חשיפה: ככה נראה ביבר לפני נגיעות הפוטושופ. צילום: צילום מסך מהפייסבוק של ביבר

חשיפה: ככה נראה ביבר לפני נגיעות הפוטושופ

נדמה שלכוכב הצעיר יש אפילו נקודה יותר נמוכה אליה הוא יכול לרדת. אחרי שהוא היה אחראי על לא מעט שערוריות, בין אם שערוריות מין או סתם שערורייה, הפעם הוא פשוט עושה מעצמו צחוק, למה?

השבוע נחשפו התמונות ה"לוהטות" של ג'סטין ביבר בתור הפרזנטור החדש של חברת ההלבשה התחתונה לגברים קלווין קליין, שזה כשלעצמו שיא חדש אישי לבחור הצעיר ובכלל לאנשים בגילו, עד כאן הכל היה סבבה.

עוד במדור הרכילות של פרוגי:

השרירים והמראה של ביבר היו נראים מצועצעים למדי, אבל אף אחד לא באמת טרח להתעסק בזה והניחו שמדובר בליטושים פה ושם, כמו שעושים בכל תמונה של דוגמנית ממוצעת בימינו. ואז דלפו התמונות המקוריות לאינטרנט ושינו את כללי המשחק, כשנראה בבירור שמדובר בליטושים משמעותיים, שמקנים לביבר שרירים, חזה נפוח, קוביות ואפילו בליטה מרשימה למדי.

סרטון הפרסומת המלא
 

אז הרשת סערה וגעשה ביחד עם מדינתנו הקטנה לאורך סופהשבוע האחרון, בעיקר על התמונות הלוהטות של הכוכב הצעיר (שהתגלו כלא כל כך לוהטות אחרי הכל), והילד שלרוב יודע לשמור על שתיקה כדי לא להביך את עצמו עושה את טעות חייו (או לפחות הטעות השבועית שלו) ושולח את פטריק נילסון, המאמן האישי שלו, להגן עליו, בצירוף איום תביעה לאתר האמריקאי "BreathHeavy" שפרסם את התמונות ראשון.

לפני ואחרי, הפתעה
לפני ואחרי, הפתעה © טמבלר

תחילה ביבר פונה אל האתר ודורש להוריד את התמונות מכיוון שמדובר בזיוף, ובנוסף לזה לפרסם התנצלות רשמית מטעם האתר, וכך נעשה. אך בנוסף לזה, המאמן האישי שלו הצטרף לחגיגה וצוטט כאומר "ג'סטין בחור בהחלט מבורך, וזה אמנם יכול להשמע מטופש כשאני אומר את זה, אבל זה נכון"

 >>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

בנוסף לזה, לאחר שבתחילת השבוע יחסי הציבור של קלווין קליין השיבו על ביבר כי "כולם יודעים שג'סטין עושה כושר והוא בנה לעצמו לאורך השנים גוף שרירי. הוא כל כך מסור לפעילות הגופנית שהוא נראה מתאמן גם כשהרגל שלו הייתה שבורה", ועוד הוסיפו כי "ביבר מתאמן חמש פעמים בשבוע, 45 דקות בכל יום". ושלקראת הקמפיין החדש, הוא העלה את המינון ואת האינטנסיביות.

בתגובה לתמונות שהודלפו החברה הוסיפה "ג'סטין הופיע מוקדם במשך כל יום עם אנרגיות מדהימות, הוא לגמרי בטח בנו ונתן את הכל מעצמו.  הוא היה חי ובטוח כשהגיע הזמן לתפקד [...]. זה היה מאוד מרשים מצדו".

מה השלב הבא? להשתחוות?
מה השלב הבא? להשתחוות בפניך? © טמבלר

ועכשיו אנחנו שואלים - מה עוד ביבר צריך מלבד זריקות האגו שהוא קיבל במהלך ההתנצלות הפומבית והגיבוי של החברה והמאמן? אולי גם פסל בדמותו?

 
תגובות