העיקר התחת: אורי פפר עושה קים קרדשיאן. אינסטגרם

העיקר התחת: אורי פפר עושה קים קרדשיאן

לא ברור מה עובר על השחקן הישראלי אורי פפר, אשר פרסם בחשבון האינסטגרם שלו פארודיה שערורייתית ולוהטת לשער המדובר של קים קרדשיאן. אבל מי אנחנו שנסרב להתבדח על חשבון הכוכבת הפרובוקטיבית?

כנראה שאורי פפר, אחד השחקנים הגדולים בישראל, החליט לנצל את הזמן הפנוי שלו מהצילומים לסדרה אמריקאית חדשה בכיכובו כדי לעשות את הדבר שהוא יודע לעשות הכי טוב, פארודיות. אתמול, הוא העלה תמונה לחשבון האינסטגרם שלו, בה הוא נראה באותה תנוחה של קים קרדשיאן בתמונות העירום שסיפקה לפני מספר ימים למגזין "פייפר".

© אינסטגרם
אורי פפר עושה בית ספר
אורי פפר עושה בית ספר © אינסטגרם

עוד במדור הבידור של פרוגי:

זו לא הפעם הראשונה שפפר עושה פארודיות. הוא העלה לחשבון האינסטגרם שלו לפני מספר חודשים תמונה שלו ושל השחקן והדוגמן אנחל בונני, שבה הם נראים כמו כריסטיאנו רונאלדו ובת זוגתו, הדוגמנית הבינלאומית אירנה שייק. גם כאן מדובר בתמונה שצולמה לשער של מגזין, והפעם ל"ווג" הספרדי.

© אינסטגרם
© אינסטגרם

נחזור לפארודיה שהסעירה את הרשת בימים האחרונים, ואתמול בפרט. לאחר שהקרדשינאית סיפקה לשער המגזין תמונות נטולות בד במטרה "לשבור את האינטרנט", היא פירסמה אותן גם באינסטגרם האישי שלה כדי לעזור לתמונות לעשות באזז ענקי ברחבי העולם. הן אכן עשו ואפילו עוררו את התיאבון לשחקן הישראלי, שלא התאפק והחליט לייצר פרובוקציה אישית משלו. 

© אינסטגרם

השער החושפני שלה הותיר אחריו תגובות רבות של אנשים שלא היו מרוצים מהעירום אותו הציגה קרדשיאן ללא בושה, והחליטו שאם כבר "לשבור" את האינטרנט, אז שלפחות זה יהיה מצחיק. חשבונות האינסטגרם, הטוויטר והפייסבוק של גולשים מכל העולם התמלאו בימים האחרונים בלא מעט פארודיות על הסיטואציה ובראשם של הגולשים עמדה כוכבת פרובוקטיבית לא פחות (אם לא יותר), מיילי סיירוס, שהצטרפה לתופעת הפארודיות הללו. מי עושה פארודיות בצורה טובה יותר מסיירוס? אנחנו לא מצאנו אדם כזה. 

מי אם לא היא?
מי אם לא היא? © אינסטגרם

 

האמת? יצירתי
© אינסטגרם

 

הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי? 

ולפייסבוק שלנו?

 
תגובות