קיטשים ליום אחד: מה עשו הסלבס בולנטיינס?. צילום מסך מאינסטגרם

קיטשים ליום אחד: מה עשו הסלבס בולנטיינס?

החג האהוב במיוחד כבר מאחורינו, אבל זאת סיבה מספיק טובה כדי לסכם לכם עד כמה הסלבס היו קיטשים ל24 שעות. ידידיה ויטל, קרן פלס, און רפאלי וישראל אטיאס כבר בפנים

במקום להישאר בארץ ישראל ולאכול באחת המסעדות במרכז, בחרה מלכת היופי במיל' שביט ויזל, לטוס עם בן זוגה אוהד בן נון, לנופש בניו יורק. תכלס, הרבה יותר שווה לבלות את יום האהבה בתפוח הגדול. 

טיסה מהנה!
טיסה מהנה! © אינסטגרם

במקום לבלות מעבר לים כמו ויזל, עידן יניב, נטלי דדון ואביה שושני מ"הכוכב הבא", החליטו לצאת למסעדה טרנדית בתל אביב, ולחגוג ביחד את היום הכי אהוב בשנה. בטוח היה טעים.

בתאבון כפרות
בתאבון כפרות © אינסטגרם

אם כבר מדברים על "הכוכב הבא", השופטת הכי רגישה על המסך קרן פלס, החליטה הפעם להישאר בבית, בתוך אמבטיית קצף שכולנו רק היינו חולמים להיכנס אליה. מעניין אם נועם גם היה כלול בתכניות.

מקנאים בך כלכך
מקנאים בך כל כך © אינסטגרם

מי שעוד נשאר בחדר האמבטיה, היו הזוג המלכותי שלנו אלירז שדה ואילנית לוי, ששיתפו אותנו בתמונה שבה הם מצחצחים שיניים. טוב נו, לנשיקה חייב טעם טוב. 

מאמי, תשפשף בחניכיים
מאמי, תשפשף בחניכיים © אינסטגרם

היו כאלה שבמקום להישאר בבית, להתכרבל במיטה ולצפות בסרט רומנטי, העדיפו לצאת לחגוג בחוץ, ממש כמו אסי עזר ובן זוגו אלברט, שהחליטו לבלות את חג האהבה דווקא בהופעה של עידן רייכל. לעומת זאת, מייקל לואיס ובת זוגתו הדוגמנית ניבר מדר, חגגו בבר ושתו דרינקים חלומיים. 

מתרייכלים
מתרייכלים © אינסטגרם
מזל שהיא כבר בת 18
מזל שהיא כבר חוקית © אינסטגרם

כמובן שאי אפשר בלי הזוג הכי מדובר במדינה, בר רפאלי ועדי עזרא. שמראים לנו כל פעם מחדש שהזוגיות הזאת תמשיך לעוד המון שנים מאושרות. אנחנו עדיין מחכים לטבעת.

מתים עליהם
מתים עליהם © אינסטגרם

אם כבר מדברים על רפאלי, תמיד חשבנו שהאח הצעיר של ברבור, און רפאלי, תפוס חזק, אך לפי התמונה שהוא העלה נראה כי בת זוג ממש אין לו וחיי רווקות הוללים במיוחד עם החברים הכי טובים דווקא כן. טוב נו, ככה זה כשאתה בן 18. 

לחיים!
לחיים! © אינסטגרם

כמו כן, יש את הזוגות הרגילים בביצה שהפגינו אהבה עזה והעלו תמונה רומנטית במיוחד. ממש כמו אביב אלוש ואשתו נופר, כוכב "זגורי אימפריה" ישראל אטיאס, עם חברתו נעמי, דניאל טופז עם בת הזוג סטייסי, ואם כבר מדברים על "המירוץ למיליון", אי אפשר שלא להזכיר את הזוג הלוהט אלכסה דול ורז זלצרמן. בנוסף, האחים ב"שמיניה", הילי ילון וידידיה ויטל חגגו ביחד. אנחנו מאושרים.

משפחת אלוש מתוקים
אלוש מתוקים © אינסטגרם
תשלוף כבר טבעת!
תשלוף כבר טבעת! © אינסטגרם
סטייסי היפה
סטייסי היפה © אינסטגרם
דביקים
דביקים © אינסטגרם
האחים בכאילו
האחים בכאילו © אינסטגרם

אבל מי שריגש אותנו במיוחד היה הסטנדאפיסט חן מזרחי, שבמקום להעלות תמונה לאינסטגרם עם חברתו, העלה סרטון אוהב ורומנטי במיוחד שמדגיש כמה הוא באמת אוהב אותה. אנחנו התאהבנו גם. צפו:

 

 

 עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

 

תגובות