איאן סמורהלדר בחופשה רומנטית עם ניקי ריד. צילום: אינסטגרם

איאן סמורהלדר בחופשה רומנטית עם ניקי ריד

כוכב "יומני הערפד" איאן סמורהלדר וכוכבת "דמדומים" ניקי ריד יצאו ביחד לחופשה רומנטית ונראו מאוהבים במיוחד. מתי החתונה?

האהבה פורחת בין כוכב "יומני הערפד" איאן סמורהלדר לבין בת זוגתו שחקנית "דמדומים" ניקי ריד, השניים יוצאים פחות משנה וכבר ביום שישי האחרון לכבוד חג המולד יצאו לעשות לחופשה רומנטית ומהנה ביחד. סמורהלדר חלק איתנו באינסטגרם את ההתרגשות שלו מהחופשה וצילם לנו תמונת סלפי מקורית כשהם לבושים בציוד סקי.

אל החופשה גם הצטרפו משפחתה של ריד, בינהם גם אחיה נתן ריד לחופשה שכוללת סקי בסאן ואלי, איידהו. השחקן הראה לנו עד כמה הוא מאושר כשכתב באינסטגרם מילים שגרמו לנו לחייך "אין פילטר ליום הקייצי הנהדר הזה בסאן וואלי, עם האהבות שלי, המדהימים, ניקי ריד ואחי נתן ריד" והמשיך בברכה מרגשת "שיהיה לכם את הכי הרבה אושר בחגים, אולי זה כלום אבל תחייכו, זמן המשפחה וההשתקפות מגיעים מרגעים כאלו".

רומנטים ומתוקים
רומנטים ומתוקים © אינסטגרם

נראה שסמורהלדר מאושר, אבל הוא לא הפסיק שם והמשיך "אני אסיר תודה על כל האהבה הזאת בכל השנים האלה בשבילי, אנחנו וISF (קרן למען איכות הסביבה שאותה הקים) מכולם (כולנו נשמור על איכות הסביבה) אנחנו יכולים להעצים את כל הסובבים אותך עם אותו הכוח והאנרגיה שאתה צריך כדי להפיץ חיוביות וחמלה. חיוכים הם מדבקים, תפיצו אותם. אני מודה לכם ואוהב את כולכם... באהבה איאן".

 

לא רק סמורהלדר כתב מכתב מרגש אלה גם ריד, שהעלתה תמונה מהסקי ושיתפה אותנו "כאשר משפחות משתלבות והלבבות מתנגשים יש רק דבר אחד לעשות, לנענע את התחת. נתן ריד אתה הוכתרת כמלך הוידאו, העובדה שאתה עשית את זה על הסנובורד שלך במהלך שתיים וחצי דקה זה הכי טוב. אח שלי והאהבה שלי כל זה ביום אחד בהר אחד שאני כל כך המומה מיופיו שמשקיף עלינו. חג שמח כולם! אוהבים... אנחנו". מתוקה!

עוד במדור הבידור של פרוגי:

© אינסטגרם

הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי? 

ולפייסבוק שלנו?

תגובות