פרסום ראשון: אליאנה תדהר מצטרפת ל"מועדון החנונים". צילום: רפי דלויה

פרסום ראשון: אליאנה תדהר מצטרפת ל"מועדון החנונים"

כוכבת הילדים הבלתי מעורערת, ומי שמזוהה בעיקר עם הסדרה "גאליס", אליאנה תדהר, מצטרפת לקאסט העונה השנייה של "מועדון החנונים" בערוץ המתחרה. אנחנו מבולבלים

כן כן, גם אנחנו בשוק. הכוכבת הגדולה של ערוץ הילדים ומי שמזוהה כל כך עם הסדרה הכי מצליחה ביקום "גאליס", אליאנה תדהר, סגרה בימים אלה על הצטרפותה לעונה השנייה של הסדרה "מועדון החנונים", שתעלה בערוץ זום בשנה הקרובה. תדהר מצטרפת לקאסט הקיים של הסדרה הכולל את עמית פרקש, שיר מורנו, יון תומרקין, לני כהן, אורי בלופרב, נווה צור, יואב רוטמן, שירה נאור ועומר דרור.

אנחנו עדיין בהלם!
אנחנו עדיין בהלם! © רפי דלויה

עלילת הסדרה נעה סביב יותם המוגדר כסופר חנון ומקים את מועדון החנונים יחד עם דנה, הגר, צחי ושוסטק. המועדון החדש פועל לפי ספר החוקים של יותם, שאליו הוא מוסיף חוק חדש בכל פרק. מול מועדון החנונים מתייצבים המקובלים, אורן המכונה כ"אורן טונה", שקד ומלכי הכיתה שהם גם בני זוג, תום ותות. רוב המקובלים, חוץ משקד, נוהגים להקניט את החנונים ולצחוק עליהם. שתי הקבוצות חוות יחד אהבות, מזימות וריבים. העונה הראשונה הייתה תוכנית הדגל של ערוץ זום, ובעקבת הצלחתה הוחלט להפיק עונה שנייה. 

קאסט הסדרה
קאסט הסדרה © אור גפן
 

ליהוקה של תדהר עלול לערער את עולם הילדים, מכיוון שהיא נחשבת הכוכבת הגדולה ביותר של ערוץ הילדים בגלל כיכובה בחמש העונות של "גאליס", הסרט המצליח שלהם, ובקרוב תשתתף גם בעונה החדשה ובסרט נוסף שיצא לפועל. תדהר מזוהה עם ערוץ הילדים, ובקרוב תככב גם בערוץ המתחרה, מה שיראה מוזר ולא ברור למעריצים הנלהבים. 

© רפי דלויה

חושבים שאליאנה יותר מתאימה ל"גאליס" או ל"מועדון החנונים"? 

 

מערוץ זום אישרו את הפרטים.

 

 

 

 

תגובות