שואו ביזנס: הסלבס שפתחו עסקים. צילום: צילום מסך מyoutube, צילום מסך מאינסטגרם

שואו ביזנס: הסלבס שפתחו עסקים

כנראה שהכסף בתחום הבידור לא מספיק ולכן לא מעט מפורסמים פתחו בתי עסק משלהם, ממסעדות ועד חברות קוסמטיקה. אז למי מהסלבס יש הכנסה צדדית? הרשימה המלאה

ג'ו ג'ונאס 

כוכב ״האחים ג׳ונאס״ לשעבר - ג׳ו ג׳ונאס החליט לקחת הפסקה קטנה מהמוזיקה ומקריירת הסולו שלו והשיק לאחרונה מסעדה חדשה בבעלותו בקליפורניה אותה הוא מנהל יחד עם שותפים מהתעשייה. מדובר במסעדה ששמה ״הינטרלנד״ והיא ממוקמת במרכז סנטה מוניקה שבלוס אנג׳לס. ברשימת בעלי השם בתעשייה האמריקאית שכבר הוזמנו ובאו לבקר נמצאת בין היתר האקסית קמילה בל. המסעדה עצמה משדרת אווירה חמימה ונעימה עם עיצוב פשוט וקלאסי והיא כבר הספיקה לקבל המלצות ממבקרים, שלפיהם היא חובה.

© צילום מסך מאינסטגרם

ג׳סטין טימברלייק 

הטאלנט ניסה את מזלו ופתח בעבר את המסעדה ״דסטינו״ בניו יורק לפני כעשור, אך היא נאלצה להיסגר בשל תקריות לא נעימות עם חוסר הניקיון בשירותים. מקורות דיווחו כי, לא נעים להגיד, אבל הפסולת של האנשים הייתה על הקירות. כעת חברי הצוות מתעסקים בהרשעת האחראי לאי הנעימות. בכל זאת, הרשת הידועה בארה״ב ״אירוח דרומי״ (״סוות׳ארן הוספיטלטי״) שיתפה פעולה לפני מספר שנים עם טימברלייק וביחד פתחו מסעדה שהיה שותף לעיצוב שלה בדנבר בארה״ב. המסעדה מצליחה כבר כמה שנים והיא כיום בבעלות משותפת של הזמר, החברה ועוד כמה שותפים. הרשת היא רשת גדולה שיש לה עוד סניפים, ובנתיים הסניף עדיין מחזיק מעמד למרות הכשלים של המסעדה האחרת של טימברלייק.

© אינסטגרם

אשטון קוצ׳ר, ווילמר וולדרמה ודני מאסטרסון 

החברים הותיקים עוד מתקופת הסדרה הנוסטלגית ״מופע שנות השבעים״ ביחד עם עוד כמה שותפים מפורסמים בחרו להשקיע במסעדה ״דולצ׳ה״ שנמצאת בלוס אנג׳לס. המסעדה ראתה את מיטב המפורסמים והסלבס, מדמי מור, פריס הילטון ועד בריטני ספירס. הביקורות מעולות, העיצוב חדשני, מודרני ומאוד מומלץ לבלות שם בארוחה בלתי נשכחת. אין ספק שהחבר'ה האלה יודעים מה הם עושים והמסעדה לא יכולה להיות פחות ממדהימה.

© צילום מסך מיוטיוב

בון ג׳ובי

בון ג׳ובי הוא בין המוסיקאים שנחשבים יותר אולד סקול למרות שעד היום הוא מוכר בעולם ויש לו וללהקה שייסד מעריצים רבים. בון ג’ובי הוא אחד מהאנשים העשירים בעולם, הוא כבר בעלים של קבוצת פוטבול, וזכה להמון תהילה אך הפרויקט האחרון שלו שובה לב. ב2012 פתח בניו ג’רזי מסעדה הנקראת “סול קיטצ’ן” (מטבח הנשמה) שבה החליט שימכר רק אוכל בריא ומזין, הקונספט של המסעדה הוא תרומה לקהילה. בתפריט אין מחירים, הלקוח משלם כמה שהוא יכול, גם אם זה המינימום, או תורם בפרוייקט כלשהו בהתנדבות עבור הארוחה. 

