ביבר: "אני מרוויח כסף כשהשונאים נכנסים לסרטונים שלי". צילום: צילום מסך מאינסטגרם

ביבר: "אני מרוויח כסף כשהשונאים נכנסים לסרטונים שלי"

למרות התהילה והאהבה הרבה שמקבלים הסלבס מהמעריצים, יש גם את הצד הפחות טוב שמגיע עם הפרסום - והוא השונאים. אז איך הסלבס מתמודדים עם כל כך הרבה שנאה כלפיהם?

למרות התהילה הרבה שהסלבס מקבלים והמוני המעריצים שתמיד תומכים בהם יש גם את הצד הרע בפרסום. כשהקללות, וקריאות המוות למפורסמים לא מפסיקות להגיע ברשתות החברתיות בדקנו איך הסלבס מתמודדים עם לא מעט אנשים ששונאים אותך במשך היום.

מיילי סיירוס - "השונאים נותנים לי מוטיבציה"

אין ספק שמאז שהתדמית הנקייה של מיילי סיירוס בתור האנה מונטנה השתנתה, נוספו לה עוד הרבה יותר שונאים. "השונאים שלי נותנים לי מוטבציה, אנשים שמקנאים בי פשוט גורמים לי לרצות לעשות דברים הרבה יותר טוב". האיחולים שהיא מקבלת בטוויטר בשבילה עברו את הגבול והחליטה לכתוב למעריצים שלה "כל יום מישהו עם השם סוויפט או גומז בשם שלהם מאחלים לי דברים נוראים (מוות זה הפופולרי), בבקשה סמיילרס, אל תחשבו אף פעם שאתם תומכים בי בכך שאתם שונאים אמן אחר. המעריצים שלי מביאים לי גאווה בכך שהם תומכים במוסיקה שלי ובכל דבר שאני עושה". כתבה סיירוס בפוסטים ארוכים בטוויטר. "אני בטוחה שהשונאים האלה יהפכו את האיידולים שלהם להרבה יותר שמחים כשהם יכתבו להם על המוסיקה שלהם מאשר שיאחלו מוות לאנשים בני גילם כמו פסיכים". אנחנו כל כך תומכים בה!

© טאמבלר

קריסטין סטוארט - "זה לא מונע ממני לעשות את הדברים שלי"

זה לא מפתיע שכשקריסטין סטוארט עומדת ליד שני חתיכים כמו רוברט פטינסון וטיילור לאוטנר יגיעו המון שונאים שיקנאו בה על כך. "בכנות, לא אכפת לי, אני בסדר. אני מאוד אוהבת את הדברים שאני עושה" סיפרה סטוארט בריאיון. "אני בטוחה שיש אנשים שישנאו את הסרטים שלי, בדיוק כמו שאני בטוחה שיש אנשים שאובססיבים לדמדומים ואומרים 'אני צפיתי בסרטים והיא פשוט מגעילה אותי, ואז אחר כך אני צפיתי בכל שאר הסרטים שלה ואני כל כך שונא אותה!' זה מגניב, פשוט אל תצפו בסרטים שלי". אנחנו לגמרי מבינים את סטוארט, לפחות היא סיפרה גם שהם לא מצליחים לעניין אותה, "לא אכפת לי, בגלל שהם לא מונעים ממני לעשות את הדברים שלי".

© טאמבלר

ג'סטין ביבר - "אני מרוויח כסף בכל פעם שהשונאים נכנסים לסרטונים שלי"

