"שיתוף הפעולה גם טוב לי, ומקדם את המוזיקה שלי". צילום: רפי דלויה

"שיתוף הפעולה גם טוב לי, ומקדם את המוזיקה שלי"

בסוף השבוע השיקה חברת TNT את קולקציית החורף שלה. הפרזנטור של העונה הוא לא אחר מאשר הראפר המצליח, איזי. החברה הרימה מפגש מעריצים מטורף, שאליו הגיעו כמה חברים כדי לפרגן, ואנחנו כמובן היינו שם

ביום חמישי האחרון חברת TNT השיקה את קולקציית החורף שלה, שהפרזנטור שלה הוא לא אחר מאשר מראפר איזי. לכבוד השקת הקולקציה התקיים מפגש מעריצים עם המון צרחות והתרגשות. יצאנו משם עם מכשיר שמיעה.

איך זה פתאום להפוך לדוגמן ולעשות משהו כל כך שונה ממה שאתה עושה בדרך כלל?
"זה נורא שונה ממה שאני עושה ואני חושב שגם לחברת אופנה זה שונה, הם לקחו מישהו מעולם המוזיקה אבל אני חושב שזה חיבור שאיחלתי שיהיה לי עם חברת אופנה, כי בעצם כל השיתוף פעולה הזה גם טוב לי ומקדם את המוזיקה שלי. גם להוציא לחנויות את החולצות שלי, הלוגו שלי הסטייל שלי, והתמונות שלי זה משהו שאני מת עליו".

© רפי דלויה

אם תהיתם איך הוא מתלבש בדרך כלל, אז בשבילו הנוחות חשובה יותר מהכל. "חשוב לי שתמיד יהיה לי נוח לפני שזה יראה יפה ולא להפך, אני לא אלך עם משהו שלא נוח לי איתו בגלל שהוא יפה".

אחרי כל כך הרבה זמן מתרגלים לכל הערצה והאהבה הזאת?
"מה שאני יכול להגיד זה שתמיד הערכתי, מהרגע הראשון ועדיין היום שמישהו מפיץ את המוזיקה שלי, שולח לי הודעה שהוא אוהב אותי אני תמיד עונה ומתייחס. זה מרגש כל פעם מחדש".

© רפי דלויה

בת זוגתו של איזי, כוכבת התכנית "טי אל וי 4" דורין אעידן, הגיעה לפרגן, ואם חשבתם שהיא מלבישה את בן זוגה, צפו לתשובה מפתיעה. "אם תכנסי לי לארון תמצאי מיליון דברים לא קשורים אחד לשני, מאוד לא מחוברת לאופנה". 

כוכבי הילדים בפעולה © רפי דלויה
"המירוץ למיליון" הגיע לפרגן © רפי דלויה
"המירוץ למיליון" הגיע לפרגן © רפי דלויה

בדרך כלל הכוכבים בחו"ל נעזרים בסטייליסט צמוד, מאפר, נהג ומה לא - בישראל זה קצת אחרת. בדקנו עם כוכבים אחרים האם להם יש קוד לבוש מסוים, ונתקלנו בתשובות מפתיעות. 

יהונתן בשן

" לא אין לי קוד לבוש מסויים, אני מאלה שאמא הייתה מוציא להם בגדים לבית ספר".

© רפי דלויה

מגיאור ומרינט מ"פושרז"

ביחד: "לא לא משהו קבוע, בעיקר קזואל ולפי הצורך".

© רפי דלויה

מעיין ובת אל 

"את האמת שאנחנו מאוד מושפעות מהלבוש ההודי".

© רפי דלויה

 

תגובות