עד עצם היום הזה: סלבס שהתפרסמו בגיל צעיר.

עד עצם היום הזה: סלבס שהתפרסמו בגיל צעיר

ישנם מפורסמים רבים שנכנסו לתעשייה עוד לפני שהם ידעו בכלל לזחול על ארבע, אז מי התחיל את הקריירה שלו בגיל קטן וזכה להצלחה גדולה? קבלו את כל הבולטים מישראל ומחו"ל

בחו"ל:

סקרלט ג'והנסון

הראשונה שפותחת לנו את הרשימה היא השחקנית, הזמרת והדוגמנית ההוליוודית עטורת הפרסים סקרלט ג'והנסון, שביצעה את הופעת הבכורה המקצועית שלה בגיל 10 במחזה "סופיזם". משם היא המשיכה לסרטים כמו "הורים בהזמנה", "שכחו אותי בבית 3" ובחלק מסרטי מארוול, ביניהם "קפטן אמריקה: חייל החורף", "הנוקמים: עידן אולטרון" ו"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" שצפוי להגיע לבתי הקולנוע בשנה הבאה. בין לבין, ג'והנסון התעסקה בדוגמנות ובפרויקטים רבים שקשה למנות על יד אחת והם אלה שהביאו אותה להיות אחת הנשים המצליחות בהוליווד

באודישן בגיל 9
 
© אינסטגרם

נטלי פורטמן

נטלי פורטמן היא כוכבת ישראלית שעושה לנו גאווה מעבר לים. היא התחילה לככב בסרט "לאון" בגיל 13 לצד ז'אן רנו ומשם עברה לשחק בסרטים רבים כמו טרילוגיית "מלחמת הכוכבים", "קרוב יותר" ו"ברבור שחור" שבזכות תפקידה בו זכתה בפרסים נחשקים, ביניהם פרס אוסקר. פורטמן התנסתה גם על הבמה, כששיחקה בשתי הצגות, "יומנה של אנה פרנק" ו"השחף", אבל כנראה שהחליטה להתמקד בסרטים. כך או כך, אנחנו מתים עליה! 

ב"לאון"
  
© אינסטגרם

לאונרדו דיקפריו

המשחק הפך להיות חלק חשוב בחייו של לאונרדו דיקפריו כבר בשנת 1990, כאשר הוא התחיל לככב בפרסומות ובתפקידים קטנים בקומדיות. בגיל 16 הוא שיחק בסדרת הטלוויזיה "הורות" וכן בתפקיד קטן באופרת הסבון "סנטה ברברה", אומנם פריצת הדרך שלו הייתה לאחר שלוש שנים בסרט "מה עובר על גילברט", בו גילם נער שלוקה בפיגור שכלי, לצד ג'וני דפ. משם דיקפריו עבר לסרטים נוספים, ביניהם "רומיאו וג'ולייט" ו"טיטניק", הסרט שזכה להצלחה עצומה וזו שהעניקה לו תהילה עולמית. דיקפריו הועמד לא מעט פעמים לפרסים רבים ואף זכה בחלקם, ובכך הפך להיות אחד האנשים המצליחים ביותר בתעשיית הקולנוע

הריאיון הראשון שלו בגיל 16
 
לחיי הצלחות נוספות!
לחיי הצלחות נוספות! © מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי של לאונרדו דיקפריו

ג'וש האצ'רסון

בשנת 2002 ג'וש האצ'רסון הבין שמשחק זה הייעוד שלו. הכול התחיל בכך שהוא עשה אודישנים בגיל 9 לפרקי פיילוט של תוכנית טלוויזיה וכך התקבל למשל ל"ER". את פרסומו הוא השיג בתחילה בסרטים כמו "מנהטן הקטנה" ו"זאתורה", ולאחר מכן כמובן בסרטי "משחקי הרעב", בהם הוא מגלם את פיטה מלארק. לסיכום, האצ'רסון זכה להצלחה גדולה בתעשיית המשחק ואנחנו בטוחים שנמשיך לראות אותו משחק לאחר החלק השני של "עורבני חקיין" שיוקרן בעוד חצי שנה.