"אני מקבל הרבה תגובות של 'הילד הזה הוא הומו' והם קוראים לי בשמות האלה וזה לא נכון, אתם יכולים לראות שאני עם בחורה, ואתם יכולים לראות שאני עם בחורות כל הזמן, ככה שזה לא נכון". אבל מעבר לתגובות ההומופוביות שג'סטין ביבר מקבל, הוא שמח שיש לו את השונאים שלו שעוזרים לו "בסופו של יום הם מגיבים בעמודים שלי, הם מבזבזים זמן על לשלוח לי הודעות. למה אתם מבזבזים את הזמן שלכם על להביא לי עוד צפיות בעמודים? אני בדיוק הבנתי שאני שברתי את שיא הצפיות בקליפ הכי נצפה באינטרנט והשונאים שלי הם האנשים שגרמו לי להגיע לזה". הזמר גם חושף שהשונאים הם אלו שעזרו לו להרוויח כסף. "בכל פעם ששונא נכנס לקליפ שלי אני מקבל 4 סנט, אז תגידו לשונאים להמשיך לשנוא, להמשיך להגיב, כי אני עושה מזה כסף", כנראה שיש צד חיובי בזה.

© טאמבלר

סלינה גומז - "הם לא עשו חצי מהדברים שאני עשיתי"

כשאת חברה (או לפחות עכשיו האקסית) של אחד מכוכבי הנוער הכי הכי גדולים בעולם ג'סטין ביבר זה למעשה דיי ברור שתהיה קנאה מצד המעריצות, ותהיה גם קנאה שכוללת בה הרבה שנאה מחלקן. "זה קשה, וזה כואב. אני לא מרגישה שעשיתי משהו לא בסדר, הייתי החברה הכי טובה שלו הרבה זמן, וזה באמת כל כך פוגע ברגשותיי אבל אני מנסה לא להתמקד בזה, יש לי משפחה מדהימה ומעריצים נהדרים". היא מספרת שלפעמים גם הרבה שנאה ותוכן פוגע מאנשים מבוגרים יותר "אלה אנשים מבוגרים ואני לא מבינה את זה, זה פשוט מתסכל אותי. הלוואי ויכולתי פשוט לשבת איתם ולשאול אותם 'מה אתם עשיתם בגיל 15? מה אתם עשיתם בגיל 18? מה אתם עשיתם בגיל 21? בגלל שאני יכולה להבטיח לך שהם לא עשו חצי ממה שאני עשיתי". בסוף היא מסכמת ומספרת "זה קשה. היו פעמים שאני נתתי להם לפגוע בי אבל עכשיו אני מסרבת לתת להם לנצח".

© טאמבלר

דמי לובאטו - "אתם לא חייבים לאהוב אותי, כי אני אוהבת אתכם"

דמי לובאטו עברה הרבה עם אנשים ששנאו אותה, עוד כשקראו לה בבית הספר "שמנה" והחלה לפתח הפרעות אכילה. היום היא מתמודדת עם השונאים הרבה יותר טוב מבעבר, חוץ מזה שעברו כבר שלוש שנים מאז שיצאה ממכון גמילה היא גם פרסמה ציוץ לכל השונאים שלה "שונאים יקרים, אתם לא חייבים לאהוב אותי כי אני אוהבת אתכם. כולם שווים, לכולם יש נשמה ולכולם מגיע להיות נאהבים". לאחר הציוץ הזה פרסמה ציוץ נוסף המיועד למעריצים שלה "לובאטיקס יקרים, לכל ציוץ של שונא, אל תגיבו בשנאה תגיבו באהבה וחיוביות... תנסו אהבה במקום לחימה". אנחנו אוהבים אותה!

© טאמבלר

קים קארדשיאן - "אני אוהבת לכתוב להם בחזרה"

קים קארדשיאן הוכרזה כאחת מהמפורסמות עם הכי הרבה שונאים, אנחנו לא מופתעים מזה כיוון שכשאת כל כך יפה יגיעו הרבה קנאים. "כשאנשים כל כך טיפשים אתה פשוט צריך ליהנות מזה" סיפרה קרדשיאן, "אני אוהבת לכתוב להם בחזרה". "מישהו ללא תמונת פרופיל רשם לי שאני שמנה ואמריקאית שעירה, אז רשמתי לו בחזרה 'אה והתמונת ביצה שלך כל כך מדהימה!'". יש פעמים שהעצבים של קרדשיאן חוצים את הגבול, למשל כשכתבו לה הודעה לא נעימה במיוחד בטוויטר, הכוכבת הגיבה לו בחזרה בקללה. 

