דבי ראיין מ"דיסני": "הוא חבט בקיר וקילל אותי". צילום: צילום מסך מאינסטגרם

דבי ראיין מ"דיסני": "הוא חבט בקיר וקילל אותי"

דבי ראיין, כוכבת "דיסני" מספרת על מערכת היחסים האלימה שלה מן העבר. "אמרתי לו שיעזוב את החיים שלי, הוא זרק עליי את הפלאפון שלו, זה נשבר לרסיסים ופגע בי. הוא התחיל לחבוט בקירות ולקלל אותי. אחרי כמה דקות הוא התחיל לייבב"

דבי ראיין, שחקנית, מוזיקאית זמרת וכוכבת דיסני הידועה לכם מן הסדרה "החיים היפים על הסיפון", סדרת הבת של "ההחיים היפים של זאק וקודי" הודתה אמש כי היא הייתה מעורבת במערכת יחסים אלימה. ראיין סיפרה כי היא גמרה סופית את מערכת היחסים כאשר היא הבינה שבן זוגה חוצה את הגבול.

© צילום מסך מהאינסטגרם

"אנשים שדורשים לדעת את הסיסמא שלהם וכל הזמן מסתכלים לכם מעבר לכתף, שואלים למי אתם מסמסים וחוטפים לכם את הפלאפון כדי לדעת את זה, זה לא בסדר". היא סיפרה בריאיון לטין ווג. "באיזשהו שלב החלטתי לצאת ממערכת היחסים לפני שיהיה מאוחר מדי, יש לי הרבה מזל כי היו לצדי אנשים שעזרו לי להוציא את הבן אדם הזה מהחיים שלי, מהבית שלי פיזית, לנעול את הדלת".

"הוא התחיל לייבב, לבקש סליחה ולהגיד לי שהוא אוהב אותי"

השחקנית נסעה למפגש מעריצים שארגנו לה וגילתה שהוא הגיע ודרש לדבר איתה. "לא דיברתי איתו חודש לפני זה. כשדיברנו אמרתי לו שיעזוב את החיים שלי, אז הוא זרק עליי את הפלאפון שלו, זה נשבר לרסיסים ופגע בי. הוא התחיל לחבוט בקירות ולקלל אותי. אחרי כמה דקות הוא התחיל ליבב, לבקש סליחה ולהגיד לי שהוא אוהב אותי".

© צילום מסך מהאינסטגרם

ראיין סיפרה כי כל החוויה שעברה החלישה אותה והייתה לה קשה מאוד. "ברגע שמישהו מניח עליכם את היד, הגבול נחצה. אם אתם מרגישים שאתם נמצאים במערכת יחסים של התעללות ומניפולטיביות, אתם צריכים להלחם על עצמכם עכשיו". בשנים האחרונות דבי ראיין נמצאת במערכת יחסים חמה ואוהבת.

הבן זוג הנוכחי
הבן זוג הנוכחי © צילום מסך מהאינסטגרם
© צילום מסך מהאינסטגרם

עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

תגובות