חשיפה: למי יש יותר שרירים, לגל גדות או לעומר דרור?. צילום: רפי דלויה

חשיפה: למי יש יותר שרירים, לגל גדות או לעומר דרור?

עומר דרור וגל גדות מוותרים על כוס שוקו חם והתכרבלות בשמיכה לטובת צילומי קמפיין האביב של קסטרו. אז איך זה להצטלם לאביב בחורף, למי גל גדות הולכת להצביע בבחירות הקרובות ואיפה יעביר עומר דרור את הסערה הגדולה?

הפרזנטורים כבר רגילים למצב הזה של הצילומים, בו קמפיין אביב מצטלם בחורף, קמפיין חורף מצטלם בקיץ וכן הלאה. גם כשהסערה הגדולה שפותחת את החורף בישראל מגיעה, עומר דרור וגל גדות התייצבו על סט צילומי קמפיין האביב של "קסטרו" ולא נראו סובלים במיוחד. צפו

 

גל נמצאת בארץ לביקור קצר של עבודה ומנוחה זמנית מצילומי הסרט המדובר "באטמן נגד סופרמן" בכיכובה, את הסילבסטר האחרון היא הספיקה לחגוג עם הקרובים בארץ וממש בקרוב, תשוב גדות לארה"ב להמשך צילומים כוונדרוומן וטיפוח הקריירה הבינלאומית. אגב, אם תשאלו אותה, היא עדיין מעדיפה את המעריצים בישראל.

התגעגעתי אז באתי. גדות
התגעגעתי אז באתי. גדות © רפי דלויה
יפה בכל עונות השנה!
יפה בכל עונות השנה! © רפי דלויה

עומר דרור הגיע מחוייך ליום הצילומים, למרות החודש וחצי האחרונים בהם היו לו הופעות רבות על במות הפסטיגל, שטרם נגמרו ויימשכו עד אמצע החודש הנוכחי. אך אם חשבתם שעומר הולך לנוח אחרי שיגמרו המופעים, ממש לא. דרור עובד על הסרט הבינלאומי שלו שמספר על חייו של מייק ברנט, אותו מביים איתן פוקס. ולכל המעריצים שמתגעגעים אליו בגאליס, יזכו לראות אותו שב לתפקיד ארז בעונה החמישית שתשוב למסכים ב-22 בפברואר.

לא נח לרגע
לא נח לרגע © רפי דלויה
כבר כוכב ענק. עומר דרור בלוק אביבי
כבר כוכב ענק. עומר דרור בלוק אביבי © משה אבוטבול
כובשת
כובשת © רפי דלויה

 

תגובות