© טאמבלר

 הארי סטיילס - "אתה לא שם בשביל האנשים שלא אוהבים אותך"

יש אנשים שלא אוהבים את ההצלחה הגדולה שיצרה וואן דיירקשן כאחת הלהקות המוכרות והמצליחות ביותר כיום, הארי סטיילס אחד מחמישיית וואן דיירקשן (אנחנו עדיין בשלב ההכחשה שזאין מאליק עזב את הלהקה) מכיר את השונאים שלו בהחלט. "יש המון אנשים שהם לא המעריצים שלנו שגורמים לך לרצות לעשות את הכל יותר טוב". סיפר סטיילס "אבל אם להיות כנה, זה הכל לגבי המעריצים שלנו. אתה בסופו של דבר לא שם בשביל האנשים שלא אוהבים אותך, את שם בשביל האנשים שכן אוהבים אותך. אנחנו אוהבים שיש לנו מעריצים, הם מדהימים ככה שכל מה שאנחנו עושים אנחנו עושים בשבילם".

© טאמבלר

אריאנה גרנדה - "במשך זמן רב זה השפיע עליי"

"אני יותר ביישנית ממה שאנשים חושבים" סיפרה אריאנה גרנדה במהלך ריאיון על השונאים שלה. "אני לא גולשת באינטרנט כשאני מתמודדת עם דברים לא טובים, זה הזמן הכי מדהים בחיים שלי וגם הכי קשה. אני מתאימה את עצמי ואני גם לומדת. במשך זמן רב זה השפיע עליי ואני אמרתי 'אבל הם לא מכירים את הסיפור' או 'אבל הם לא מכירים אותי!'" חוץ מכך שהתחזקה, גילתה דרך השונאים שלה את החברים הטובים שנתנו לה עצות מדהימות להתמודד עם האנשים שלא אוהבים אותה, "חברים שלי אמרו לי 'זה הדבר, הם לא מכירים אותך והם גם אף פעם לא הכירו. את לא יכולה לתת לילד בן 12 ממינסוטה להרוס את היום שלך'". חמודים!

© טאמבלר

 טיילור סוויפט  - "אני הרבה יותר נהנת מהם"

לטיילור סוויפט לא חסר שונאים שהיו שמחים לראות אותה נשברת, השיר "Shake It Off" שלה לגמרי מדבר על אותם אנשים. "השיר מדבר על איך אני מתמודדת עם הביקורות, הרכילויות, ההשפלות וכל הדברים שמנסים לשבור אותי. עכשיו אני מתמודדת עם הדברים האלה כשאני צוחקת עליהם. אני לא רוצה להרגיש כמו קורבן", סיפרה סוויפט. מה שגרם לה להתמודד עם השונאים שלה הם בעצם להיות היא עצמה ולא להפסיק עם המוסיקה שלה "Shake It Off זה כמו 'אתה יודע מה? אם אתה מרגיש כועס או נרגז על כך שאני פשוט אני עצמי אני הולכת להיות עצמי עוד יותר, ואני הרבה יותר נהנת ממך, אז ככה שזה לא משנה".

© טאמבלר

 זנדאיה - "הכי חשוב זה לחשוב על החיובי ולא על השלילי"

למרות שזה נראה כאילו אי אפשר באמת לשנוא את זנדאיה, יש אנשים שלא אוהבים את הכוכבת של הסדרה "שיק". "הדבר הכי חשוב זה תמיד לחשוב על החיובי ולא על השלילי" היא מספרת, "האינסטינקט שלנו הוא לחשוב על הדברים הרעים שקורים בחיינו, אבל בסופו של דבר זה תמיד יותר על האנשים שאוהבים אותך". למרות שהיא לא נותנת יותר מידי תשומת לב לאנשים ששונאים אותה היא לא לגמרי מתעלמת מהם, "אני אסירת תודה לשונאים שלי, כי אם אין לך אותם זה אומר שאתה עושה משהו לא נכון".

© טאמבלר

 עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

 

 

תגובות