נופש במכון גמילה: מי מהסלבס כבר הספיק לבקר?. צילום: צילום מסך מyoutube

נופש במכון גמילה: מי מהסלבס כבר הספיק לבקר?

אולי הם כוכבים גדולים, ושיחקו בסרטים הכי נחשבים בהוליווד, אבל בנוסף להצלחה המסחררת, הייתה גם נפילה גדולה. אז מי מהסלבס כבר הספיק לבקר במכון גמילה?

לינדזי לוהאן

יש מפורסמים שאוהבים לנפוש בטבע, ויש את לינדזי לוהאן, שחקנית, דוגמנית ומכורה לסמים - כן, זה אחד מהתיאורים שהכי מאפיינים אותה. היא אושפזה לא מעט פעמים, ואף אשפזה את עצמה. היא ריצתה עונשי מאסר, הפרה תנאי מבחן שנקבעו לה כל פעם מחדש, והמשיכו להתגלות בבדיקות הסמים שלה סמים שונים ביניהם קוקאין, נכנסה ויצאה ממכוני גמילה – ואפילו דאגה לעדכן את המעריצים על כך בחשבון הטוויטר שלה. לינדזי לוהאן מראה לנו מה זאת ילדה רעה אמיתית.

© צילום מסך מיוטיוב
 

זאק אפרון

הכוכב המתוק והתמים של "היי סקול מיוזיקל" חיפש משהו שיעזור לו להתמודד עם כל הלחץ – הוא הצטלם בסרטים רבים ללא הרף והרגיש שמשהו חסר, וכאן הגיעו הסמים והאלכוהול כדי למלא את החסר. לאחר שהוא הבין שזאת לא הדרך, הוא ניסה להיגמל מההתמכרויות שלו, אך לאחר מספר חודשים, אפרון החל לשמור על פרופיל נמוך. כעת הוא מבקר בקביעות אצל פסיכולוג, משתתף בפגישות של אלכוהוליסטים אנונימיים ומקפיד על הרגלי חיים קבועים, כגון ללכת לישון בשעה קבועה, (בשעה תשע בערב, אם אתם מתעניינים).

 
© Instagram

דמי מור

האקסית המיתולוגית של אשטון קוצ'ר, נכנסה לדיכאון לאחר הבגידה הגדולה, והפרידה המתוקשרת. מור החלה לרדת במשקל בצורה דרסטית, ולאחר שחבריה דאגו לה היא הודתה שיצא לה "לעשן". בסופו של דבר, השחקנית התמוטטה לאחר לקיחת כמות כדורים לא ידועים ומצאה את עצמה מבקרת באחד מהמקומות הכי נחשקים בתעשייה – מרכז הגמילה, גם בשל הכדורים וגם בשל בעיית הרזון. כעת מור שומרת על פרופיל נמוך ונקי, אך היא עדיין רזה מאוד.

 
© צילום מסך מיוטיוב

סלינה גומז

הרבה כבר שכחו, לא ידעו או מנסים להדחיק – גם סלינה גומז, בעלת התדמית המתוקה, ביקרה במכון גמילה. היא החליטה לאשפז את עצמה במטרה "לנקות את הראש" מג'סטין ביבר ניסתה לשכוח ממנו ולהתגבר עליו על ידי התנתקות מהסביבה, לכן, היא נכנסה למוסד גמילה – ולא בגלל בעיות אלכוהול או סמים.

 
כבר לא הילדה התמימה שהכרנו?
כבר לא הילדה התמימה שהכרנו? © Instagram

צ'רלי שין

כחודשיים לאחר ששין נעצר בחשד שהצמיד סכין לגרונה של אשתו, השחקן אשפז את עצמו במכון גמילה בלוס אנג'לס, דבר שגרם להפסקת של הסדרה בכיכובו "שני גברים וחצי". ההפקה החליטה להדיח את שין בשל שערוריות הסמים, האלכוהול והאלימות שהסתבך בהן באותה התקופה, ובחרו לו מחליף – אשטון קוצ'ר.

© צילום מסך מיוטיוב
 

דמי לובאטו

עוד דמי לרשימה, והפעם כוכבת דיסני נוספת. כבר מגיל 17, החלה לובאטו לצרוך קוקאין בכמויות גדולות, על פי דיווחים של חברים שהיו מבלים יחד איתה. לאחר זמן מה, לובאטו הודתה כי היא סבלה מהפרעות אכילה, הפרעות נפשיות, דיכאון ולחץ נפשי. היא החליטה לקחת הפסקה מהלחץ התמידי והתמקדה בדבר עיקרי וחשוב  – ההבראה שלה. במהלך סיבוב הופעות עם האחים ג'ונאס, היא הכריזה שהיא פורשת ובוחרת להתאשפז במכון גמילה. לובאטו אכן אושפזה למספר חודשים בשנת 2011 במכון גמילה – ולאחר מכן היא גם הודתה שהיא הייתה שותה ומעשנת סמים.

 
© Instagram

קאשה (ke$ha)

גם הזמרת התוססת שאחראית ללא מעט להיטים הייתה במכון גמילה, בגלל הפרעות אכילה וסימנים למחלת האנורקסיה. לפי השמועות, המנהל האישי ומפיקה המוזיקלי גרם לה לחשוב שהיא שמנה שהיה מעיר לה על כך, דבר שערער אותה ואת בטחונה. לאחר כחודשיים במכון גמילה, יצאה קאשה ופרסמה תמונה עם חולצה שעליה נכתב: "אני שורדת!"

 
© Instagram

בריטני ספירס

2007 לא הייתה שנה מוצלחת לכוכבת הזוהרת והבלונדינית שלנו – בריטני ספירס. לאחר גירושיה, צלמי הפפראצי החלו לרדוף אחריה ללא הפסקה ולצלם אותה מבלה עם כוכבות כמו לינדזי לוהאן (היי, היא נמצאת ברשימה שלנו, זוכרים?) כשהן נראות שיכורות ומסוממות. באותה השנה, נכנסה בריטני למוסד גמילה, יצאה לאחר יום ודרשה שיגלחו את ראשה. אנשים החלו לחשוש למצבה הבריאותי של בריטני, שתועדה גם תוקפת צלם פפראצי. לאחר מספר יציאות וכניסות ממכון הגמילה, בריטני חזרה, התפכחה והתבגרה.

 
© Instagram


עוד במדור הבידור של פרוגי:

תגובות