חברים הכי טובים: מצעד 12 הכלבים הכי מפורסמים . צילום: צילום מסך מאינסטגרם

חברים הכי טובים: מצעד 12 הכלבים הכי מפורסמים

הכלבים הם החברים הכי טובים שלנו וגם של הסלבס. הם קמים איתם בבוקר, הולכים איתם לישון בלילה והם הכי הכי קרובים לכל האנשים שאנחנו אוהבים. כתבה מיוחדת שתפזר קצת אבק כוכבים לחבריהם הטובים של הסלבס

יון תומרקין – פפה

סיפור האהבה בין יון תומרקין לכלב שלו פפה, התחיל כשצילם סרטון לעמותת צער בעלי חיים רמת גן, משם התאהב ממבט ראשון בכלב שהביאו לו וישר אחרי שסיים לצלם החליט לאמץ את פפה. מאז תומרקין ופפה לא נפרדים והוא אפילו הגיע איתו לאירוע לתרומה לבעלי חיים. אנחנו מקווים שליבם לא נשבר כשנאלצו להיפרד למען הצילומים לגולסטאר.

© צילום מסך מאינסטגרם
 
 

עמית פרקש – מונה

הכלבה המתוקה של עמית פרקש מונה, גורמת לנו להתעלף ממתיקות יתר. מונה היא מסוג שיצו ובעבר הייתה שייכת גם לאקס של פרקש, אסף הרץ. כשמונה לא עסוקה בלהתכרבל בידיה של פרקש, היא מגיעה איתה לאולפן שלנו, לריאיון לכבוד חג סוכות. כאלה מתוקות! 

©צילום מסך מאינסטגרם
 

אסי עזר – עמוס

את עמוס אסי עזר אימץ לפני כשלוש שנים, עמוס נזרק לרחוב ונמצא על ידי וטרינר שהעביר אותו לעמותת "חברים לחיים", עזר התאהב בו ברגע, החליט לאמץ אותו וכמובן סיפק כמה ראיונות זוגיים משותפים. כשנמצא הזורק של הכלב עזר סיפר שעשה מעשה מכוער, ואנחנו לגמרי מסכימים שעכשיו עמוס נמצא בבית חם.

© צילום מסך מאינסטגרם
© צילום מסך מאינסטגרם

ג'וי ריגר – ליידי

ליידי הכלבה המתוקה של ג'וי ריגר ללא ספק מזכירה לנו את הכלבים הקטנים והחמודים על נייר הטואלט רק בשחור. ריגר ומשפחתה אימצו אותה לפני כחודש, היא ללא ספק הספיקה להתאהב בה ולעלות תמונות מתוקות שלה לאינסטגרם כדי שנמות ממתיקות יתר.

© צילום מסך מאינסטגרם
© צילום מסך מאינסטגרם

עודד פז – טוביה

את טוביה יצא לנו לראות לא פעם בתפקידי אורח ב"הפיג'מות", ככה זה שהבעלים שלך הוא עודד פז ומסדר לך תפקידים בתעשייה. לאחר הפיג'מות טוביה גם התקדם ל"הכלב של המדינה", מה לעשות הכלב כבר כוכב. פז וטוביה נמצאים ביחד כבר 7 שנים והוא מסוג קבליר קינג צ'ארלס ספנייל, וחוץ מטוביה הכינויים שלו הם גם טוביאס, טורקיה ורוביה. איזה מתוקקק! 

© צילום מסך מאינסטגרם
 

מאיה שואף – בנג'ו

בנג'ו היא הכלבה הקטנה והמתוקה של לא אחרת מאשר מאיה שואף ובן זוגה לורן פלד. בנג'ו היא מסוג שיצו, וללא ספק היא אחת הכלבות שהספיקו לבקר הכי הרבה בעולם, בגלל המגורים של השניים בישראל ובניו יורק. מקנאים בה!

© צילום מסך מאינסטגרם
© צילום מסך מאינסטגרם

עדי הימבלבלוי – מילה

את מילה עדי הימבלבלוי אימצה לפני כחצי שנה ומאז היא ממלאת את עולמה, הכלבה הקטנה בקרוב תאלץ לקבל פחות תשומת לב בגלל התינוק החדש שהימלבלוי ובעלה נדב פלד מצפים לו. אנחנו רק מקווים שהבעל נדב לא מקנא במילה כשהיא מתנשקת עם עדי.

© צילום מסך מאינסטגרם
©צילום מסך מאינסטגרם

דניאל מורשת – רוקו

אי אפשר שלא להתאהב ברוקו הכלב העצלן של דניאל מורשת, או לפחות ככה הוא קורא לו בכל תמונה שהוא מעלה לאינסטגרם. לרוקו יש עשרות כינויים והוא כבר יודע לתת יד ולשבת, אבל בעיקר הוא יודע לחמם את דניאל במיטה כשהם ישנים ביחד כפיות. חמודים!

© צילום מסך מאינסטגרם
© צילום מסך מאינסטגרם

רז ואלכסה – לואי

כשיש שני דוגמנים בבית חסר רק עוד דוגמן אחד שיעשה את הבית מושלם, לואי הכלב החמוד והמתוק של רז ואלכסה מושלם להגדרה הזאת. לואי כבר מתרגל למחיר התהילה של הוריו שקוראים לו "ילד" עם המון המעריצים באינסטגרם, מצטלם לקמפיינים וכמובן עושה פוזות למצלמה עם הוריו הדוגמנים.

© צילום מסך מאינסטגרם
© צילום מסך מאינסטגרם

נתן גושן – נינה וצ'ארלי

נינה וצ'ארלי הן שתי הכלבות החמודות של נתן גושן. בזמן שהוא לא מלטף אותן הוא מעדיף לצלם אותן לרשתות החברתיות ולעלות תמונות סטייליסטיות במיוחד של צ'ארלי עם משקפיים ותמונות חמודות של נינה מסתכלת למצלמה.

©צילום מסך מאינסטגרם
© צילום מסך מאינסטגרם

אליאנה תדהר – לורי וללי

אנחנו מאוהבים בגושי הפרווה המתוקים של אליאנה תדהר, לורי וללי. שתי הכלבות המתוקות כבר הספיקו להפוך לכוכבות גדולות כשהשתתפו ב"מי אני" וכמובן כשראינו אותן בתמונות באינסטגרם של אליאנה. ללי נמצאת עם אליאנה מאז שקיבלה אותה כמתנה לבת מצווה בגיל 12, היא מספרת שהיא מפליצה ונוחרת, אנחנו מאחלים בהצלחה לאליאנה, בכל זאת, היא ישנה איתה בלילה. 

© צילום מסך מאינסטגרם
© צילום מסך מאינסטגרם

שירן סנדל – ג'ובאני וללי

הכלבים שממלאים את ליבה של שירן סנדל הם לא אחרים מאשר ג'ובאני וללי הכלבים הקטנים והכי מתוקים שראינו. כשהם לא משחקים עם ברווזים או מצטלמים לתמונות מתוקות לאינסטגרם של סנדל אפשר לראות אותם מתפנקים בזרועותיה של שירן, הכי כיף להם!

© צילום מסך מאינסטגרם
© צילום מסך מאינסטגרם

עוד במדור הבידור של פרוגי: 

 

 

הצטרפתם כבר לפייסבוק של פרוגי? 

ולאינסטגרם שלנו?

 

 

 

תגובות