רגע לפני החתונה: ציון ברוך מפרגן. צילום: רפי דלויה

רגע לפני החתונה: ציון ברוך מפרגן

רגע לפני החתונה המיוחלת של ציון ברוך עם בחירת ליבו יאנה יוסף, שליש משלישיית "מה קשור", שלום מיכאלשווילי, השיק סרט חדש בכיכובו, והחבר הטוב כמובן הגיע. נקווה שזה לא התנגש עם מסיבת הרווקים

הבטחתם יונה. בזמן שאתם עוד מתאוששים מהשביזות של יום א', יש כאלה שהשיקו סרט חדש בכיכובם. רגע לפני החתונה המדוברת של ציון ברוך עם יאנה יוסף, השחקן הגיע לקולנוע גת בתל אביב כדי לפרגן לחבר הכי טוב שלו וחלק מהשלישייה המפורסמת, שלום מיכאלשווילי. אם תהיתם למה יוסף לא הגיעה עם ברוך להשקה, זה בגלל שהיא חגגה מסיבת רווקות עם כל החברות הטובות בצפון הארץ. 

© רפי דלויה
© רפי דלויה
אבי קורניק ושירה קצלנבוגן © רפי דלויה

הסרט מבוסס על סיפור חייה הסוער של יונה וולך, מהמשוררות הגדולות שכתבו בשפה העברית, ומתמקד בתקופה בה עוד לא הייתה מוכרת אלא בת כפר צעירה, יתומה מאבשמפלסת את דרכה בעולם השירה העברי. עם פריצתה לתודעה והמעבר המתבקש מהכפר לעיר הגדולה, יונה, שבוחנת את גבולות עצמה ורוצה לדעת הכל חווה התמוטטות נפשיתמאבקה לחזור לכתוב ולכבוש לעצמה חיי נצח על מדף השירה העברי, המחיר אותו הייתה מוכנה לשלם בעבור אותם חיי נצח, מהווה את ציר העלילה המרכזי של הסרט. את התפקיד הראשי בסרט משחקת נעמי לבוב, שמוכרת לכם מתכנית הבידור החדשה "הכל הולך", ובגלל זה גם דביר בנדק ומולי שולמן, הגיעו לפרגן. כוכב "השמיניה" אבי קורניק, גם לא ויתר על התענוג. 

© רפי דלויה
© רפי דלויה
© רפי דלויה
© רפי דלויה
 

 עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

תגובות