פסח בפתח: מי הם ארבעת הבנים שלנו?. צילום: רפי דלויה

פסח בפתח: מי הם ארבעת הבנים שלנו?

האביב הגיע והביא איתו גם את חג הפסח, חג שבו מוזכרים ארבעת הבנים: חכם, רשע, תם ושאינו יודע לשאול. לכבוד החג, החלטנו לאמץ את רעיון ארבעת הבנים וחשבנו, מי מהסלבס מתאים להיות כל אחד?

חכם – מאור זגורי

ברור שזגורי חייב להיות החכם, בצירוף הסכמה מלאה של כל בני ישראל, כי הרי אין ישראלי אחד שלא ראה או שמע על הסדרה "זגורי אימפריה". סדרה ששברה את כל שיאי היצירה הישראלית וגמרה לכל ישראלי שני להתמכר ולהגיד "האק". אז אין ויכוח שליוצר, שהוא גם הבמאי (וגם שיחק בעונה הראשונה), מגיע להיות החכם, אפילו יותר מזה – גאון. רק גאון היה יכול לעשות סדרה כזו.

מתי עונה שלישית?
מתי עונה שלישית? © אור גפן

רשע - אביב גפן

אז אחרי לא מעט מועמדים, אין ספק שהזמר בלי הטאקט והנימוס, אביב גפן, זכה בתואר הרשע בכבוד. גפן, שמקבל זמן מסך כמנטור בתכנית "דה וויס ישראל", יודע לנצל אותו כמו שצריך ולא חוסך במילים כשאומר את דעותיו על אנשים אחרים בביצה. היו אלה קרן פלס, מירי מסיקה ואייל גולן שחטפו ממנו, אבל השוס היה עם דודו אהרון, שלא נשאר חייב והשיב אש באמצעות האינסטגרם וכן, עקבנו אחרי כל מהלך בקרב הזה.

מקווים שבשנה הבאה תהיה דמות אחרת © ענת מוסברג

תם - דניאל מורשת

דניאל מורשת הוא אחד הכוכבים היותר חמודים שקיימים בישראל ויש המון סיבות שבגללן הגענו למסקנה הזו, אבל הסיבה העיקרית היא שהוא פשוט נסיך. תמיד נוהג לענות בסבלנות ובאהבה, לעצור ולצלם סלפי עם כל מי שרק רומז לו על כך והוא עושה זאת מכל הלב. אז לדעתנו הבחירה האולטימטיבית היא מורשת, ויש לנו תחושה שאתם גם מסכימים איתנו. חוץ מזה, יהיה כיף לחשוב עליו בזמן קריאת ההגדה.

חג שמח בובי! © רפי דלויה

שאינו יודע לשאול - אסי עזר

אם יש מישהו שלא יודע לשאול (או לא מתכוון לשאול) ועושה מה שהוא רוצה בחייו זה אסי עזר, אותו אחד שלא מפחד מתגובות רעות באינסטגרם ומעלה כל פעם מחדש תמונה שלו ושל בן זוגו, אלברט, קרובים ואינטימיים. כמובן שהוא עושה את זה כחלק מהמאבק לזכויות של הקהילה הגאה ואנחנו לגמרי בעדו, אבל עדיין התגובות הרעות לא מאחרות לבוא והוא עדיין ממשיך לתעד את חייו בדיוק כמו שהם, גם אם לא כולם אוהבים את זה. אסי, שאפו!

מה הפרצוף?
מה הפרצוף? © שוקה כהן

 

 

 

 

תגובות