אמא של פטריק שוורצנגר לא מרוצה מהקשר שלו עם מיילי?. צילום: אינסטגרם

אמא של פטריק שוורצנגר לא מרוצה מהקשר שלו עם מיילי?

שמענו המון על הקשר בין מיילי סיירוס לבין פטריק שוורצנגר אבל מה באמת קורה בין השניים? מה שבטוח זה שיש מישהי שבכלל לא מרוצה מהקשר הזה והיא אמו של פטריק

אנחנו כל כך אוהבים לראות את מיילי סיירוס ופטריק שוורצנגר ביחד. סוף סוף סיירוס התגברה על ארוסה לשעבר ליאם המסוורת' וחבריהם מספרים על כמה האהבה בינהם גדולה, אבל כנראה שלא כולם מרוצים מהקשר שלהם. מריה אמו של שוורצנגר, מודאגת מהקשר בינהם ופוחדת שסיירוס תהרוס את בנה בגלל התדמית שהיא יצרה לעצמה. "היא ממש לא בסדר עם זה שהוא יוצא עם מיילי, הכל נהיה ממש מבולגן עכשיו." אמר מקורב אליהם וגם סיפר שאמו תעשה שיחה עם שוורצנגר כדי אולי לגרום להם להיפרד אחד מהשנייה.

מיילי לא משפיעה לטובה על פטריק?
מיילי לא משפיעה לטובה על פטריק? © אינסטגרם

מריה גם מזועזעת ממסיבת יום ההולדת שהייתה לסיירוס לפני שבועיים והחליטה שהיא רוצה לעשות מעשה כדי לגרום לזוג להיפרד "מריה היא מאוד מאוד מודאגת מההשפעה שיש למיילי על פטריק. היא גם מאמינה שאתה נהפך להיות דומה לחברים שנמצאים לצידך והיא תמיד הייתה כל כך מאושרת מהחברים שפטריק בחר לעצמו, אבל היא אף פעם לא ראתה את זה בא." למרות שאם אמו תעשה צעד כדי לגרום לשניים להיפרד היא בעצם גם תהרוס את חלומו של בנה "מיילי הייתה הסלברטי קראש שלו לנצח ועכשיו הוא חי את החלום שלו שהתגשם, היא כל כך מגניבה והוא אוהב להסתובב איתה, הם ממש נהנים ביחד".

סיירוס ושוורצנגר קרובים
סיירוס ושוורצנגר קרובים © אינסטגרם

העניינים בין סיירוס לשוורצנגר נהפכים להיות יותר ויותר רציניים גם כי אנחנו מרבים לראות אותם ביחד וגם רואים אותם הרבה יוצאים לדייטים, אבל מה ההורים של סיירוס אומרים על החבר החדש? בילי ריי סיירוס וטיש סיירוס ההורים של מיילי אהבו מאוד את האקס שלה ליאם המסוורת' אבל מעדיפים יותר את שוורצנגר, הם מעולם לא ראו את בתם כל כך מאושרת עם מישהו כמו עכשיו "כל המשפחה שלה מאוד מאוד נרגשת שהיא מצאה כל כך הרבה אושר במערכת היחסים החדשה שלה עם פטריק. הם העריצו את ליאם המסוורת' אבל הם מעדיפים את פטריק כי הוא באמת מביא את הטוב ביותר במיילי. הם מעולם לא ראו אותה כל כך מאושרת, ההורים שלה מרגישים כל כך מבורכים על זה שבתם מצאה מישהו כל כך מיוחד בחיים שלה, מישהו שמביא אותה שמחה וצוחקת כל כך הרבה".

פטריק ומריה האם הם הסתכסכו עכשיו בגלל הזוגיות עם מיילי?
פטריק ומריה האם הם הסתכסכו עכשיו בגלל הזוגיות עם מיילי? © אינסטגרם

לפני כמה ימים הזוג נתפס בדייט רומנטי במסעדה בלוס אנג'לס עדי ראייה שהיו במקום סיפרו שהם פשוט לא יכלו להיפרד. "הם האכילו אחד את השני והתנשקו. אפילו המלצרים במסעדה לא הרגישו נעים ללכת ולראות מה הם עושים כי הם באמת התנשקו וחיבקו אחד את השני כמו משוגעים". מתוקים!

עוד במדור הבידור של פרוגי:

האם אמה של פטריק צודקת?
האם אמה של פטריק צודקת? © אינסטגרם

נדמה שהזוגיות הזאת לא הייתה יכולה להיות טובה יותר! אבל שוב אימו של שוורצנגר נכנסת לתמונה כשאסרה על סיירוס לבוא לארוחת חג ההודיה אצלהם במשפחה. "מיילי רצתה לבוא לחג ההודיה בביתו של פטריק והוא אמר לה שהיא יכולה לבוא, אבל אז הוא היה צריך לבטל לה כי אמא שלו לא רצתה שהיא תהיה שם." ומה סיירוס חושבת על זה? "לעזאזל עם זה אתם הולכים לשנוא אותי עוד לפני שאתם אפילו מכירים אותי? אז מה הטעם לנסות בכלל?" המקורב לזוג גם סיפר "היא מרגישה כאילו היא אבודה, והיא לא הולכת לנסות עוד. היא הולכת בכיוון אחר כי הרגשות שלה נפגעו. היא כבר עברה את זה עם המשפחה של ליאם שגם לא קיבלה אותה ועכשיו זה קשה לה במיוחד."

© אינסטגרם

למרות הפגיעה ברגשות של סיירוס נדמה שהיא הצליחה לסלוח לו אבל בכל זאת היא עדיין קצת כועסת עליו, השניים הגיעו ביחד לחגוג במסיבה בסופ"ש שנגמרה רק ב6 בבוקר ויש שמועות שאפילו אולי יש איזה תינוק קטן בדרך. אבל אולי אמו של שוורצנגר צודקת ובאמת הוא צריך להתרחק מסיירוס? אחרי המסיבה השניים הגיעו לבית מלון במיאמי שבו סיירוס הופיעה ונצפו במרפסת מעשנים, אולי באמת היא לא עושה לו טוב אם היא הצליחה לגרום לו לעשן? מאוחר יותר הייתה לסיירוס הופעה ומסתבר שבזמן ההופעה היא הייתה תחת השפעת סמים ואלכוהול "בדרך כלל אני לא מעשנת גראס ושותה. ובכן... זה שקר בדרך כלל אני לא מעשנת גראס ושותה בימים שיש לי הופעות אבל הרגשתי שזה היה בסדר במיאמי."

יום ההולדת ה-22 של מיילי, מסיבה שיצאה משליטה בשביל מריה
יום ההולדת ה-22 של מיילי, מסיבה שיצאה משליטה בשביל מריה © אינסטגרם

הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי? 

ולפייסבוק שלנו?

תגובות