ב"מנהטן הקטנה"
 
© אינסטגרם

לינדזי לוהן

השחקנית, הדוגמנית והזמרת האמריקאית לינדזי לוהן התחילה את הקריירה שלה בתחום הדוגמנות כבר בגיל 9, כאשר כיכבה בפרסומות רבות. לאחר שנה היא שיחקה בתפקיד קטן באופרת הסבון "עולם אחר" ואז קיבלה תפקיד ראשי בסרט "אבא מתארס", בו גילמה שתי תאומות זהות. בהמשך היא כבר קיבלה את מעמדה ככוכבת קולנוע בזכות סרטיה "שישי הפוך", "וידוייה של נערה מתבגרת", "ילדות רעות" ועוד. במקביל לדוגמנות ולמשחק היא התפתחה גם בתחום המוזיקה ושחררה שני אלבומים. 

ב"אבא מתארס"
 
© אינסטגרם

בישראל:

רוני דואני

רוני דואני התחילה את הקריירה שלה בתחום המוזיקה בגיל 18 כששוחרר הסינגל הראשון שלה "סופרסטאר". באותו הזמן היא שחררה את אלבומה הראשון וגם הנחתה כמה תוכניות בערוץ ניקלודיאון. דואני המשיכה לשחק בסדרות כמו "בצפר", "ראש גדול" והוציאה את אלבומה השני. לאחר מכן היא עברה להנחיה בערוץ הילדים והשתתפה בסדרות נוספות כמו "אליפים" ובתוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון", שבה זכינו לראות אותה בחודשים האחרונים. בנוסף למשחק בטלוויזיה, דואני שיחקה גם על הבמה בפסטיגלים וגם במחזות זמר כמו "שכחו אותי בבית" ו"פיטר פן". בקיצור, לדואני יש היסטוריה ארוכה בקריירה והכול התחיל מ"סופרסטאר"!

 
"כבר לא ילדה" © אינסטגרם

יון תומרקין

יון תומרקין התחיל את דרכו במשחק בגיל 12 כששיחק במשך שלוש עונות בסדרה הנוסטלגית "הילדים מגבעת נפוליאון" ששודרה בערוץ הילדים. תומרקין המשיך לשחק ב"האי", ב"חשופים", ב"חצויה", ב"סימני שאלה", ב"תנוחי", ב"מועדון החנונים" ובעוד שלל סדרות, קלטות והצגות, ביניהן פסטיגלים. בקרוב נראה אותו ב"סוסי פרא", הסדרה החדשה שתשודר בערוץ ZOOM, בעונה החדשה של "גולסטאר" ובסרט אימה שנקרא "ירושלים" ובו יגלם את התפקיד הראשי. 

 
© אינסטגרם

שון גיטלמן

את שון גיטלמן זכינו להכיר לפני כשלוש שנים בתוכנית "בית ספר למוזיקה", בה הוא הראה את יכולות השירה הטובות שלו כבר בגיל 10. את גיטלמן לא היה קשה לשכוח לאחר שהתוכנית הסתיימה, משום שלאחריה הוא דובב כמה דמויות מצוירות, עשה קמפיין לחברת מזגנים, הוציא קליפ וסינגל בכורה שנקרא "בואי לסרט" בהשתתפות קרן פלס ובנוסף הוא שיחק ב"הפיג'מות". לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו חוזים לו עתיד מצליח! 

ב"בית ספר למוזיקה"
 
© צילום מסך מהיוטיוב

תום אבני

לסיום החלטנו לשמור את האחרון ברשימה שהתחיל את הקריירה שלו בגיל הכי מוקדם מכולם והוא כמובן תום אבני. בגיל 4 הוא עשה את הופעת הבכורה שלו בתוכנית "מסיבת גן" ואז הוא קיבל את החשיפה הראשונה שלו כשהיה בן 10 וגילם את מוגלי במחזמר "ספר הג'ונגל". אבני לא וויתר על מחזות זמר והשתתף ב"המלך סיאם", "קטנטנות" ועוד. כשבגר הוא הצטרף לשורת המנחים בערוץ הילדים בעודו בסך הכול בן 16 ובנוסף שיחק בסדרה הארגנטינאית "פינת אור". כמו כן, אבני השתתף בפסטיגלים, בטלנובלות "האלופה" ו"בובות", בעונתה השנייה של הסדרה "האי" וכן ב"סברי מרנן". בקיצור, הוא לא הפסיק לכבוש כל יעד אפשרי עוד מגיל קטן.

ב"ספר הג'ונגל"
 
לא לדאוג, אין לו כפיל
לא לדאוג, אין לו כפיל © אינסטגרם

עוד במדור הבידור של פרוגי:

תגובות