חשדנו וצדקנו: דורין אעידן היא הכלבויניקית החדשה. צילום: מעריצי איזי

חשדנו וצדקנו: דורין אעידן היא הכלבויניקית החדשה

בטח גם אתם שמתם לב שדורין אעידן ואיזי התקרבו בימים האחרונים וגם לכם נדלקה נורה אדומה, אז יצאנו לבדוק מה קורה בין שני הזמרים הללו והגענו לתשובה מאוד לא מאכזבת. כל הפרטים על מה שקורה בין השניים

בסוף השבוע שעבר גם אנחנו, בדיוק כמוכם, נכנסו לאינסטגרם וראינו את הראפר הכי גדול במדינה, ארז שרון, ויוצאת העונה האחרונה של TLV3, דורין אעידן, בסלפי של בילוי ערב שישי ומאותו הרגע התחלנו לבדוק מה קורה בין שני הזמרים הללו. 

נראים טוב ביחד
נראים טוב ביחד © אינסטגרם

עוד במדור הבידור של פרוגי:

קודם כל, אנחנו רוצים לספר לכם שסוף השבוע המשותף של השניים לא נגמר בבילוי הקטן הזה. מקורבים לזוג סיפרו לנו שארז שמר כרטיס למופע של "המגזימנים" במיוחד לאעידן ומיד בסיום המופע, השניים עלו על האוטו של הראפר ונסעו להם לבלות ביפו ובלומפילד. מה עוד, אתמול יצא לראפר שיר חדש ומי לא שכחה לפרגן? אתם בטח כבר יודעים את התשובה.

כבר פה חשדנו
כבר פה חשדנו © אינסטגרם

כבר לפני חודש התחלנו לשים עין על השניים, עוד מאז שדורין העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה עם כובע שעליו הכיתוב "EZ". ולמרות שלא באמת חשבנו שזה באמת זה, אבל עדיין חשדנו וצדקנו! השילוב ביניהם לא כל כך הפתיע אותנו, למרות שלא היינו חושבים עליו האמת, אבל אנחנו חייבים לציין שמהזווית ראייה שלנו יש התאמה מלאה. עם כל העובדות, עדיין לא היינו בטוחים במאת האחוזים שמשהו אמיתי מתבשל פה וישר פנינו לאחת מהמקורות, כדי לאמת עובדות.

היי דורין, ראינו שאת וארז שרון התקרבתם בזמן האחרון. יש לך משהו לספר לנו?

"תשמע, זה עוד בחיתולים. אנחנו לוקחים הכל באיזי".

כל מה שנשאר לנו הוא רק לאחל לשניים בהצלחה ושאנחנו מחכים לדואט משותף.

 
תגובות