בקיץ הזה תלבשי לבן: אילו זוגות חייבים להתחתן בקיץ?. צילום: אינסטגרם, ענת מוסברג

בקיץ הזה תלבשי לבן: אילו זוגות חייבים להתחתן בקיץ?

הקיץ החמים והנעים מתקרב אלינו בצעדי ענק ואין ספק שזאת העונה המתאימה ביותר ללבוש שמלות לבנות וזוהרות. מה שאנחנו בעצם רומזים זה שאנחנו כל כך רוצים לראות כמה מהזוגות בביצה עומדים בקיץ הקרוב תחת החופה. הרשימה המלאה

הקיץ מתקרב בצעדים מהירים ואין עונה שיותר מתאימה לחתונות מהקיץ. אבל כדי שצלמי פפראצי ייכנסו גם הם למעגל הזה, ראוי ונכון שמספר זוגות של מפורסמים ימסדו את היחסים שלהם. אז את מי היינו רוצים לראות מחליפים טבעות? בתקווה שנקבל גם הזמנה כמובן! הנה הרשימה שלנו:

דון לני גבאי ומתן רובינשטיין

מיד לאחר שכוכבת השמיניה דון לני גבאי נפרדה מיפתי, היא הכירה בבר תל אביבי את איש חיי הלילה מתן רובינשטיין והשניים נמצאים כבר שנתיים במערכת יחסים צמודה במיוחד וגם גרים ביחד. 

למה אנחנו רוצים חתונה? יהיה נחמד להתמודד עם השם הארוך דון לני גבאי רובינשטיין, לא? 

בקיץ הזה תלבשי לבן?
בקיץ הזה תלבשי לבן? © צילום מסך מאינסטגרם

דנה פרידר ואלי פיניש

כוכבת הענק של ערוץ הילדים דנה פרידר יוצאת כבר כשנתיים עם הקומיקאי הגדול של ארץ נהדרת אלי פיניש. הם הכירו על במת Spy פסטיגל ב-2012, נפרדו למשך שבועיים ממש לא מזמן ולאחר מכן חזרו לזוגיות.

למה אנחנו רוצים חתונה? אחרי שהם עברו את הפרידה המתקושרת ומלאת הספקולציות, מגיע להם לחיות באושר ועושר וגם בכל זאת אם הם הצליחו להתגבר על המכשולים זה אומר שהם נועדו זה לזו! 

הכי טוב שתתחתנו על הבמה בפסטיגל הבא
הכי טוב שתתחתנו על הבמה בפסטיגל הבא © ענת מוסברג

מור סילבר וואדים צ'בוטר

מור סילבר היא אושיית אינסטגרם מהממת במיוחד וואדים צ'בוטר עוסק באנרגיה ירוקה. הם הכירו באמצעות הפייסבוק כשסילבר גילתה אותו בתמונה עם חבר משותף ועשתה לו לייק. אגב, אין ספק שסילבר היא בין הבחורות היחידות שידברו על בן הזוג שלהן גם כשלא כל כך צריך.  

למה אנחנו רוצים חתונה? כדי לספור את כל המותגים שסילבר תעלה באינסטוש סביב החתונה.

את ממש מאוהבת אז הגיע הזמן לחתונה!
את ממש מאוהבת אז הגיע הזמן לחתונה! © צילום מסך מאינסטגרם 

חן אמסלם ומאור זגורי

מאור זגורי הוא היוצר של זגורי אימפריה, חן אמסלם היא הכוכבת העולה של הסדרה וגם של המחזמר שיער. הם הכירו על הסט ונחשבים לפאוור קאפל לוהט כבר שנה וחצי.

למה אנחנו רוצים חתונה? כי זגורי יוכל לעשות על החתונה סדרה שלמה, לא שווה?

איך יקראו לסדרה על החתונה שלכם?
איך יקראו לסדרה על החתונה שלכם? © אור גפן 

אילנית לוי ואלירז שדה

אילנית לוי מלכת היופי והאקסית של אייל גולן הכירה את אלירז שדה בערוץ 24, כששניהם הגישו שם תכניות. מפה לשם הם חיכו יחד למונית, התקרבו והתפתח הקשר. מאז הם יחד כבר 4 שנים, פרט לפרידה של ארבעה חודשים.

למה אנחנו רוצים חתונה? אחרי שאייל גולן מצא את אושרו עם רוסלנה, גם לאילנית מגיע.

בקרוב: אילנית לוי שדה?
בקרוב: אילנית לוי שדה? © שוקה כהן 

אגם רודברג וגל אמיתי

עד גל אמיתי נקשר שמה של אגם רודברג בעיקר לכוכבים מפורסמים ואפילו קוסם בינלאומי אחד. את אמיתי היא הכירה בבית הספר למשחק של יורם לוינשטיין ומאז הם יחד כבר 4 שנים, כולל דירה משותפת בתל אביב.

למה אנחנו רוצים חתונה? כי הם ביחד כל כך הרבה זמן שאנחנו בטוחים שהגיע הזמן!

יש לנו הרגשה שלבן ממש יחמיא לך!
יש לנו הרגשה שלבן ממש יחמיא לך! © רפי דלויה 
תגובות