© אינסטגרם

גניפר לופז ובריטני ספירס 

שתי הכוכבות ניסו כל אחת בנפרד לפתוח מסעדה משלהן, אבל לרוע המזל זה לא ממש הלך. המסעדה של לופז הייתה בסגנון לטיני ואפילו הגישה מנות בסגנון קובני. למסעדה קראו “מדר’ס” והיא פעלה שנים רבות, העסקים בקליפורניה כנראה לא ממש הלכו, והמסעדה נסגרה בלי סיבה ברורה. גם המסעדה של בריטני פעלה בעשור הקודם. היא הייתה אלגנטית וטובה, אבל לא הרוויחה הרבה כסף ולכן בריטני נאלצה לסגור, חבל.

© צילום מסך מאינסטגרם

וגם בישראל לא חסר...

ליהיא גרינר 

הסאנשיין שלנו ליהיא גרינר, החליטה שחסר בארץ חברה שמתמצאת באיפור מינרלי שמתאים גם לעור רגיש ולכן דיברה עם חברה ויחד הן יבאו ליין איפור מארצות הברית המוכר לנו בתור "סאנשיין קוסמטיקס", השם כמובן הגיע מהכינוי של ליהיא 'סאנשיין'. אם חשבתם שבגלל העסק של גרינר נפסיק לראות אותה מגיעה להשקות ונהנת מהתהילה, כנראה שטעיתם.

© אינסטגרם

בן רביד

בן רביד מאוד מרענן את המסך שלנו, אבל הוא מרענן אותנו גם עם שתייה קרה או גלידה בדרך. רביד החליט יחד עם עוד כמה חברים להביא לארץ את רשת הקינוחים המולקולרים שנקראת "מולקולה", שבו העובדים הם מדענים וכל אחד מהלוקחות יכול בעצמו ליצור משקה חדש או אפילו להמציא גלידה. מגניב!

© אינסטגרם
© אינסטגרם

ציון ברוך 

הכל התחיל ברגע שבו ציון ברוך ישב עם אחד מהשותפים צורי מסיקה במסעדת סושי ואמר "יום אחד נפתח מסעדת סושי ביחד", משם הנבואה התגשמה ולפני כשנתיים פתחו לראשונה את המסעדה היפנית במתחם הבורסה ברמת גן בשם מצ'ויה. לא התקיימה השקה חגיגית עם מפורסמי התעשייה כדי לגרום לאנשים לבוא בשביל האוכל, אבל לפחות אם יתמזל מזלכם תוכלו למצוא את ברוך שם מקיים פגישות או מגיע ללאנץ'. בנוסף, תוכלו להגיד שהייתם במסעדה שבה צולמו אחד מהמערכונים של "שלישיית מה קשור".

 
© אינסטגרם

שלום מיכאלשווילי 

נעבור לעוד צלע משלישיית מה קשור שלום מיכאלשווילי, שניסה בעבר את מזלו בעולם העסקים כשהתנסה בניהול מסעדה באשדוד, התעסק בנדל"ן ובמסחר בבורסה, לפני כחצי שנה ניסה את מזלו בתחום הצעצועים (אולי בגלל הילד החדש בדרך?) ופתח ביחד עם שותף אתר אינטרנט המוכר צעצועים לילדים במחירים מוזלים, ללא מותגים בשם Toys.

© אינסטגרם
© אינסטגרם

גיא עמיר וחנן סביון 

כמו שאנחנו מכירים את הפאב "פרגולה" מהסדרה של גיא עמיר וחנן סביון "פצועים בראש" השניים החליטו להביא למציאות את הפאב ולפתוח בר שכונתי על אותו השם. הבר נמצא בגבעתיים, כדי לגרום לתושבי גבעתיים לצאת לבר השכונתי ולהנות מבלי לבזבז כסף על מוניות חזרה או חס וחלילה אפילו לנהוג שתויים, הקונספט הוא גם לגרום לאנשים להגיע לשתות יותר בשעות אחר הצהריים ללא הלחץ של הזמן, לכן מחירי המשקאות יהיו נמוכים יותר בשעות אלו, וכמובן ששורות אלה נכתבות לגולשים שעברו את גיל 18.

© אינסטגרם
© אינסטגרם

רז זלצרמן 

עוד אחד שפתח בר זה לא אחר מאשר רז זלצרמן והפעם הוא בלי אלכסה. זלצרמן הצטרף לשותפות בבר התל אביבי "22" שבו כל המנות עולות 22 שקלים. החודש התקיימה ההשקה שאליה הגיעו כמובן כל החברים מ"המירוץ למיליון". שיהיה בהצלחה.

© אינסטגרם

 

תגובות