ילדת הפלא: אגם רודברג חוגגת יום הולדת 29. צילום: ענת מוסברג

ילדת הפלא: אגם רודברג חוגגת יום הולדת 29

הדוגמנית והשחקנית המצליחה אגם רודברג, חוגגת בדיוק היום את יום הולדתה ה-29. אז מה הדרך שהיא עברה עד היום ומה יש לנו לאחל לה?

אגם רודברג החלה את דרכה כבר בגיל 15 בפרסומת למשקה החדש "צרי קוקה קולה", ומאז הפרסומת, אף אחד לא שכח מהבחורה. בגיל 18, איך לא, מיד התגייסה לתיאטרון צה"ל ביחד עם חברה טובה שגם אותה אתם מכירים, רוני דואני. רודברג הופיעה לראשונה בטלוויזיה לפני כ12 שנים, בטלנובלה "אהבה מעבר לפינה", ששודרה בערוץ 2, שם שיחקה את שירלי במשך שלוש עונות ובאותה תקופה היא גם שיחקה בתפקיד הראשי בסרט "אבא שחור לבן", ובמחזמר "שיר נולד".

 
 
© אינסטגרם

בין השנים 2006-2007, היא שיחקה בעונות האחרונות של "השיר שלנו", בה גילמה את שי ברקת, ביתו של הרמטכ"ל. בנוסף, היא השתתפה בתפקיד הראשי בטלנובלה "הנסיכה", היא דיבבה בסרט "כיפה אדומה" הסיפור האמיתי" וגם בסרט השני "כיפה אדומה סוגרת חשבון". בשנת 2009 היא שיחקה בעונתה השלישית של "האלופה" המגלמת את לינור שוקיניאן, בתו של הרב המקובל.

 

מה לגבי פסטיגלים? כבר בשנת 2004 רודברג השתתפה בפסטיגל "לא יאומן כי פסטיגל", ובשנת 2009 השתתפה ב"קונג פו פסטיגל", שם שרה את השיר "מטרה מספר אחת" יחד עם עדי הימלבלוי וקטפה את המקום הראשון. כמו כן, היא השתתפה גם במחזמר "תום סוייר והאקלבריפין" בתפקיד בקי תאצ'ר, במחזמר "כלה על הנייר" שם שיחקה את אנה.

 
 

שנה לאחר מכן, רודברג שיחקה את כרמל, האקסית המיתולוגית של ליאו, בסדרה "חצויה" וגם בעונה של "חצויה הדבר האמיתי" בה שיחקה את אגם, חברתו של הסוכן המנצל אותה. 

 

לפני כשנתיים היא השתתפה בסדרת הדרמה "פצועים בראש", לצד דר זוזובסקי, תובל שפיר, גיא עמיר וחנן סביון, בה היא משחקת את דמותה של זוהר פיין. ממש בקרוב יחלו הצילומים לעונה השנייה. בשנת 2014, היא השתתפה בסדרה המצליחה "מתים לרגע" וגילמה את דנה ריסקין, אין ספק שהיא עשתה את התפקיד באופן יוצא מן הכלל וסחפה את כולנו לצפות בסדרה. בימים אלו היא מככבת בתיאטרון בהצגה "שבטים" לצד ידידיה ויטל. 

 
© אינסטגרם
 
© אינסטגרם

לפני שלוש שנים, רודברג הגיעה למסקנה שאם היא רוצה להיחשב שחקנית אמתית, היא צריכה ללמוד בבית ספר למשחק, על כן היא נרשמה ללימודים בבית הספר למשחק של יורם לווינשטיין, שם מצאה גם את בן זוגה בשלוש שנים האחרונות, גל אמיתי. השניים מנהלים זוגיות נוצצת ופוטוגנית במיוחד, אנחנו מחכים כבר לטבעת.
 
© אינסטגרם
© אינסטגרם

מה אתם מאחלים לאגם?

© ענת מוסברג

 

 עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

 

 
תגיות
תגובות