יש את אלו שממש משתעממים כשהם לא מצליחים להירדם, לדוגמא מירנדה קוסגרוב מ"איי קרלי". כשהיא לא מצליחה להירדם היא פשוט מצלמת את הגרביים שלה ומעלה לאינסטגרם. ככה זה כשאין דבר יותר טוב לעשות במיטה, מתחילים לנתח את הגרביים והפיג'מה שאתה לובש.

לא מצליחה להירדם
לא מצליחה להירדם © אינסטגרם: mirandacosgrove
 

Just noticed my socks match my pajamas #cantsleep #nightowl

A photo posted by Miranda Cosgrove (@mirandacosgrove) on

אם אתם הולכים לישון ליד ליאם פיין, קחו בחשבון שזה הולך להיות משעשע - לו במיוחד, לכם קצת פחות. מה שמיסטר פיין היקר עושה כשהוא לא מצליח להירדם הוא הדבר הכי ילדותי שיש - לצייר על הפנים של חבריו. אם אתם לא רוצים לקום כשעליכם שפם מצוייר בטוש או במשחת שיניים אנו ממליצים לכם להיות בשיא העירנות כשאתם לצידו. באחריותכם בלבד.

יותר מדי מחשבות בראש
יותר מדי מחשבות בראש © אינסטגרם: fakeliampayne
 

Today andy is a cat meow 😹

A photo posted by Liam Payne (@fakeliampayne) on

ומה נייל הורן, חברו ללהקת "וואן דיירקשן", עושה כאשר הוא לא מצליח להירדם? טוב, הוא חושב על אוכל, וגם על כך שהוא עצלן מדי בשביל לקום מהמיטה כדי להביא אוכל. "פשוט מבין שאני לגמרי רעב, יש לי סושי ממקודם יותר, אבל זה לעולם לא יקים אותי! עכשיו אני חייב לחכות עד ארוחת הבוקר" כתב בעבר בטוויטר שלו. הוא עשה אותנו עכשיו לגמרי רעבים, אבל בעצם למי יש כוח לקום מהמיטה?

© אינסטגרם: niallhoran

ואם כבר דיברנו על אוכל, יש בן אדם שבאמת קם לאכול כשהוא לא מצליח להירדם, וזה לוק המינגס. כשהוא לא מצליח לישון הוא פשוט הולך לאכול. לוק, היינו שמחים אם היית יכול להביא גם לנו, אנחנו פשוט עצלנים מידי בשביל לקום מהמיטה.

לוק ואשטון
לוק ואשטון © אינסטגרם: luke_is_a_penguin

אריאנה גרנדה מראה לנו פעם נוספת כמה אהבה יש לה עבור המעריצים שלה כי כשהיא לא מצליחה להירדם היא פשוט מדברת עם המעריצים ברשתות החברתיות. "לא יכולה להירדם אז אני עוברת על הפיד. אני אוהבת אתכם כל כך הרבה אין לכם מושג כמה. כמו שלא אהבתי אף אחד. אתם האהובים עליי מכל העולם. הלב שלי". הו, כמה שהיא מתוקה!

ישנונית
ישנונית © אינסטגרם: arianagrande

כשהיא לא יכולה להירדם, טיילור סוויפט עושה את מה שרובנו עושים בדרך כלל, וזה להוריד תוכנית טלוויזיה ולצפות בהם. בעבר אפילו עשתה מרתון של הסדרה "החיים על פי נד". מעניין אותנו על אילו סדרות טלוויזיה היא ממליצה לנו כשאנחנו לא מצליחים להירדם.

בחצות
בחצות © אינסטגרם: taylorswift

אם אנחנו מדברים על דרך טובה ויעילה להעביר את הזמן כשלא ישנים אז מיילי סיירוס יודעת לעשות את זה מעולה. כשהיא לא מצליחה לישון היא מתחילה לנקות. לפחות היא לא מבזבזת את הזמן שלה ולמחרת בבוקר היא יכולה לקום לחדר יותר נקי. מיילי אולי תבואי לעזור גם לנו קצת?

© צילום מסך
מדמיינים אותה מנקה?
מדמיינים אותה מנקה? © אינסטגרם: mileycyrus

דמי לובאטו היא בן אדם כ"כ טוב כי כשהיא לא יכולה להירדם היא חושבת על... איך להציל את העולם! בעבר היא אפילו כתבה בטוויטר שלה "לא יכולה להירדם, אז אני פשוט אחשוב על איך להציל את העולם במקום". אנחנו כבר יודעים שהיא עשתה את חצי הדרך לשם, כל הכבוד דמי!

© צילום מסך
 

WHO'S READY TO SAVE THE WORLD?!!???!? LOVATICS LET'S GO!!!!!!!

A photo posted by Demi Lovato (@ddlovato) on

קלי קלרקסון לעומת זאת פשוט לא יכולה להתאפק עד שיגיע הבוקר ואומרת שבלילה יש לה מוזה לכתוב ולהלחין שירים, ככה שהיא שומרת ליד המיטה שלה מחברת קטנה כדי לכתוב שם את כל מחשבותיה ודאגותיה, ולמחרת בבוקר היא דואגת להכל.

© אינסטגרם: kellyclarkson

עוד במדור הבידור של פרוגי:

הצטרפתם כבר לעמוד הפייסבוק של פרוגי?

תגובות