זה לא נגמר: המוות של ג'ואן ריברס מגיע לבית משפט. צילום: צילום מסך מיוטיוב

זה לא נגמר: המוות של ג'ואן ריברס מגיע לבית משפט

אחד האירועים הקשים והעצובים ביותר שקרו בתקופה האחרונה היה המוות של הקומיקאית הגדולה מכולם ג'ואן ריברס שנפטרה בעקבות אירוע לב. אמנם זה קרה לפני חמישה חודשים אבל רק עכשיו בתה הגישה תביעה נגד מרפאת מנהטן. "קשה לדמיין מקרה שבו קיימת יותר רשלנות רפואית מאשר חוסר זהירות רפואית"

לפני כחמישה חודשים הלכה לעולמה הקומיקאית, המנחה ושחקנית הקולנוע הגדולה, ג'ואן ריברס, לאחר שנאבקה בבית החולים על חייה. ריברס הייתה אמורה לעשות ניתוח במיתרי הקול, ולבסוף קיבלה אירוע לב. במקום להביע את העצב העמוק שלה, בתה מליסה החליטה להודות לצוות הרפואי כשכתבה בעמוד הפייסבוק והאינסטגרם של ריברס: "בני ואני רוצים להודות לצוות הרפואי בבית החולים, על הטיפול הנפלא שהעניקו לאמי", אולם רק עכשיו היא הגישה תביעה נגד מרפאת מנהטן שלא הצליחה להשאיר את אמה בחיים. 

© אינסטגרם

מליסה טוענת בעמוד הפייסבוק שלה שהטיפול של הרופאים לא היה מספיק טוב, וכי הם טיפלו באמה ב"אופן רשלני ולא זהיר". נוסף לכך, התלונות על מיתרי הקול של האם התעכבו והרופאים לא טיפלו בה מיד. מליסה מוסיפה כי "הרמה של הניהול הרפואי הכושל, חוסר הכבוד וההתנהגות השערורייתית היא מזעזעת ולמען האמת כמעט בלתי נתפסת. לא רק אמא שלי הייתה ראויה לטוב יותר, כל חולה שמגיע למרפאה ראוי לטוב יותר".

‎‎פרסום‎ by Melissa Rivers.‎

בין הטענות בתביעה, מליסה טענה שהרופאים לא קיבלו את ההסכמה בכתב של אמה לאחד מההליכים שבוצעו עליה, אחד הרופאים שהיה בחדר הניתוח לא היה מוסמך להיות שם ורופא אחר צילם בפלאפון שלו את ריברס כשהייתה בתרדמת בטענה שהיא תשמח לראות את התמונות כשתתאושש. מליסה הוסיפה כי הרופאים היו רשלנים לאחר שגילו שדרכי הנשימה של ריברס היו חסומות ואמנם הם ניסו לבצע פעולות הנשמה אך נכשלו ולא הזעיקו תגבורת. "הלקוחה שלנו מליסה ריברס לא הייתה יכולה להיות יותר מאוכזבת ומיואשת מההתנהגות הרפואית השערורייתית הזאת", אמר עורך הדין. "קשה לדמיין מקרה שבו קיימת יותר רשלנות רפואית מאשר חוסר זהירות רפואית".

© צילום מסך מיוטיוב
 
הריברס בריאיון
 


עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

תגובות