נאיה ריברה על ג'סטין ביבר: "אתה נראה כמו דפוק". צילום מסך מהיוטיוב

נאיה ריברה על ג'סטין ביבר: "אתה נראה כמו דפוק"

כוכבת גלי פותחת את הפה: "אתה נראה כמו דפוק וזה מעצבן. בנות לא רוצות לצאת עם בנים שכל הזמן עסוקים במראה, תפסיק!" מה גרם לנאיה ריברה להתעצבן ומה יהיה לבליבריות להגיד על העניין?

נאיה ריברה, כוכבת גלי, כנראה לא מעריצה מושבעת במיוחד של ג'סטין ביבר. בתגובה לתמונות האחרונות של ביבר ברשת, בהן הוא לא מפתיע אותנו ומפנק אותנו בעוד תמונה בלי חולצה, אמרה הכוכבת: "אתה נראה כמו דפוק", מול עיניהם של כל הצופים בתכנית אירוח מצליחה, והותירה מיליוני מעריצות בליבריות זועמות: "אתה נראה כמו דפוק וזה מעצבן. בנות לא רוצות לצאת עם בנים שכל הזמן עסוקים במראה, תפסיק!" הוסיפה. לטענתה, אם ביבר היה הולך ומתקן משהו בבית, זה היה סקסי יותר. מעניין מה יש לביבר להגיד על העניין.

 
נמאס מג'סטין בלי חולצה?
נמאס מג'סטין בלי חולצה? © טמבלר

עוד במדור הבידור של פרוגי:

"אכפת לי פחות מהתמונות בפוטושופ מאשר מזה, זה מעצבן", אמרה ריברה והתכוונה לפרשה בה ביבר דגמן לחברת ההלבשה התחתונה 'קלווין קליין' ותמונותיו עברו פוטושופ מוגזם. "הוא בטח מתקלח הרבה, הרי יש לו מגבת מסביב למותניים". אמרה נאיה בעוקצניות. "היי, תראו אותי, בדיוק יצאתי מהמקלחת" היא הוסיפה תוך כדי שהיא מנסה לחקות את ביבר. אנחנו מקווים שהבליבריות לא יתעצבנו יותר מדי ויניחו לכוכבת, הרי כולנו כבר זכינו לגלות מה המעריצות שלו מסוגלות לעשות. 

© צילום מסך מיוטיוב
© צילום מסך מיוטיוב
תגובות