סיי וואט? 10 הכוכבים שלא משתמשים בשמות האמיתיים. צילום: אינסטגרם

סיי וואט? 10 הכוכבים שלא משתמשים בשמות האמיתיים

יש כמה כוכבים מהביצה העולמית שלא קוראים להם כמו שחשבנו או שנולדו עם שמות אחרים לגמרי, למשל דמי לובאטו, ליידי גאגא ומיילי סיירוס. מי שינה אות אחת בלבד בשם שלו ואילו שמות הכי הפתיעו אותנו?

ליידי גאגא

הראשונה ברשימה שלנו היא ליידי גאגא, ששמה המלא הוא סטפני ג'ואן אנג'לינה ג'רמנוטה. הזמרת שידועה בקולה המיוחד ובהופעתה יוצאת הדופן העניקה לעצמה את שם הבמה "ליידי גאגא" שזכה לאהדה רבה בקרב המעריצים. לא באמת חשבתם שהשם הפרטי שלה הוא ליידי, נכון? 

ליידי סטפני ג'ואן אנג'לינה ג'רמנוטה גאגא?
ליידי סטפני ג'ואן אנג'לינה ג'רמנוטה גאגא? © אינסטגרם

דמי לובאטו

ידעתם שהשם הפרטי של דמי לובאטו הוא בכלל דמיטריה? לא, לא מטריה אלא דמיטריה. למעשה, "דמי" הוא שם הבמה שלה והשם האמצעי שלה הוא דבון אך היא לא נוהגת לקרוא לעצמה כך. דמי לובאטו, דמיטריה לובאטו, דמיטריה דבון "דמי" לובאטו, אנחנו אוהבים אותך בכל שם ובכל מצב. 

דמיטריה ווי לאב יו!
דמיטריה ווי לאב יו! © אינסטגרם

קווין ג'ונאס

קווין ג'ונאס, הצלע משלישיית האחים ג'ונאס שהתפרקה לפני שנתיים, נולד בכלל בשם פול ג'ונסון השני. הוא נקרא על שם אביו פול אך כנראה שהחליט שיקראו לו רק קווין. לדעתנו פול זה שם יותר יפה. מה אתם אומרים? 

למה לא פול? © אינסטגרם

לנה דל ריי

הזמרת היפה לנה דל ריי נולדה בכלל בשם אליזבת' וולרידג'. עם שלושה אלבומים מצליחים, סינגלים כובשים ומרגשים וקול ייחודי שניתן רק לה, אי אפשר שלא לאהוב אותה, גם אם השם האמיתי שלה פחות יפה משם הבמה "לנה דל ריי".

© אליזבת' וולרידג'/לנה דל ריי היפה

לורד

לשם כזה לא ציפינו. מסתבר שלזמרת הצעירה לורד יש שם ארוך כזה שההורים התלבטו בין כמה שמות, עד שבחרו לה את כולם. "לורד" הוא שם הבמה והשם האמיתי הוא אלה מריה לאני יליץ' אוקונור. אותנו מעניין אם היה ללורד שלנו מקום בתעודת הזהות, כי שורה אחת בטוח לא הספיקה. 

עכשיו אנחנו מבינים למה בחרת שם במה
עכשיו אנחנו מבינים למה בחרת שם במה © אינסטגרם

לוסי הייל

ידעתם שלוסי הייל, השחקנית היפה מהסדרה "שקרניות קטנות ויפות", נולדה עם השם קארן? אנחנו מהמרים שלא. בנוסף, השם האמצעי של הייל הוא לוסיל. כנראה שהיא החליטה לוותר על האות ל' וכך יצא השם לוסי. קארן, לוסיל, לוסי - בשבילנו את אריה מונטגומרי תמיד! 

בהחלט שקרנית!
בהחלט שקרנית! © אינסטגרם

מיילי סיירוס

זה משהו שאתם כנראה יודעים. הכוכבת הכי פרובוקטיבית בביצה העולמית, מיילי סיירוס, נולדה בשם דסטיני הופ סיירוס וכשהגיעה לגיל ההתבגרות שינתה את שמה למיילי, שזהו הכינוי שנתן לה אביה. מה אתם מעדיפים, דסטיני הופ או מיילי? 

מיילי סמיילי
מיילי סמיילי © אינסטגרם

ניקי מינאז'

מה לגבי זמרת הראפ וההיפ הופ המוכרת, ניקי מינאז'? אם חשבתם שזהו שמה האמיתי, טעיתם. השם האמיתי הוא אוניקה טניה מאראג', אנחנו מניחים שהיא מעדיפה את השם הקצר מאשר השם הארוך והמייגע, משום ששם הבמה שלה הוא "ניקי מינאז'". האמת? זה יותר תופס. 

ניקי יותר תופס
ניקי יותר תופס © אינסטגרם

נינה דוברב

אתם לא מאמינים מהו שמה המלא של נינה דוברב. כוכבת "יומני הערפד" נולדה עם השם ניקולינה קונסטנטינובה דוברבה. כן, גם אנחנו מופתעים ומרחמים עליה שיש לה שם כזה ארוך ומסורבל. כמה מזל שהיא החליטה לקצר אותו!

גם נינה מופתעת
גם נינה מופתעת © אינסטגרם

זאין מאליק

האחרון ברשימה שלנו הוא האחרון שהיינו מצפים שזהו לא שמו האמיתי. למעשה, חבר להקת וואן דיירקשן, זאין מאליק, לא שינה לחלוטין את שמו. בהתחלה הוא נקרא זאין ג'אווד מאליק ולאחר מכן, כשהלהקה הוקמה, הוא קרא לעצמו רק זאין מאליק אך הפעם החליף אות אחת וכך הוא שינה את שמו מ-Zain ל-Zayn. אנחנו שואלים: למה? 

Zain, Zayn, מה זה משנה?
Zain, Zayn, מה זה משנה? © אינסטגרם

 

תגובות