עושים סדר: איך הסלבס חגגו את ערב פסח?. צילום: צילום מסך מאינסטגרם

עושים סדר: איך הסלבס חגגו את ערב פסח?

כולנו יצאנו אתמול לחגוג את ליל הסדר עם המשפחה ולקרוא בהגדה, גם הסלבס הגיעו ותיעדו לא מעט ברשתות החברתיות. אז עשינו לכם סדר, איפה הסלבס קראו את ההגדה ואכלו רגל קרושה?

אתמול בערב כולנו נתקענו בפקקים כדי לבקר את המשפחה, לחגוג את חג הפסח, לקרוא בהגדה בליל הסדר ולצאת חנוקים מהאוכל. הסלבס של ארצנו יצאו גם לבקר את משפחותיהם ותיעדו גם לא מעט. הבאנו לכם את כל התמונות והעדכונים איפה הסלבס חגגו את ליל הסדר. 

נתחיל מרוני דלומי, שמצליחה לגרות אותנו עם קרמבואים מתוקים במיוחד שהכינה בעצמה וגורמת לנו כל כך לקנא שאנחנו לא נמצאים אצלה בליל הסדר. קובי פרץ העלה תמונה שלו וכתב "בליל הסדר יושבים ארבעת הבנים מסביב לשולחן לא כפי סדר הופעתם בתורה. ולמה? היות ובליל הסדר הם מסווגים על פי חכמתם. בתחילה החכם, אחריו הרשע, שגם הוא חכם, אך הוא מרשיע מתוך רשעות בלבו. אחריו התם, שיש בו קצת חכמה לשאול. ואחריו, זה שאף לשאול איננו יודע".

הקרבואים של רוני דלומי נראים טעימים!
הקרבואים של רוני דלומי נראים טעימים! © אינסטגרם
קובי פרץ מרגש
קובי פרץ מרגש © אינסטגרם

אביבית בר זוהר החליטה להפתיע את המשפחה והכינה לכולם הגדות לפסח עם תמונות שלהם ביחד. באווירה עצובה יותר מיטל מיכאלי מגאליס העלתה תמונה שהיא מכינה את האוכל וכותבת "המתכון שלך. על השולחן שלך. עם הסכין שלך. עם הגעגועים שלי". שמתכוון לאמה הנפטרה לפני כארבעה חודשים, משתתפים בצערך מיטל!

אביבית בר זוהר משקיעה במשפחה!
אביבית בר זוהר משקיעה במשפחה! © אינסטגרם
כל כך מצטער! מיטל מיכאלי נפרדת
כל כך מצטער! מיטל מיכאלי נפרדת © אינסטגרם

הילי מרגוליס מלהקת לוליפופ העלתה תמונה שלה בשמלה לבנה מוכנה לליל הסדר, גיורא חמיצר מפנק אותנו בסלפי לקראת החג, ובברכת חג שמח. עפר שכטר מצלם סלפי מהמכונית ומחכה כבר לאכול את הקניידלך ולאחר שמגיע מצלם לנו סרטון של סבו מחביא את האפיקומן והוא קושר את כל הילדים על מנת למצוא את האפיקומן. 

ליהי מרגוליס יפה בלבן
ליהי מרגוליס יפה בלבן © אינסטגרם
בנתיים אנחנו מתגעגעים ל
בנתיים אנחנו מתגעגעים ל"שכונה" ול"חממה", גיורא © אינסטגרם
 

אתי ביטון הגיעה לארוחת החג שיקית במיוחד, וטום יפת בעיקר מצליח להצחיק אותנו כשהוא מעלה תמונת סלפי עם המשפחה ברכב ורושם "40 שנה זה בערך הזמן שלוקח להגיע לחיפה בפקקים האלה. שנה הבאה דרך ים סוף". אין עלייך טום!

אתי ביטון כבר מוכנה
אתי ביטון כבר מוכנה © אינסטגרם
מכירים את התחושה שלך טום. אולי מטה אהרון יעזור?
מכירים את התחושה שלך טום. בשנה הבאה אולי מסוק יעזור © אינסטגרם

יוכי ולינור מהמירוץ למיליון ממשיכות לתמוך אחת בשנייה גם לאחר הגמר ומעלות תמונות ביחד לבושות חגיגי וחוגגות את הסדר את אצל אמא מלי, אמא של לינור, וזוכה המירוץ שי גבריאל מעלה תמונה במושב עין יעקב עם כיפה על הראש אבל הפעם ללא שני.

