כבר לא ילדה: דר זוזובסקי חוגגת 24 .

כבר לא ילדה: דר זוזובסקי חוגגת 24

אחת הדוגמניות והשחקניות הכי עסוקות בארץ, חוגגת היום את יום הולדתה ה-24. אז אילו פרויקטים עשתה עד עכשיו ומה אנחנו מאחלים לה?

מאז ומתמיד היה ברור לדר זוזובסקי ששואו ביז זה מה שהיא הולכת להתעסק בו. היא הופיעה על השולחן בסלון בזמן שחלמה להופיע בפסטיגלים, ולאחר מכן כשלמדה בבית ספר "אלון", היא נרשמה למגמת תיאטרון וחיכתה לפריצה הגדולה. אז מי אמר שניסים לא קורים? 

© רפי דלויה

בגיל 18, ישר אחרי התיכון, זוזובסקי התנדבה לשנת שירות בכפר נוער לילדים בסיכון בצפון הארץ, על מנת לשמש כ"אחות גדולה", אך כשהגיעה לשם היא לא ציפתה למה שיהיה. הם היו עויינים אליה ועשו לה דברים משפילים וזו באמת הפעם הראשונה שהיא הרגישה הילדה הדחויה. לקח לה זמן להבין אותם ופשוט הפכה להיות חברה שלהם. לאחר שנת השירות היא התגייסה לצבא ושירתה בחיל החינוך. היא שימשה כצלמת וידאו ותיעדה את ההופעות של הלהקות הצבאיות ברחבי הארץ, שם היא פגשה את לי בירן, רוני דלומי ואליאנה תדהר

© אור גפן

כשסיימה את השירות הגיעה לסוכנת אלינור שחר, והתחילה למנף את עצמה כדוגמנית מצליחה. זוזובסקי נשלחה למילאנו, שם היא דיגמנה למגזין האיטלקי "קוסמופוליטן", לאחר מכן דיגמנה בלונדון וכן בפריז לחברת האיפור "ספורה". בשנה האחרונה היא כיכבה בקמפיינים של "קסטרו" והצטלמה ללוח השנה של מגזין "בלייזר", יחד עם חברתה הטובה שלומית מלכה. ובנוסף, היא הפכה לפרזנטורית של רשת נעלי סקופ.

© רפי דלויה
© יחסי ציבור
© מתוך האינסטגרם של דר

התחלנו להכיר את זוזובסקי המוכשרת כאשר פרצה אלינו לפני כשלוש שנים בסדרה הפופולרית "החממה", כשהעונה השלישית משודרת ממש בימים האלה. היא משחקת את נטלי, בתו של לואיס ואחותו הקטנה של רובי.
ההצלחה של הסדרה גרמה לבוסים להפיק שני מופעים של "החממה לייב", כאשר מתוכנן מופע נוסף בפסח. בחזרות למופע, זוזובסקי מצאה לה אהבה, לא אחרת מכוכב הנוער לי בירן שמשחק לצידה בסדרה, ואיתו היא נמצאת בזוגיות קרוב לשנה.

 
© אור גפן
© אור גפן
© רפי דלויה

את המעבר לעולם המבוגרים עשתה עם תפקיד הדרמה "פצועים בראש", לצד תובל שפיר, גיא עמיר וחנן סביון, שם היא משחקת את אחותו של סער. באותה שנה יצא לנו לראות אותה בסדרת המתח "בני ערובה" בתפקיד נועה דנון, ובקיץ האחרון החלה לשחק בעונה השלישית של דרמת הפשע "נויורק" בתפקיד "חזי". כמו כן, בקיץ הקרוב היא תככב בסרט "איביזה" לצד מאור שוייצר ושני אטיאס. 

 
© רפי דלויה


אנו מאחלים לזוזובסקי המון מזל טוב, ושתמשיך לככב עוד זמן רב על מסך הטלוויזיה שלנו!

תגובות