מצחיקה ואופה: הדר לוי משיקה והבשלנים מפרגנים. צילום: רפי דלויה

מצחיקה ואופה: הדר לוי משיקה והבשלנים מפרגנים

הדר לוי משיקה מופע סטנדאפ חדש שיצחק על חייה האישיים ועל הדרך הוא הוציא גם כמה חברים מהתעשייה, ביניהם גם את החברים מ"הצילו! אני לא יודע לבשל", שהגיעו לצוותא תל אביב לפרגן. מי הראה נוכחות ומי דפק נפקדות?

אחרי עבודה קשה, הדר לוי נהפכה להיות אחת מהנשים הכי מצחיקות על המסך שלנו, לאחר שהתחילה את דרכה בתכנית הריאליטי "האקדמיה לצחוק", המשיכה להנחיה בערוץ הילדים, משם לתוכנית הסטנדאפ "צחוק מעבודה" והראתה לנו את הכישרון שלה להצחיק אנשים בלא מעט תוכניות קומיות בהן לקחה חלק.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

לוי, שיוצאת לדרך עצמאית, החליטה להוציא מופע סטנדאפ משלה שבו היא מספרת על ילדותה, על המעבר לעיר הגדולה ועל איך גילתה את החוש הקומי שלה כשישבה בארוחות שישי ובדקה חומרים על משפחתה.
עכשיו אנחנו רואים אותה המון בריאליטי "הצילו! אני לא יודע לבשל", שם היא מראה לנו שלבשל זה דווקא לא הצד החזק שלה והומור, בעיקר עצמי, דווקא כן.

עם הבעל
לוי ובעלה © רפי דלויה
בין החברים שהגיעו לפרגן היו טהוניה רובל שהגיעה צמודה לארוסה, מישל מרסייה וגם חבריה לתוכנית "הצילו אני לא יודע לבשל" רן שריג, נאור אורמיה, מיכל ינאי, פרופסור עמוס רולידר ועוד שבאו לצחוק מהדר, והפעם לא כחלק מהשגרה היומיומית המשותפת איתה. היו כמה שהחסרון שלהם דווקא בלט, כמו מאור שוויצר, שני אטיאס ובמיוחד יעל בר זוהר, שאולי לא מצאה בייביסטיר לילדים. 

הגיע לתמוך, רן סריג.
הגיע לתמוך. רן סריג © רפי דלויה
עם שאר השפים
עם שאר השפים
טהוניה רובל והחבר, ממהרים למופע.
טהוניה רובל והחבר ממהרים למופע © רפי דלויה

 

הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי? 

ולפייסבוק שלנו?

תגובות