עושות סדר אחרי הגמר
עושות סדר אחרי הגמר © אינסטגרם
צדיק, צדיק, צדיק!
צדיק, צדיק, צדיק! © אינסטגרם

עודד פז כבר נגס במצה והעלה תמונה שלו מחזיק במצה, לאחר מכן גם העלה תמונה עם הארוסה אושר, כששניהם לבושים בבגדים לבנים וחגיגיים לכבוד החג. גם דון לני גבאי צילמה סלפי ברכב רק אצלה הסלפי פחות אופטימי כשהיא רושמת "כלואה במושב האחורי, איפה החירות איפה?". אלין לוי לא מצליחה לעצור את הילדה שבה ומתחילה לקפוץ בטרפולינה אצל המשפחה "הגענו למשפחה בצפון. יש פה טרמפולינה ענקית. הילדה שבתוכי משתלטת עליי".

בתיאבון עודדי!
בתיאבון עודדי! © אינסטגרם
אז מתי החתונה?
אז מתי החתונה? © אינסטגרם
דון, לבני ישראל לקח 40 שנה להגיע
דון, לבני ישראל לקח 40 שנה להגיע © אינסטגרם
אנחנו אוהבים אותך ככה אלין. אפשר להצטרף?
אנחנו אוהבים אותך ככה אלין. אפשר להצטרף? © אינסטגרם

נחזור למירוץ למיליון עם הבעל והאישה הטריים גל וליאל שכבר מוכנים לארוחת החג ובדרך מצלמים תמונה לאינסטגרם. גיא עמיר עם אחד מילדי המשפחה יצאו לחפש את האפיקומן ביחד והצליחו למצוא, קרן פלס מפנקת את האורחים שהגיעו עם תמונות לכל אורח שאפשר לתלות על המקרר. לפחות גם זכינו לעוד תמונה שלה ביחד עם נועם טור.

אחרי ליל סדר ראשון בתור בעל ואישה. אצל איזו משפחה עשיתם את הסדר?
אחרי ליל סדר ראשון בתור בעל ואישה. אצל איזו משפחה עשיתם את הסדר? © אינסטגרם
הם מצאו את האפיקומן! ליל הסדר אצל גיא אמיר
הם מצאו את האפיקומן! ליל הסדר אצל גיא עמיר © אינסטגרם
כמה אהבה!
כמה אהבה! © אינסטגרם

גם שי אטון מצמד התאומים "עדי ושי" מהמירוץ למיליון מתעד את שולחן הסדר ועמית פרקש מצלמת סלפי עם חברה ומביאה לנו גם חרוז "חג שמח ולב פורח" חג שמח גם לך עמית! חן מזרחי לאחר שהציע לחברתו נישואין העלה בערב תמונה שלו מנשק את סבתו ורושם "איך סבתא שלי מאושרת שאני מתחתן עשיתי לה אושר על הלב", מרגש!

שולחן הסדר של משפחת אטון
שולחן הסדר של משפחת אטון © אינסטגרם
יפות!
עמית פרקש שנונה © אינסטגרם
המון מזל טוב לחן מזרחי!
המון מזל טוב לחן מזרחי! © אינסטגרם

לי לוי מעלה תמונת סלפי בליל הסדר עם המשפחה ועם הכלב, ומיכל ינאי עושה סלפי משפחתי ענק, גם נאור אורמיה שמכיר אותה מ"הצילו! אני לא יודע לבשל" מצלם סלפי משפחתי עם מלא אוכל, ונטלי דדון גם מעלה סלפי משפחתי וסרטון שלהם שרים את אחד מי יודע, רק נדמה שהם כבר השתכרו מארבעת הכוסות.

גם הכלב קורא בהגדה?
גם הכלב קורא בהגדה? © אינסטגרם
תגידו סלפיייי
תגידו סלפיייי © אינסטגרם
© אינסטגרם
 

רוסלנה רודינה מעלה תמונה עם אייל גולן והמשפחה כשגולן מחזיק את ההגדה של פסח ביחד עם התמונה של יאן גולן הקטן. מור סילבר מעלה סרטון שהיא והמשפחה שרים את אחד מי יודע. אסי עזר מעלה תמונה כשהמשפחה שלו עם מסכות, מישהו שם התבלבל עם פורים במקרה? ועדי הימבלבלוי היפייפיה מעלה תמונה עם בעלה כשהם קוראים בהגדה ורושמת "דייט עם הרב פלד", הוא יכול לברך גם עלינו?

סדר ראשון עם יאן
סדר ראשון עם יאן © אינסטגרם
 
התבלבלתם בחג
התבלבלתם בחג © אינסטגרם
© אינסטגרם
"מה?" © אינסטגרם
מחכים שההורים יפתחו אינסטגרם
מחכים שההורים יפתחו אינסטגרם © אינסטגרם

 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

 

תגובות