דיסני משיקה את הסדרה "מלחמת הכוכבים - המורדים". צילום: שוקה כהן

דיסני משיקה את הסדרה "מלחמת הכוכבים - המורדים"

גם הדור הצעיר יכול ליהנות מסדרת הספרים, הסרטים ועכשיו הסדרה - "מלחמת הכוכבים". עודד מנשה, איציק זוהר, סלוצקי ודומינגז ואפילו רוסלנה הגיעו יחדי עם הילדים, או במקרה של רוסלנה, עם הבייבי הקרב בבטן. צפו בתמונות של הכוכבים משיקים את הסדרה החדשה

 "מלחמת הכוכבים - המורדים" היא סדרה חדשה של ערוץ דיסני העולמי אשר תעלה בסוף השבוע הקרוב במדינות השונות בעולם. השבוע, (ב') חגג ערוץ דיסני בישראל יחד עם שיתוף פעולה של HOT את ההקרנה החגיגית של הסדרה בסינימה סיטי גלילות.

נחמד כאן. סלוצקי, דומינגז וילדיהם
נחמד כאן. סלוצקי, דומינגז וילדיהם © שוקה כהן

אל ההקרנה הגיעו מיטב הסלבס וילדיהם, ביניהם עודד מנשה ועדן הראל עם נועם, אוריה, ישי והקטנצ'יק שאוטוטו בחוץ, עופר דומינגז הגיע יחד עם ילדיו רומי בת ה/5 ואוהד בן ה/9, בעת שחברו הראל סלוצקי הגיע רק עם שניים מילדיו - יהלי בן ה-11 ושיר בן ה-8. הנשים כנראה העדיפו להישאר בבית.

בנוסף הגיעו גם כדורגלן העבר איציק זוהר יחד עם בנו מיכאל, רוסלנה רודינה יחד עם הבטן ההריונית שלה ומנהלה האישי, וגם לאה שנירר המעושרת עם בניה התאומים שלא יכלו לוותר על ההזמנה גם אם היא הגיעה רק שעתיים לפני ההקרנה.

עוד אחד יוצא עוד רגע מהבטן. מנשה והראל
עוד אחד יוצא עוד רגע מהבטן. מנשה והראל © שוקה כהן
כדורגל זה סוג של מלחמה לא? איציק זוהר ובנו
כדורגל זה סוג של מלחמה לא? איציק זוהר ובנו © שוקה כהן
מחבקת לה את הבטן. שנירר ורודינה
מחבקת לה את הבטן. שנירר ורודינה © שוקה כהן

עוד במדור הבידור של פרוגי:

הילדים של סלוצקי ודומינגז שמכירים לא מעט זמן (איך לא כשאבותיהם מתפקדים כמעט כמו זוג נשוי?) נהנו מלשחק במלחמות אחד עם השני בעזרת החרבות שקיבלו באירוע. ילדי הסלבס נהנו מפיצות, אך עדן הראל, שלהזכירכם בחודש תשיעי, הסתפקה בפופקורן. הראל, מי כמוך יודע שיותר מדי מלח זה לא בריא?

הראל, זה לא בריא
הראל, זה לא בריא © שוקה כהן
היכן השארתם את הנשים?
היכן השארתם את הנשים? © שוקה כהן
תגובות