יש דימיון: אילו כוכבים דומים למנחי העבר של ערוץ הילדים?. צילום: ענת מוסברג, רפי דלויה

יש דימיון: אילו כוכבים דומים למנחי העבר של ערוץ הילדים?

יכול להיות שחלק מהאנשים שנמצאים בכתבה אתם בכלל לא תכירו, אבל שווה לכם להכיר. אז אילו כוכבי ילדים משנות האלפיים, דומים לכוכבי ילדים משנות ה90? תבחנו בעצמכם

בדור הרבה יותר ישן מהיום, עוד לפני שהיה את האינסטגרם והפייסבוק, אי שם בתקופות שערוץ הילדים עוד היה ערוץ שש, כוכב ילדים היה נמדד לפי כישרון ההנחיה שלו כלומר מי שהיה המנחה הטוב ביותר, היה האהוב ביותר, לעומת היום שכוכב נמדד על פי מספר העוקבים באינסטגרם או התפקידים שהוא מקבל בסדרות הילדים. בעקבות כך, תהינו אילו כוכבי ילדים שמככבים היום על המסכים, דומים למנחי העבר של ערוץ הילדים? תבחנו בעצמכם:

לין אשרוב ומיכל ינאי

הפעם הראשונה שלין אשרוב הופיעה אצלנו בטלוויזיה היה ב"פרויקט הלהקה", ולאחר מכן בסדרת הנוער "כוכב הצפון". שמנו לב במהרה שהיא מזכירה את אחת מכוכבות הילדים הכי גדולות מהעבר, מיכל ינאי. הן דומות זו לזו ביופי, שתיהן עם שיער בלונדיני גולש, צחוק מתגלגל ורצון להצלחה. בנוסף, שתיהן נראות כמו כוכבות ילדים טיפוסיות, ולכן הן כל כך מתאימות לזה! האם בקרוב נזכה לראות את לין אשרוב מנחה? או שדווקא תעדיף להישאר בסדרות הנוער?

© שוקה כהן, ענת מוסברג

דניאל מורשת ואיתי שגב

דניאל מורשת ואיתי שגב ללא ספק מזכירים אחד את השני. אם זה במראה, בלבוש הצנוע או בכישרון העצום להצחיק ולצחוק בקול גדול. אמנם שניהם לא הכי גבוהים אבל זה לא סותר את זה שהם פשוט גדולים מהחיים. שניהם נותנים את הכל על הבמה, ומשדרים תמיד אווירה קלילה וכיפית שאנחנו הכי אוהבים לראות על המסך! 

© חן אביב, ענת מוסברג

שירן סנדל ודנה דבורין

תמיד יש את הבלונדינית עם החיוך המתוק והגומות בלחיים, הכוכבת עם המבט התמים שכל הילדים פשוט אוהבים! גם דבורין וגם סנדל הן בדיוק הדוגמה לכך. לשתיהן יש את הנחישות, כוח הרצון, העקשנות והחינניות שעושה אותן כל כך מיוחדות ואהובות.

© רפי דלויה

יעל בר זוהר ואליאנה תדהר

הכוכבות הגדולות פרצו לחיינו בסערה, כל אחת בזמן ובדרך שלה. שתיהן עם שיער בלונד צבוע (או לפחות היו), חיוך לבבי ורצון להצלחה שאי אפשר לעצור אותן. בנוסף, שתיהן בורכו בעוד כשרון מלבד המשחק והיופי, והוא השירה. נניח ולא היינו מכירים אותן מתחום המשחק, קריירת שירה הייתה אופציה טובה בשבילן.

© סיוון פרג', ענת מוסברג

סופי צדקה ודקלה זקס

צדקה וזקס הן ה-ג'ינגיות של הטלוויזיה הישראלית. שתיהן בעלות עיניים בהירות, וחיוך מסקרן. בכל פעם שהן מופיעות על המסך הן מתסיסות ומרענות אותה ואותנו. אפשר לומר שהן פשוט נולדו להיות כוכבות ילדים וזה בדיוק מה שגורם לנו להתמכר אליהן.

© רפי דלויה, סרטון מיוטיוב

שרון דוראני והילה הרוש

אנו חיים בדור שכמעט כולו שיער חלק, והנה שתיים ששברו לנו את הסטיגמה הזאת בזכות השיער המתולתל שלהן. שתיהן דומות בשמחת החיים שתמיד מלווה אותן, בצחוק המתגלגל ובחיוך הכובש. דוראני אמנם פרשה מתחום המשחק, אך אנחנו תמיד נשמח לקאמבק.

© אינסטגרם, סרטון מיוטיוב

סנדי בר ודר זוזובסקי

כל כך יפות שבא לבכות! סנדי בר ודר זוזובסקי שחקניות ודוגמניות, שתיהן התנסו בתחום המשחק גם בעולם הילדים וגם בעולם המבוגרים, ואיכשהו הן מצליחות להגיע להתאמה בצורה יוצאת דופן ומרשימה. אנחנו אוהבים אותן.

© ענת מוסברג, רפי דלויה

תום אבני ואביב בן אור

מה שמשותף בין תום אבני לאביב בן אור זה החיבה והאהבה לים. בן אור גולש, ואבני צולל, לשניהם יש תסרוקת זהה והם בעלי מבט רציני ושקול. מה שיפה זה שברגע שהם מגלמים תפקיד, הם נכנסים לדמות בצורה הטובה ביותר. לשניהם יצא לגלם דמות שמצטיירת בתור דמות חיובית בהתחלה ולאחר מכן הופכים לדמות שלילית. 

© מתוך הפייסבוק של שוברי גלים, צילום מסך מיוטיוב

מיכאל אלוני ודניאל ליטמן

בכל סדרת נוער מצליחה, יש אחד שמצטייר אצלנו על תקן החתיך שכולן מתאהבות בו וכן, גם מיכאל אלוני וגם דניאל ליטמן קטפו את הפרס הזה. אמנם בהתחלה התאהבנו במראה, בחיוך הכובש, בביטחון המופרז ובמעט שחצנות שהדמות שלהם משדרת, אך עד מהרה אנו רואים שמאחורי כל היופי מסתתר גם אופי וכישרון מרשימים לא פחות.

© ברק פכטר, ענת מוסברג

יפתי ואוריה חורש

כוכב הילדים והזמר יפתי, שאתם זוכרים אותו בוודאי שכמי שהיה בן הזוג של דון לני גבאי, מזכיר לנו נורא את כוכב "שכונה". תווי הפנים דומים, ואיך אפשר לפספס את העיניים המיוחדות? 

© רפי דלויה, ענת מוסברג

עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי? 

ולפייסבוק שלנו?

תגובות