אי אפשר להישאר אדישים: בר רפאלי מתארסת והעולם גועש. צילום: צילום מסך

אי אפשר להישאר אדישים: בר רפאלי מתארסת והעולם גועש

העולם לא נשאר אדיש להצעת הנישואין שקיבלה הסופר-מודל הבינלאומית, בר רפאלי. החל מרוסיה, ספרד, ואפילו הוליווד - מה היה לאתרי התקשורת בעולם להגיד על הפרידה של בר מחיי הרווקות?

בר רפאלי מאורסת. כן, אנחנו כבר לגמרי התרגלנו לטייטל החדש של הדוגמנית הבינלאומית שלנו. היא מדגמנת ללא הפסקה, מככבת על גבי המזגינים הנחשקים ביותר בעולם, מנחה את הגרסה הישראלית לתכנית אקס פקטור =, בן זוגה הוא איש עסקים מצליח במיוחד ומלפני מספר ימים, סוף סוף זכינו לגלות כי היא מאורסת.

© צילום מסך מאינסטגרם


מספר שעות לאחר הדיווחים הישראליים בנוגע להצעת האירוסין של רפאלי, במהלך החופשה הסודית שלה ושל בן זוגה לאיים המלדיביים, האתרים מעבר לים מיהרו לסקר את הצעת הנישואין ולהתרפק במחשבות על רפאלי עם שמלת כלה. בספרד, רוסיה ואמריקה - אף אחד לא פספס את ההזדמנות לחגוג עבור הסופרמודל האהובה את הצעת הנישואין.  באחד האתרים ההוליוודים נכתב: "עכשיו זה רשמי, בר רפאלי אמרה כן!". באחד האתרים הספרדיים, שם כנראה מאוד אוהבים לא רק את האופי שלה, ונכתב: "השמחה של בר ומשפחתה, העצב של הגברים המעריצים בעולם כולו".

כך או כך, מסתבר כי הדוגמנית הבינלאומית הישראלית לא מסתכלת לצדדים, הולכת עם הלב שלה ובוחרת להתארס לבן זוג שמבוגר ממנה ב-11 שנים, הרי לאהבה אין גיל, לא? שיהיה במזל טוב, אנחנו מקווים שהחתונה תתקיים בארץ ושליאונרדו, ביבר, קים ועוד כמה אנשים שאנחנו מחבבים מעט יקפצו לבקר!

עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

תגובות